Aihe: Kehittyminen.
1
TheWickerMan
05.11.2005 11:38:31
Itse en ole laulaja Mutta bändimme laulajan puolesta kysyn että jos se alkais nyt ottaa laulutunteja ni kuinka nopeesti se voi kehittyä vuoden aikana jos se reenais ihan kohtuullisesti sitä laulua? Kyllä se silleen osaa laulaa, mutta olemme saaneet moitetta laulusta moneen otteeseen.. Voiko käydä myös silleen että lauluäänestä ei koskaan tule kovin miellyttävä tai vahva?
Drink, Drank, Punk
TheWickerMan
05.11.2005 17:15:44
Joo ei toki liikoja ooteta..

Jos haluut analysoida laulua tai jtn ni voin lähettää sähköpostissa yhden demobiisimme..
Drink, Drank, Punk
Täräys
05.11.2005 23:03:33
(treenaan siis lähes joka päivä)

Kuinka ääni kestää, täytyykö pitää välipäiviä? Itsellä ainakin ylärekisteri väsyy, jos paljon ja kovaa ja korkealta, liekö harjoituksen puutetta vai väärää tekniikkaa..
Moso
05.11.2005 23:49:12
Itse en ole laulaja Mutta bändimme laulajan puolesta kysyn että jos se alkais nyt ottaa laulutunteja ni kuinka nopeesti se voi kehittyä vuoden aikana jos se reenais ihan kohtuullisesti sitä laulua? Kyllä se silleen osaa laulaa, mutta olemme saaneet moitetta laulusta moneen otteeseen.. Voiko käydä myös silleen että lauluäänestä ei koskaan tule kovin miellyttävä tai vahva?

Otan osaa :( Meillä on sama juttu että moitteita on tullut
hannakatriina
06.11.2005 00:44:23 (muokattu 06.11.2005 00:46:57)

Kuinka ääni kestää, täytyykö pitää välipäiviä? Itsellä ainakin ylärekisteri väsyy, jos paljon ja kovaa ja korkealta, liekö harjoituksen puutetta vai väärää tekniikkaa..

Kyllä mulla ääni kestää oikein hyvin. Lienee tekniikkajuttuja ja harjoituksestakin kiinni... ja siitä että miten ääntään ja itteensä huoltaa. Joskus voi olla väsynyt ääni pidemmän keikan tai treenien jälkeen, mut ei se enää seuraavana päivänä tunnu missään. Joskus tietysti on päiviä jolloin väsyttää muutenkin, niin tulee sitten pidettyä taukoa laulamisestakin. Jos ei kertakaikkisesti oo intoa ja energiaa niin silloin on turhaa hakata päätään seinään treenaamalla...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)