Tellervo 17.06.2003 10:33:30 | |
---|
Rammstein olis ollut myös mielenkiintoinen. Samat sanat. Heräsin tajuamaan vastikään, että se on edes ollut Suomessa... |
parinc. 03.07.2003 11:39:26 | |
---|
aiai, aivan järjetön lista niitä on. Pahimmat ehkä tässä järjestyksessä: 1. Nirvanan toteutumatta jäänyt Lepakon keikka 90-luvun taitteessa 2. Alice In Chains & Screaming Trees Tavastialla joskus '92-'93 3. Radiohead Huvilateltassa '96 4. Soundgarden, Kyuss, Blind Melon etc. Jäähallissa '95 (kirottu intti!) 5. Roskildessa syystä tai toisesta näkemättä jääneet: Flaming Lips (2000), Tori Amos (1998), White Stripes (2001 eikös?) ja useita muita.... Eniten itselläni vituttaa NIN:n peruutettu keikka The Lost Weekend festivaalilla Lontoossa vuonna 2000. no toi kyllä todellakin oli paha missi. NIN '99 Lontoossa on paras koskaan näkemäni keikka ja uskon vahvasti että parhaaksi se tulee myös jäämään. ja ihan hyvät festarit ne loppujen lopuksi oli, A Perfect Circlen ollessa ehdoton helmi. APC tulee syyskuussa Eurooppaan; vaikkei Skandeihin asti tulisikaan, niin joku niistä keikoista on aivan pakko tsekata. |
parinc. 03.07.2003 11:43:03 | |
---|
Joo! Meikä oli muuten tuolla keikalla. Todellakin mainio keikka, paras näkemistäni (3 kpl) Musen keikoista. Pikkulavalla vetivät tosi tiukkaa meininkiä. Aloittivat vielä "New Born" laululla (: mullakin on 4 Musea takana, ja toi Roskilde 2000 on ehkä se paras. Tosin jokainen on ollut hyvä. Edelleen selkeästi aliarvostettu bändi. |
Melvins, jonka piti olla tiistaina Tavastialla. |
HCW 03.07.2003 17:32:48 | |
---|
No,ainoa keikka jonka missaaminen kismittää,on tuo Emperorin ainoa keikka Suomen maassa.Tieto keikasta tuli itselle puolenyön aikaan keikkapäivänä.Olisi sitä rahnaakin sillon ollut.Sillon v*****i.Menivät nyt vielä ja löivät pisteen sillekin pändille. Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda. |
MC Dirty Lady 06.07.2003 23:01:05 | |
---|
Minkä keikan missaaminen harmittaa kaikista eniten?
Faithless Roskildessa 2001. Satoi kaatamalla ja kastuttiin edellisten bändien aikana totaalisesti - sitten kun keskellä yötä lähdettiin teltalle vaihtamaan kuivaa ylle niin simahdettiin eikä jaksettu enää kävellä takaisin. Se otti kyllä hieman aivoon, mutta kun ei jaksa niin ei jaksa. |
BluesKossi 07.07.2003 11:14:25 | |
---|
1. B.B King pari vuotta sitten PuistoBluesissa 2. Eric Clapton 1998 Areenassa 3. Bruce Springsteen pari viikkoo sitten 4. Roger Waters viime vuonna Areenassa 5. Steve Vai jokunen vuos sitten Tavastialla ole kuningas - osta aurinkolasit |
jenni.rotten 21.07.2003 00:51:29 | |
---|
Ikinä en ole mitään keikkaa kunnolla missannut, mutta Ilosaaressa tänä vuonna jäi kyllä Presley Bastards näkemättä poikien tökerön teltanpystytyksen takia... mur :P Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
jPekka 21.07.2003 11:27:19 | |
---|
Okei, aloitetaanpa pienellä tarinalla. On elokuu 1982(?). Olen viettänyt erittäin tylsän lauantai-illan Bottan diskossa. Kävelen asemalle ja hyppään Kontulan bussiin. Bussi on aivan täynnä ihmisiä, jotka ovat tulleet Turun junasta. Kaikki ovat edelleen aivan ekstaasissa, hurmioituneita tai haltioituneita. Ruissin viimeisenä bändinä oli esiintynyt silloiselle Soundin lukijalle vain nimenä tuttu, suunnilleen vasta ekan levynsä julkaissut dublinilaisryhmä nimeltä U2. Muita: Muddy Waters, 1982, ainakin Pori Jazz. Innostuin miehen musiikista vasta seuraavana talvena. Sitten vappuna mies jo kuolikin. Tom Waits, Tavastia, noin 1978. Olin alaikäinen ja tutustuin sitä paitsi miehen musiikkiin vasta nelisen vuotta myöhemmin. Sielun veljet, Kaivopuisto n. 1985. Olin duunissa aamun, mutta lähdin mielestäni ajoissa ehtiäkseni näkemään Kaivarin pääesiintyjän. Kävellessäni puistoon päin ratikalta vastaan valui hurmioituneen näköistä kansaa. Siekkarit olivat esiintyneet miltei ensimmäisinä. Tämä oli se keikka, jolla bändi lanseerasi sen kukkatukka-stailinsa, ja