Aihe: Nightwish ja Tarjan lähtö?
1 2 3 4 542 43 44 45 46
sirdickyj
29.10.2005 10:04:45
Heh. Tiedä häntä. En mä ainakaan osta Tarjan levyä mutta Nightwishin varmasti, oli siellä kuka vaan laulamassa.. Ei se oo se juttu NW:ssä vaan se Tuomaksen leffascoremainen sävellystyö, mut ehkä mä oon marginaaliryhmää sit.

Mäki oon marginaalia! + ne kaikki jotka jollottaa Nemon melodiaa, joka tulee hienosti esiin kun laulaja laulaa just eikä melkein sitä melodiaa sortumatta "tulkintaan". Tuo tulkinnan puute on mun mielestä iso+, koska silloin ei yritetä peitellä biisien mitäänsanomattomuutta kaiken maailman vibroilla ja n****rilopukkeilla. Esim. Marco Hietala hienoudestaan huolimatta pilaa sillä kohtuuttomalla fraseerauksella Tarotin livebiisejä oikein urakalla. Eli tuosta suoruudesta ja selkeydestä pisteet Tarjalle.
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen!
Ukko
29.10.2005 10:58:38

. Tarja vaan on ahne kun haluais jotain poikain osastakin. Hä?

Ei se mene noin. Joka menee riskiin mukaan, ottaa osansa riskin hyödystä/tappiosta. Palkkatyöläiset ovat palkkatyöläisiä omasta tahdostaan ja pysyvät sellaisina elleivät halua mukaan riskinottoon.
Jokunen
29.10.2005 11:11:25
Heh. Tiedä häntä. En mä ainakaan osta Tarjan levyä mutta Nightwishin varmasti, oli siellä kuka vaan laulamassa.. Ei se oo se juttu NW:ssä vaan se Tuomaksen leffascoremainen sävellystyö, mut ehkä mä oon marginaaliryhmää sit.

Et ole yksin, bro! Miun mielestä muutenkin NW:n parhaimpiin biiseihin kuuluu ne, joissa Marco laulaa. Ennen Century Childiä tehdystä materiaalista en noin yleisesti ottaen juurikaan välitä.
"Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE)
isojussi
29.10.2005 12:07:08
...Tuomaksen leffascoremainen sävellystyö,...

Kevyessä krapulassa totean, että enpä ole tullut ajatelleeksi, mutta noinhan se juuri on. Hyvä kuvaus!
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
BigPapa
29.10.2005 12:53:36

Eiks tää jo ala riittää tästä aiheesta.Eiks toi Nightwish oo sellainen alta metrinmittaisten suuri suosikki.
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Jani The Rock
29.10.2005 12:55:55

Eiks tää jo ala riittää tästä aiheesta.Eiks toi Nightwish oo sellainen alta metrinmittaisten suuri suosikki.

Oho! Onpas wannabee-gootit lyhentyneet sitten viime näkemän.
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man *
sirdickyj
29.10.2005 13:18:09

Ei tää enää koske "tätä aihetta", tässä on sivuttu jo hienosti muutakin opettavaista musabisneksestä.

Ja on alle metrin mittaisten suosikki, mutta myös muiden.
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen!
Bardi
29.10.2005 13:23:01
Kevyessä krapulassa totean, että enpä ole tullut ajatelleeksi, mutta noinhan se juuri on. Hyvä kuvaus!

Lloyd-Webberiä ja Kitaroa on kuunnellut tarkkaan.
Vilhelm1
29.10.2005 13:23:37 (muokattu 29.10.2005 20:50:54)
Aivan.

M ei halunnut että T menee oy:hyn messiin. Poikia se ihmetytti kovasti. Pitivät jo silloin T:tä ja M:ää aika tyhmänä tässä asiassa. NWoy makso liksaa T:lle mut eihän se tietenkään oo sama ku ton kokosessa yrityksessä osingot yms yms. Kaikilla pojilla on tuon lisäks vielä omat OY:t jotka laskuttaa NWoy:tä.

Tämä on faktaa.

Vai että faktaa? myös minä edelleen odotan innolla, että kerrot mistä lähteestä tällainen tieto on peräisin.

Ja jos väitteesi on, ihme ja kumma, todistettavissa oikeaksi, niin osaathan samalla sitten myös arvioida, kuinka paljon hänellä olisi ollut äänivaltaa kyseissä yhtiössä.

Viimeinen pyyntö; kertaa keskustelupalstan säännöt huolella, kiitos.

Mod. huom: Suosittelen myöskin sinulle monien muiden muassa sääntöjen kertausta. PB ei ole tässä tapauksessa rikkonut mitään sääntöä. Noin herkkänahkainen ei saa olla.
Turmis
29.10.2005 14:15:31 (muokattu 29.10.2005 14:28:22)

Nyt voisi ilmoittautua jokainen sellainen, joka on kirjoittanut negatiiviseen sävyyn Tarja Turusesta ENNEN tätä viikon takaista kirjettä. Kertokaa, missä tämä viesti on dokumentoitu niin menemme kilvan lukemaan sitä.

