Aihe: Uutta settiä ostamassa..
1
Elcaco
03.07.2003 16:15:12
Minkä näköistä settiä suosittelisitte, kun olen uutta ostamassa? Hieman rajumpi soitanta olisi kyseessä joten ihan mitään jazz-settiä en ole hommaamassa. Hintahaarukka on siinä 2200-2600 euron välissä pelteineen kaikkineen. Olen tähän asti katsellut vain tunnetuimpien merkkien valikoimia niiden helpon saatavuuden, suuren valikoiman ja varaosien "olemassa olon" perusteella.
Mikko A
03.07.2003 18:31:52
paikallisessa musakaupassa on 2500 eerolla Yamahan 7-piece Recording custom -setti sabianin AA-sarjan pelleillä, alumiinivirvelillä ja Yamahan parhailla telineillä. So iha hyvä.
“’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.”
Elcaco
03.07.2003 19:53:00
Ja tämä kyseinen "paikallinen musakauppa" sijaitsee...?
Mikko A
03.07.2003 22:08:56
Ja tämä kyseinen "paikallinen musakauppa" sijaitsee...?

...Rovaniemellä.
“’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.”
JeeVes
04.07.2003 11:26:49
...Rovaniemellä.

hoho...eikun sinne vaan. Itse ostaisin varmaan 1100e pellit ja lopuilla rahoilla vaikka tonnin setin...vaikka Mapex M-serien jonkun ja lopuilla hankkisin kunnon virvelin käytettynä ja kokonaan uuden pedaalin :D
Ou Behave.
AP
04.07.2003 11:32:28
Helkkari, menee tekstimainonnaksi: Soitinlaineella olis vastaavasti myös Yamahan RC-setti muistaaksnei räkillä. Hieno sunburst-väri ja käytettyjen hyllystä saa niitä Z-alkuisiakin peltejä, kun ei teille hevareille kumminkaan eurolaatu käy...=)

No, vakavissaan. Kannattaa seurailla päivittäin m.netin toria ja dafryn toria ja selailla pörssi-lehdet. Ihan hyviä käyttörumpuja on myytävänä tuhkatiheään kohtuuhinnoin. Pitää vaan osata tinkiä "kaikkitännemullenytheti"-asenteesta eikä sännätä ostamaan ekaa settiä, missä on pirusti sälää ja minkä saa vartin matkan päästä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)