Aihe: Uutta settiä ostamassa..
1
Elcaco
03.07.2003 16:15:12
Minkä näköistä settiä suosittelisitte, kun olen uutta ostamassa? Hieman rajumpi soitanta olisi kyseessä joten ihan mitään jazz-settiä en ole hommaamassa. Hintahaarukka on siinä 2200-2600 euron välissä pelteineen kaikkineen. Olen tähän asti katsellut vain tunnetuimpien merkkien valikoimia niiden helpon saatavuuden, suuren valikoiman ja varaosien "olemassa olon" perusteella.
Joku vaa
03.07.2003 17:44:55

Kannattaa pistää pelteihin vaikka 1000e ja loput rumpuihin. No paljo siinä sitten jää rummuille? No varmaan joku käytetty koivu setti kuten starclassic perfomer tai premier genista. Tai osta koko satsi kerralla käytettynä...
Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa
Mikko A
03.07.2003 18:31:52
paikallisessa musakaupassa on 2500 eerolla Yamahan 7-piece Recording custom -setti sabianin AA-sarjan pelleillä, alumiinivirvelillä ja Yamahan parhailla telineillä. So iha hyvä.
“’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.”
Elcaco
03.07.2003 19:53:00
Ja tämä kyseinen "paikallinen musakauppa" sijaitsee...?
JeeVes
04.07.2003 11:26:49
...Rovaniemellä.

hoho...eikun sinne vaan. Itse ostaisin varmaan 1100e pellit ja lopuilla rahoilla vaikka tonnin setin...vaikka Mapex M-serien jonkun ja lopuilla hankkisin kunnon virvelin käytettynä ja kokonaan uuden pedaalin :D
Ou Behave.
AP
04.07.2003 11:32:28
Helkkari, menee tekstimainonnaksi: Soitinlaineella olis vastaavasti myös Yamahan RC-setti muistaaksnei räkillä. Hieno sunburst-väri ja käytettyjen hyllystä saa niitä Z-alkuisiakin peltejä, kun ei teille hevareille kumminkaan eurolaatu käy...=)

No, vakavissaan. Kannattaa seurailla päivittäin m.netin toria ja dafryn toria ja selailla pörssi-lehdet. Ihan hyviä käyttörumpuja on myytävänä tuhkatiheään kohtuuhinnoin. Pitää vaan osata tinkiä "kaikkitännemullenytheti"-asenteesta eikä sännätä ostamaan ekaa settiä, missä on pirusti sälää ja minkä saa vartin matkan päästä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)