Juzzu 14.10.2005 08:01:59 | |
---|
Omien rojektien siivous on alkanut, osa kirjotuksista on jo poistunut ja moni tulee poistumaan. Jos joku nyt kokee jonkinlaista oikeusmurhaa tapahtuneen, niin.. Noh, sittenpä kokee! :P Mutta mitäs muuta? Muutetaanko nykyinen FAQ kahdeksi? FAQ: Soitinrakennuslinkkejä FAQ: Elektroniikkalinkkejä Jos muutetaan, kuka haluaisi aloittaa tuon elektroniikkalinkkejä -ketjun? Ja pitäisi siitä huolta? :o) Mä tiiän sähköstä sen että pidän näppini erossa, joten ei taida olla mun homma. |
SirElwood 14.10.2005 11:48:19 (muokattu 14.10.2005 11:50:14) | |
---|
Mutta mitäs muuta? Muutetaanko nykyinen FAQ kahdeksi? Joo. Jos multa kysytään. :) Jos muutetaan, kuka haluaisi aloittaa tuon elektroniikkalinkkejä -ketjun? Ja pitäisi siitä huolta? :o) Mä tiiän sähköstä sen että pidän näppini erossa, joten ei taida olla mun homma. o/ voin ottaa hommakseni... Jos tässä päivän aikana surffailisi ja keräilisi ainakin noista omista bookmark:sta parhaat päältä... |
SirElwood 14.10.2005 19:57:37 | |
---|
mitäs tuon vinkkejä juottamiseen faq:n kanssa? Lisäsin myös sen tuohon linkkiketjuun. Antaa olla jos ei häiritse, vai tipautus alas? JAK on kyllä tehnyt hyvää työtä sen kanssa. |
Lego 14.10.2005 20:25:20 | |
---|
mitäs tuon vinkkejä juottamiseen faq:n kanssa? Lisäsin myös sen tuohon linkkiketjuun. Antaa olla jos ei häiritse, vai tipautus alas? :( *snif*, ainukaiseni FAQini. JAK on kyllä tehnyt hyvää työtä sen kanssa. Kiitos, on sitä monet muutkin plussilla arvostaneet, en siis ihan turhaan rakentanut sitä. |
miktol 14.10.2005 22:55:23 | |
---|
mitäs tuon vinkkejä juottamiseen faq:n kanssa? Lisäsin myös sen tuohon linkkiketjuun. Musta se sopii mainiosti tuon "Elektroniikkalinkkejä"-otsikon alle. (Sen voi tarvittaessa lisätä myös "Kitaranrakennuslinkkejä"-otsikon alle.) ...on sitä monet muutkin plussilla arvostaneet, en siis ihan turhaan rakentanut sitä Et tosiaan tehnyt turhaa työtä. Mä ainakin suorastaan ahmin tekstin läpi ja koin sen hyvin hyödylliseksi. :) |
jarmos 14.10.2005 22:58:23 | |
---|
Omien rojektien siivous on alkanut, osa kirjotuksista on jo poistunut ja moni tulee poistumaan. Jos joku nyt kokee jonkinlaista oikeusmurhaa tapahtuneen, niin.. Noh, sittenpä kokee! :P Mutta mitäs muuta? Muutetaanko nykyinen FAQ kahdeksi? Jos muutetaan, kuka haluaisi aloittaa tuon elektroniikkalinkkejä -ketjun? Ja pitäisi siitä huolta? :o) Mä tiiän sähköstä sen että pidän näppini erossa, joten ei taida olla mun homma. Ainakin Soitinrakennuslinkkejä vois olla soitinrakennusta ja linkkejä? Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä. |
Onko nyt hyvä, vai huomaako joku jonkun epäkohdan johon soisi puututtavan? Vai jotain muita ideoita vielä? |