Aihe: 100wattia marsusta keikalle?
1 2
Jucciz
26.10.2005 18:14:27 (muokattu 26.10.2005 18:14:48)
Soundit on kuitenkin Fentäärissä ja Marshallissa täysin erilaiset

Marsuthan kopsattiin alun perin Fendereistä, modattiin niitä vähän ja tsädäm, uusi tuoteperhe oli syntynyt. Kyllä täysilleen runtatussa vanhassa marsussa ja ainakin tuossa omassa '62 Bandmasterissa täysille runtattuna on hyvin paljon samaa. Tokihan EL34 ja 6L6 kuulostavat erilaisilta, mutta....

äh, kuunnelkaa itse:
http://mp3.jucciz.com/bandmaster/wahitesti.mp3
tuossa siis Fenderiä.... täysillä :)
kalamies#11 >-)))>
« kalusto · räpellystä »
Straton
28.10.2005 14:56:16
Oonkohan mä ehkä sitten vähän fenkkuihmisiä:D

Melkein väittäisin näin, tiedä sitten :).

Marsuthan kopsattiin alun perin Fendereistä, modattiin niitä vähän ja tsädäm, uusi tuoteperhe oli syntynyt. Kyllä täysilleen runtatussa vanhassa marsussa ja ainakin tuossa omassa '62 Bandmasterissa täysille runtattuna on hyvin paljon samaa. Tokihan EL34 ja 6L6 kuulostavat erilaisilta, mutta....

JCM800 on jo aika kaukana siitä "fender-kopio" JTM45:sta :). Hieno soundi jokatapauksessa niin Marshallin kuin Fenderinkin crunch. Usein oon soitellu tuolla omalla fenderillä ("moderni" semmoinen tosin :I) ja ihmetelly kuinka marsumaiselta se luukutettuna kuulostaa. Kuitenkin aina kun sen jälkeen on JMP:n käynnistänyt niin tulee semmoinen "oho, no ei nyt ihan sentään" fiilis :).

Ps. Voodoo Childikin on muuten äänitetty Bassmanilla ;). Se kuitenkin varmaan tiesitkin :).
Ite oot!!!
Joel Harald
28.10.2005 20:30:52
Omalla jcm2000 (dsl100) nupilla ja 2x12 kaapilla pystyn pienessäkin huoneessa ilman tulppia soittamaan jo aika hyvällä soundilla ilman että tulee verta korvista. Kyllä se 800 jcämmäkin varmaan pelittää.

Samaa mieltä.
Ostetaan telecasterin kaulamikki.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)