Peicco 29.10.2005 09:04:47 | |
---|
aika turha se olisi, jos ei edes kitaroissa ole akustisille omaa keskusteluansa miten muka rummut joista puhutaan täällä paljon vähemmän kuin kitaroista saisi akustisille ja sähköisille omat palstat? myöskään rumpukamat keskustelu olisi aika turha erikseen. sitten on olemassa erikseen rumpufoorumeita joissa on tarkemmin nuo Ei hyviä kehitysehdotuksia kannata teilata muiden keskustelualueiden puutteisiin vertaamalla. Kitaristithan on tunnetusti vähemmän innovatiivista porukkaa meihin rumpaleihin verrattuna, että eihän se mikään ihme jos niissä keskusteluissa rakenteellinen kehitys laahaa...tai siihen ei ole edes otettu kantaa. Keskustelun tarkoitus (ymmärtääkseni) on kuitenkin palvellla käyttäjiään. |
moderndrummer88 29.10.2005 12:00:09 (muokattu 29.10.2005 12:02:05) | |
---|
Ei hyviä kehitysehdotuksia kannata teilata muiden keskustelualueiden puutteisiin vertaamalla. Kitaristithan on tunnetusti vähemmän innovatiivista porukkaa meihin rumpaleihin verrattuna, että eihän se mikään ihme jos niissä keskusteluissa rakenteellinen kehitys laahaa...tai siihen ei ole edes otettu kantaa. Keskustelun tarkoitus (ymmärtääkseni) on kuitenkin palvellla käyttäjiään. mun mielestä ei ole mitään järkeä perustaa omaa aluetta aiheelle josta täällä rumpupalstalla puhutaan kahdessa topikissa viimeisen seitsemän sivun aikana, kitaroissakin on varmaan akustistista enemmän juttua mutta silti ei ole sähkiksillä ja akustisilla omia Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Jeltz 29.10.2005 12:08:18 | |
---|
mun mielestä ei ole mitään järkeä perustaa omaa aluetta aiheelle josta täällä rumpupalstalla puhutaan kahdessa topikissa viimeisen seitsemän sivun aikana, kitaroissakin on varmaan akustistista enemmän juttua mutta silti ei ole sähkiksillä ja akustisilla omia Samaa mieltä. Jos joku pitää kahtia jakaa, niin mielummin soittaminen ja soittokamat erikseen. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Shitmanek 29.10.2005 12:12:16 | |
---|
Samaa mieltä. Jos joku pitää kahtia jakaa, niin mielummin soittaminen ja soittokamat erikseen. Ja tällöinkin soittamisosasto jäisi luultavasti aika tyhjäksi. Yarr! |
moderndrummer88 29.10.2005 12:15:10 | |
---|
Ja tällöinkin soittamisosasto jäisi luultavasti aika tyhjäksi. jep... minusta ainakin nyt on ihan hyvä ja edelleen peräänkuullutan sitten noita rumpu.nettiä ja dafry.nettiä jossa sitten viimesen päälle tarkat aihepiirit Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Jeltz 29.10.2005 12:15:18 | |
---|
Ja tällöinkin soittamisosasto jäisi luultavasti aika tyhjäksi. Totta. Ei rumpupalstaa tarvitse mielestäni vielä nykyisellään jakaa. FAQien määrälle voisi jotain tehdä, mutta eiköhän siitäkin ole jo väännetty ihan tarpeeksi. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Peicco 29.10.2005 12:38:08 | |
---|
jep... minusta ainakin nyt on ihan hyvä ja edelleen peräänkuullutan sitten noita rumpu.nettiä ja dafry.nettiä jossa sitten viimesen päälle tarkat aihepiirit Rumpunetissä ei ole omaa aluettaan sähkörummuille ja toi Dafry on varsin suppea käyttäjämääriltään suhteutettuna tähän saittiin. Ei noi oikeen tarjoa kumpikaan mitään. |
moderndrummer88 29.10.2005 12:58:51 | |
---|
Rumpunetissä ei ole omaa aluettaan sähkörummuille ja toi Dafry on varsin suppea käyttäjämääriltään suhteutettuna tähän saittiin. Ei noi oikeen tarjoa kumpikaan mitään. eiköhän tuolla rumpu.netissä huomiseen mennessä ole... Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Peicco 29.10.2005 15:55:14 | |