Tässäpä yksi ilmoittautuja.

Itseasiassa jokunen päivä sitten yritin etsiäkin tuota kirjoitustani, mutta enpä löytänyt kun tuo haku on mitä on.
Kirjoitus on myös saattanut kadota bittitaivaaseen taannoisen hevialueen uudistamisen yhteydessä.

Mutta voit olla varma, että linkkiä tulee jos löydän sen kirjoituksen.
tätäenolevieläkertonutkenellekäänmuttanytsanonluitkotämänsenimittäinolitäysinturhaa.
Fuzzy Boner
29.10.2005 18:26:05 (muokattu 29.10.2005 18:35:33)
Vai että faktaa? myös minä edelleen odotan innolla, että kerrot mistä lähteestä tällainen tieto on peräisin. Keksin tietysti omasta päästä, heh.

Edit: piti oikein vielä uudelleen lukea. Minkä kohdan erityisesti kyseenalaistit? Toihan oli vaan perus faktojen toteamista. Ei siinä ollu mielipidettä ollenkaan.

Ja jos väitteesi on, ihme ja kumma, todistettavissa oikeaksi, niin osaathan samalla sitten myös arvioida, kuinka paljon hänellä olisi ollut äänivaltaa kyseissä yhtiössä

Olisi ollu saman verran kuin muilla, tietty. Kyl sitä kovasti ihmeteltiin jo silloin sitä juttua.

Viimeinen pyyntö; kertaa keskustelupalstan säännöt huolella, kiitos.

Miksi? Mitäs väärää tein? Miks sä vilhelm nyt kiivastuit? Rauhaa poju nyt. Yhtään asiattomuutta mitä ei olis esim jo mediassa ollu, tms en ole kirjottanut, enkä kirjota.

Haluan vielä painottaa että oon aina digannu nightwishiä ja joka tyyppiä siinä. Kunhan vaan tulin vähän mukaan keskusteluun koska monen olettamukset ovat vääriä. Oli pakko vähän sanoa miten asiat on. (niistä asioista mistä itse tiedän. En muihin puutu mistä ei tietoa ole)
Saapuilija
Janus
29.10.2005 18:39:25 (muokattu 29.10.2005 20:20:25)
Tarja on ollut tähän mennessä paras Nightwish-naisvokalisti, mutta korvaamattomuudesta en osaa sanoa vielä mitään. Oletettavasti bändi hakee uutta solistia kuitenkin maailmanlaajuisesti, ja ulkomaalainen, mielellään englantia äidinkielenään puhuva näyttävä ja pystyvä solisti voisi olla bändille jopa etu (välispiikkien helmi: "Lets get slein... with thö KINSLEIÖÖR!"). Tärkeää on kuitenkin, että valitettavasti välttämätön miehistönvaihdos tapahtui juuri tässä vaiheessa - ei muutamaa vuotta ennen Once-levyn mukanaan tuomaa isompaa suosiota, eikä seuraavan levyn (joka siis Tarjan kanssa tehtynä olisi myynyt aivan vitusti) jälkeen.

Luotan kuitenkin sen verran mastermind Holopaisen arvostelukykyyn, että päätöstä on kypsytelty huolella. Avoin kirje vain tuo päätökseen johtaneet perustelut fanien ja median tietoon ja katkaisee heti alkuunsa siivet turhalta spekuloinnilta. Jotenkin aistin rivien välistä, että Tuomas halusi ennemmin eroon Marcelosta kuin Tarjasta. NW on kuitenkin Tuomaksen bändi, ollut sitä aivan alusta saakka, ja muut jäsenet ovat hänellä enemmän tai vähemmän "töissä".

Nightwishille ennustan loistavaa tulevaisuutta, sen kun vain valitsemaan halukkaista solistiehdokkaista lahjakkain, näyttävin ja motivoitunein. Tarjalle toivon kaikkea hyvää klassisen musiikin parissa, mutta toivon silti itsekseni, että tämä ei hylkäisi viihteellisemmän musiikin markkinoita. Jotenkin tulisi mieleen Michael Kisken post-Helloween -tyyppinen skenaario: uusi, hieman kevyempää/popimpaa musiikkia tuottava bändiviritelmä ja lukuisia vierailuja kaiken maailman heavy-oopperoiden, ayreonien sun muiden levyillä.

