Aihe: behrlingeri vai line6:nen??
1 2
Kapane
08.11.2005 15:01:58

Minä vetelen ihan kaiken tynkää ja vahvistimiakin löytyy omiksi tarpeiksi. Bluesmuusikoksi minua ei kyllä kannata sanoa, voi olla että ihan oikeat bluesmiehet nauravat... tai sitten itkevät. :)

Noh noh, ei sekoteta aloitajan päätä enää. Sinulla on melkein tarpeeksi kyllä vahvareita, putkia siis, mutta rahaakin on menny yli viie huntin.
okoranta
08.11.2005 17:31:47

Tuosta torilta kelpo Line 6 edulliseen hintaan 500€

http://muusikoiden.net/dyn/tori/79775.jpg
"Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää"" -Olavi- Osta multa basso
LesPaul70
14.11.2005 12:55:32
Jotta ei päästäisi syyttämään turhasta otsikoiden availusta, pistänpä linkin juuri valmistuneeseen artikkeliini tänne:

http://lespaul70.f2g.net/text/POD-artikkeli.html

Saa käydä lukemassa ja kommentoida. Siinä on arviota & mielipiteitä POD2:sta, PODxt:stä ja Model Packeista. Jaa miksi laitoin tuonne enkä m.netiin artikkeliksi? No kun m.netissä se olisi sanonut jotta "Copyright muusikoiden.net", ja halusin pitää copyrightin itselläni. Meni tuossa muutama ilta tuota kirjoitellessa.
I don't get it... Why would the Fantastic Four send me a satellite photo of the Grand Canyon?
tapsali
14.11.2005 13:20:41
Mun Peavey Classicin ja Metal Zonen hevisaundi on kyllä reilusti Line6 Spideria parempi. Spiderin saundit ovat hirveätä kompressoitua sirkkeliä, mutta Classicista lähtee todella murea middlevoittoinen hevisaundi, mikä toimii hyvin bändin kanssa.

Yhdyn tähän täysin. Aikasemmin soittelin spiderillä ja voi todeta että sen päivän kun sen ostin olen kironnut alimpaan helvettiin. Behringereistä en tiedä kun en ole kokeillut mutta en kyllä usko että sekään mua sytyttäisi.
Tähänkö mun pitäis keksiä jotain fiksua sanottavaa? En mä keksi mitään, mä olen vaan tyhmä kitaristi!
Tympee Huttunen
14.11.2005 13:45:41 (muokattu 14.11.2005 13:46:24)
Jotta ei päästäisi syyttämään turhasta otsikoiden availusta, pistänpä linkin juuri valmistuneeseen artikkeliini tänne:

http://lespaul70.f2g.net/text/POD-artikkeli.html

Saa käydä lukemassa ja kommentoida. Siinä on arviota & mielipiteitä POD2:sta, PODxt:stä ja Model Packeista. Jaa miksi laitoin tuonne enkä m.netiin artikkeliksi? No kun m.netissä se olisi sanonut jotta "Copyright muusikoiden.net", ja halusin pitää copyrightin itselläni. Meni tuossa muutama ilta tuota kirjoitellessa.

Pieni vinkki lukijan näkökulmasta. Pienet valokuvat tms. tekstien välissä auttaisivat huomattavasti lukemisurakassa. Esimerkiksi kuvat laitteista, nestekidenäytöstä jnejen.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
LesPaul70
14.11.2005 13:50:51
Pienet valokuvat tms. tekstien välissä auttaisivat huomattavasti lukemisurakassa. Esimerkiksi kuvat laitteista, nestekidenäytöstä jnejen.

Kiitos ideasta. Tuon voisin toteuttaakin - sitten kun talouteen on hankittu digikamera. Vielä ei ole! :(
I don't get it... Why would the Fantastic Four send me a satellite photo of the Grand Canyon?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)