Kapane 08.11.2005 15:01:58 | |
---|
Minä vetelen ihan kaiken tynkää ja vahvistimiakin löytyy omiksi tarpeiksi. Bluesmuusikoksi minua ei kyllä kannata sanoa, voi olla että ihan oikeat bluesmiehet nauravat... tai sitten itkevät. :) Noh noh, ei sekoteta aloitajan päätä enää. Sinulla on melkein tarpeeksi kyllä vahvareita, putkia siis, mutta rahaakin on menny yli viie huntin. |
Niq 08.11.2005 15:37:51 (muokattu 08.11.2005 15:55:43) | |
---|
Mitähän toi slipoilfan nyt höpisee. Jaa että screamer soveltuu vaan heviin? Kyllä siitä, ja monista muistakin putkivahvistimesta lähtee IMHO monipuolisemmat soundit kuin jostain mallintavista. Ja soundin vaihtokin on helppoa, ei tarvita midilautaa tai selata menua, senkun vaihtaa mikkiä, tatsia ja säätää niitä volume ja tone -nappeja siinä kitarassa. Minä en millään mallintavalla voisi bluesin soittoa ajatellakaan, yksinkertaisesti siitä syystä, että kunnon kevytrosot ei lähde muutakuin putkesta. Sama homma hevipuolella, ei sitä kunnon murinaa ole vieläkään saatu mallinnettua, kyllä se pitää putkesta repiä. EDIT: Niin ja jos joskus haluaa vahvistinta sitten vaihtaa, niin tuollaisesta englistä voi odottaa saavansa ainakin jotain myydessä, 5 vuotta vanha mallintava on kuin 5 vuotta vanha tietokone, kehityksen ollessa näin nopeaa hinta putoaa johonkin 10-15% alkuperäisestä. "I have a cunning plan" -Baldrick |
|
LesPaul70 14.11.2005 12:55:32 | |
---|
Jotta ei päästäisi syyttämään turhasta otsikoiden availusta, pistänpä linkin juuri valmistuneeseen artikkeliini tänne: http://lespaul70.f2g.net/text/POD-artikkeli.html Saa käydä lukemassa ja kommentoida. Siinä on arviota & mielipiteitä POD2:sta, PODxt:stä ja Model Packeista. Jaa miksi laitoin tuonne enkä m.netiin artikkeliksi? No kun m.netissä se olisi sanonut jotta "Copyright muusikoiden.net", ja halusin pitää copyrightin itselläni. Meni tuossa muutama ilta tuota kirjoitellessa. I don't get it... Why would the Fantastic Four send me a satellite photo of the Grand Canyon? |
tapsali 14.11.2005 13:20:41 | |
---|
Mun Peavey Classicin ja Metal Zonen hevisaundi on kyllä reilusti Line6 Spideria parempi. Spiderin saundit ovat hirveätä kompressoitua sirkkeliä, mutta Classicista lähtee todella murea middlevoittoinen hevisaundi, mikä toimii hyvin bändin kanssa. Yhdyn tähän täysin. Aikasemmin soittelin spiderillä ja voi todeta että sen päivän kun sen ostin olen kironnut alimpaan helvettiin. Behringereistä en tiedä kun en ole kokeillut mutta en kyllä usko että sekään mua sytyttäisi. Tähänkö mun pitäis keksiä jotain fiksua sanottavaa? En mä keksi mitään, mä olen vaan tyhmä kitaristi! |
Tympee Huttunen 14.11.2005 13:45:41 (muokattu 14.11.2005 13:46:24) | |
---|
Jotta ei päästäisi syyttämään turhasta otsikoiden availusta, pistänpä linkin juuri valmistuneeseen artikkeliini tänne: http://lespaul70.f2g.net/text/POD-artikkeli.html Saa käydä lukemassa ja kommentoida. Siinä on arviota & mielipiteitä POD2:sta, PODxt:stä ja Model Packeista. Jaa miksi laitoin tuonne enkä m.netiin artikkeliksi? No kun m.netissä se olisi sanonut jotta "Copyright muusikoiden.net", ja halusin pitää copyrightin itselläni. Meni tuossa muutama ilta tuota kirjoitellessa. Pieni vinkki lukijan näkökulmasta. Pienet valokuvat tms. tekstien välissä auttaisivat huomattavasti lukemisurakassa. Esimerkiksi kuvat laitteista, nestekidenäytöstä jnejen. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
LesPaul70 14.11.2005 13:50:51 | |
---|
Pienet valokuvat tms. tekstien välissä auttaisivat huomattavasti lukemisurakassa. Esimerkiksi kuvat laitteista, nestekidenäytöstä jnejen. Kiitos ideasta. Tuon voisin toteuttaakin - sitten kun talouteen on hankittu digikamera. Vielä ei ole! :( I don't get it... Why would the Fantastic Four send me a satellite photo of the Grand Canyon? |