EDIT: täysin turha tekstinpätkä poistettu
PUUMIES
29.10.2005 19:24:33
No tuntuu siltä et tyypit joilla,ei ole mitään tekoo koko asian kans ottaa herneen nenään. Jos tuomo on pomo niin piste. Olin itse erääs suositus (suomes) bändis mis kans,alkoi eräälle nousta hattuun eli minä minä meininki. Siitä kärsi koko poppoo myös tekniikka joten hemmo veks ja toimi taas.Ja toi et puoliso tulee messiin säätää niin ,ei toimi näin varmaan on hjuva niin bändille kuin tarjalle
Moderaattori
29.10.2005 20:18:46 (muokattu 29.10.2005 20:19:06)
Ei provosointia tähän ketjuun enää.

Jatkossa seuraa välittömästi jäähyä turhasta provosta.
steelysam
29.10.2005 20:20:14 (muokattu 29.10.2005 20:24:26)
Ei provosointia tähän ketjuun enää.

Jatkossa seuraa välittömästi jäähyä turhasta provosta.

Sanoin vaan mielipiteeni. Eipä ollut edes tarkoitus provosoida ketään.

Mod. huom: Et sinä ole provosointia nähdäkseni koskaan harrastanutkaan, äskeinen postaus vaan oli tähän ketjuun kyseenalainen. On nähty, että perustelemattomat mielipiteet tyyliin "hyvä, että Tarja sai fudut" "Huono bändi" saavat porukan takajaloilleen. Kirjoita toki mielipiteesi uudestaan mielellään kera perusteluiden. Emmehän halua, että ketju ajautuu jälleen riitelyksi? Tätä ketjua on jo useasti siivottu.
Tyttöjen ystävä.
steelysam
29.10.2005 20:29:44
Ok. Eipä tässä ole mitään tarvetta haukkua sen enempää. Toi olla mun eka kirjoitus koko threadiin, en ole seurannut tilannetta.
Tyttöjen ystävä.
Fuzzy Boner
29.10.2005 20:31:07
Ok. Eipä tässä ole mitään tarvetta haukkua sen enempää. Toi olla mun eka kirjoitus koko threadiin, en ole seurannut tilannetta.

Eiks mode vois poistaa kaikki kirjotukset mitkä ei oo totta vaan mutu-tuntumalta kirjotettu:) hoho. Koko m.net sortuu. hoho
Saapuilija
Teijo K.
29.10.2005 20:56:38

Eiks mode vois poistaa kaikki kirjotukset mitkä ei oo totta vaan mutu-tuntumalta kirjotettu:) hoho. Koko m.net sortuu. hoho

Tässä on se ongelma, että sivusta seuraava ei voi millään tietää mitkä noista on mutua ja mitkä tietoon pohjautuvaa, ihan paria poikkeusta lukuunottamatta. Koska ei tunne kirjoittajaa, tai asemaa ja kirjoittaja ei voi ihan syystä paljastaa lähdettään, niin jää asia sitten sen kirjoittajan vakuuttelujen varaan. Joka taas normaalipäätteen taakse näkyy anonyyminä. Kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa, ja sanoa kuulleensa sen bändiä lähellä olevalta taholta. Millä erottaa mutu ja fakta, siinäpä vasta pulma näissä nettikeskusteluissa.

Mie kyllä uskon niitten jutut jotka olen tavannut ja vaikuttavat sitten sellaisilta, että voisivat jotain tietää, näistäkin aisoista.

Kaippa kaikkien pitäisi vain laittaa nyt jäitä hattuun niinsanotusti. Sellainen yleensä aika hyvin paikkaansapitävä yleistys on, että mitä raflaavampi väite, sitä enemmän lähdekriittisin silmälasein sitä kannattaa tarkastella.
Munsta.
Fuzzy Boner
29.10.2005 20:58:11
Tässä on se ongelma, että sivusta seuraava ei voi millään tietää mitkä noista on mutua ja mitkä tietoon pohjautuvaa, ihan paria poikkeusta lukuunottamatta. Koska ei tunne kirjoittajaa, tai asemaa ja kirjoittaja ei voi ihan syystä paljastaa lähdettään, niin jää asia sitten sen kirjoittajan vakuuttelujen varaan. Joka taas normaalipäätteen taakse näkyy anonyyminä. Kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa, ja sanoa kuulleensa sen bändiä lähellä olevalta taholta. Millä erottaa mutu ja fakta, siinäpä vasta pulma näissä nettikeskusteluissa.

Mie kyllä uskon niitten jutut jotka olen tavannut ja vaikuttavat sitten sellaisilta, että voisivat jotain tietää, näistäkin aisoista.

Kaippa kaikkien pitäisi vain laittaa nyt jäitä hattuun niinsanotusti. Sellainen yleensä aika hyvin paikkaansapitävä yleistys on, että mitä raflaavampi väite, sitä enemmän lähdekriittisin silmälasein sitä kannattaa tarkastella.

Noihan se just on. Ei tietenkään voikaan tietää. Ymmärtänet kuitenkin pointtini. Jeah.
Saapuilija
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)