kuulemma muutenkin huikea setti. Bluesounds, Vanha, joskus -85. "Ensin me soitetaan meidän ekan levyn biisit järjestyksessä, sitten me soitetaan meidän tokan levyn biisit järjestyksessä, sitten me soitetaan meidän kolmannen levyn biisit järjestyksessä, sitten..." En muista miksi en ollut paikalla. Harmittaa silti. Nusrat Fateh Ali Khan, Vanha, 80-luvun lopussa. Eipä tullut tätäkään suuruutta tsekattua livenä silloin kun siihen vielä oli tilaisuus. Sittemmin oli jo liian myöhäistä. Asian Dub Foundation, Roskilde, 90-luvun loppu. Olin katsomassa jotakin muuta bändiä jollakin muulla lavalla. Kiinnostuin ADF:stä vasta seuraavana talvena. Massive Attack, Provinssi, 2003. Harkitsin festareille lähtemistä mutta en sittenkään saanut aikaiseksi. Kräh. . - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
parinc. 21.07.2003 14:31:51 | |
---|
Asian Dub Foundation, Roskilde, 90-luvun loppu. Olin katsomassa jotakin muuta bändiä jollakin muulla lavalla. Kiinnostuin ADF:stä vasta seuraavana talvena. no huokaise helpotuksesta, ainakin mulle ADF '98 @ 'kilde oli pettymys. Vaisuhko setti kaikin puolin, myös yleisö oli tosi väsynyttä zombieseisoskelijaryhmää. Mutta toisaalta, en oo koskaan fanittanut ADF:aa, joten olen ehkä sittenkin väärä tyyppi ottamaan kantaa. |
SuloVilen 21.07.2003 14:46:33 | |
---|
Viimeinen Rollari-keikka...mahatauti vei voiton...prkl...vaikka olisi sen varmaan katsonut paskat housussakin.. |
Heavy Metal Machine 22.07.2003 12:18:57 | |
---|
TOOLin Provinssi muutaman vuoden takaa "we're in the affirmative now
as we said the last time we were on this stage"
Billy Corgan At The Final Metro Performance 02.12.2000 |
Kormis 22.07.2003 13:44:03 | |
---|
Metallica 93, syy äiti ei päästänyt http://limetree.rocks.it
Tanakkaa cover-poljentoa jo vuodesta 2003! |
Eemil 22.07.2003 19:39:16 | |
---|
Scorpions ankkarockissa piakkoin. Joutuu olee lomalla jollai saatanan aurinkorannalla ulkomailla. Ja johan täälki on ollu jo pitkää tarpeeks lämmin. Tai ehkä siit voi tulla ihan kivaaki. Tietysti on mahdollista että olen väärässä vaikka se mahdotonta onkin. |
Arry 22.07.2003 21:29:58 | |
---|
Nyt kyllä alkaa melko vahvasti vituttamaan kun missasin King Crimsonin tuossa kesäkuun alussa. Harkitsin jo keikalle lähtöä, mutta tulin siihen tulokseen etten kuitenkaan tunne puoliakaan biiseistä. Nyt tuntisin, ja kyllä vituttaa kun en lähtenyt. Ja vielä jos Robert Fripp toteuttaa uhkauksensa että tämä olisi ollut Crimsonin viimeinen Euroopan-kiertue. :( You have to be happy with what you have to be happy with. |
aust 25.07.2003 00:47:33 | |
---|
Jimi Hendrixin keikka woodstockissa oli aika kova näin videolta katottuna. Ois melkein voinu olla paikalla. Tosin isänikään ei tainnut olla vielä silloin sukukypsä. eiku hetkinen oli tietenkin! |
zernobyl 28.07.2003 12:08:52 | |
---|
Viimevuoden Karmarockissa olisi ollut Kuusumun Profeetta. En sitten tajunnu mennä kattomaan. Harmittaa vähän. Käy sivistämässä itseäsi täällä. Heitä aivosi pois, kauas pois, ja mene tänne. |
Kosminen 28.07.2003 12:50:47 | |
---|
Juuri viime perjantaina Raahen Rantajatseilla olin menossa kattomaan UMO feat. Marzi Nymania ja Tasavallan Presidenttiä, mutta keikkaseura perui enkä viittiny mennä yksin.. "Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys |
Dead Star 30.07.2003 12:24:50 | |
---|
Slipknot Helzingissä 2002. Lippu oli jo takataskussa, mutta jouduin luovuttamaan sen toisaalle armeijan takia. Rammstein Provinssissa 2002. Loppusota. Head high like a song you like. |
Heavy Metal Machine 31.07.2003 18:35:58 (muokattu 31.07.2003 18:36:12) | |
---|
Slipknot Helzingissä 2002. Lippu oli jo takataskussa, mutta jouduin luovuttamaan sen toisaalle armeijan takia. Rammstein Provinssissa 2002. Loppusota. et paljoa ole menettänyt "we're in the affirmative now
as we said the last time we were on this stage"
Billy Corgan At The Final Metro Performance 02.12.2000 |