---|
eiköhän tuolla rumpu.netissä huomiseen mennessä ole... Joo, 200 käyttäjän kesken joista 0-3% (hätänen arvio, joka ei perustu faktoihin) soittaa sähkörumpuja... |
moderndrummer88 29.10.2005 15:58:37 (muokattu 29.10.2005 15:58:53) | |
---|
Joo, 200 käyttäjän kesken joista 0-3% (hätänen arvio, joka ei perustu faktoihin) soittaa sähkörumpuja... no ei täälläkään varmaan kovin paljoa enempää rumpaleita pyöri kuin tuollakaan, samat tyypit Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Peicco 29.10.2005 16:00:24 | |
---|
no ei täälläkään varmaan kovin paljoa enempää rumpaleita pyöri kuin tuollakaan, samat tyypit Tarjooko ne jotain mitä täältä ei löydy? En oo juurikaan käynyt ottamassa selvää. |
moderndrummer88 29.10.2005 16:01:29 | |
---|
Tarjooko ne jotain mitä täältä ei löydy? En oo juurikaan käynyt ottamassa selvää. ne tarjoaa jokaiselle rumpuihin liittyvälle aiheelle tarkemmin omat keskustelualueensa Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
ne tarjoaa jokaiselle rumpuihin liittyvälle aiheelle tarkemmin omat keskustelualueensa Mitäs helvettiä me sitten täällä oikeen jauhetaan? |
moderndrummer88 29.10.2005 16:13:38 | |
---|
Mitäs helvettiä me sitten täällä oikeen jauhetaan? emmie vaan tiiä Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
juzzik 29.10.2005 20:19:53 | |
---|
ehdottomasti uusi topikki sähkörummuille!!! löytää tiedot ym. vinkit helpommin.. |
-unski- 29.10.2005 20:59:18 | |
---|
Minustakin tuo olisi mahtava vaihtoehto. Itse ainakin en aina jaksa selailla kaikkia sivuja läpi, että löytää edes hivenen juttua sähkörummuista. Kannatetaan! |
Peicco 29.10.2005 23:29:50 | |
---|
Kaikki te jotka vastustitte ideaani: Kenellä teistä on ensisijaisena lyömäsoittimena sähkörummut? Ööö, eikö muka kellään?? ...niin vähän ajattelinkin. Tänne voitaisiin lisätä aihealue nimeltä: SÄHKÖRUMPUTARVIKKEET (mun mielestä topic nimeltä Sähkörummut ei veisi keltään mitään pois, mutta jotain ihmeellistä perusteetonta vastarintaa täällä on silti tullut vastaan. Helvettiäkös noita akustisen koputtelijoita kiinnostaa meidän laitekeskustelut ja hankkeet....Ja jos kiinnostaa, tietävät kyllä mistä pääsee mukaan) Tämähän ei ole keltään pois (huolimatta vastustavista kommenteista), ainoastaan pelkkää plussaa sähkisjengille. Sähkisporukka kun näyttää (näin lyhyellä tarkkailuvälillä) olevan hieman akustisen paukuttajia fiksumpaa (selkeää provosointia tässä, myönnän...), me kyllä osaamme kohdistaa soittotekniikkaa kuten myöskin itse laitteistoa ulkopuolella olevan keskustelun sinne perusforumille. |
pasikaikkonen 29.10.2005 23:34:38 | |
---|
Tzäp ! juup oma alue sähkörummuille ym. elektronisille perkussiosälälle. TZÄP !!!
Kyllä, Olen osa ongelmaa !!! |
wavelength 30.10.2005 12:16:51 | |
---|
Tämä jako olisi kaikin puolin hyvä. Enää ei tulisi "Miten saan rummustoni hiljaisemmaksi?"-kysymyksiin "Osta sähkörummut!"-vastauksia, eikä "Onko TD3 hyvä?"-ketjuun "Sähköt on paskat, osta Pearl Exportit!"-ininää. ...ellei sitten jotkut kana-aivot rupea tahallaan vierailemaan väärällä tontilla ja provoilemaan asiasta kuin asiasta. Pimeässä on parempi hiihtää. |
moderndrummer88 30.10.2005 12:39:20 | |
---|
nyt on muuten tuolla rumpu.netissä oma keskustelu sähkörummuille eikä tosiaan päivää kauempaa kestäny Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |