Aihe: Fakkien siivous
1 2
Juzzu
14.10.2005 08:01:59
Omien rojektien siivous on alkanut, osa kirjotuksista on jo poistunut ja moni tulee poistumaan. Jos joku nyt kokee jonkinlaista oikeusmurhaa tapahtuneen, niin.. Noh, sittenpä kokee! :P

Mutta mitäs muuta? Muutetaanko nykyinen FAQ kahdeksi?
FAQ: Soitinrakennuslinkkejä
FAQ: Elektroniikkalinkkejä

Jos muutetaan, kuka haluaisi aloittaa tuon elektroniikkalinkkejä -ketjun? Ja pitäisi siitä huolta? :o)
Mä tiiän sähköstä sen että pidän näppini erossa, joten ei taida olla mun homma.
SirElwood
14.10.2005 11:48:19 (muokattu 14.10.2005 11:50:14)
Mutta mitäs muuta? Muutetaanko nykyinen FAQ kahdeksi?

Joo. Jos multa kysytään. :)

Jos muutetaan, kuka haluaisi aloittaa tuon elektroniikkalinkkejä -ketjun? Ja pitäisi siitä huolta? :o)
Mä tiiän sähköstä sen että pidän näppini erossa, joten ei taida olla mun homma.

o/ voin ottaa hommakseni... Jos tässä päivän aikana surffailisi ja keräilisi ainakin noista omista bookmark:sta parhaat päältä...
SirElwood
14.10.2005 19:57:37
mitäs tuon vinkkejä juottamiseen faq:n kanssa? Lisäsin myös sen tuohon linkkiketjuun.

Antaa olla jos ei häiritse, vai tipautus alas? JAK on kyllä tehnyt hyvää työtä sen kanssa.
Lego
14.10.2005 20:25:20
mitäs tuon vinkkejä juottamiseen faq:n kanssa? Lisäsin myös sen tuohon linkkiketjuun. Antaa olla jos ei häiritse, vai tipautus alas?

:( *snif*, ainukaiseni FAQini.

JAK on kyllä tehnyt hyvää työtä sen kanssa.

Kiitos, on sitä monet muutkin plussilla arvostaneet, en siis ihan turhaan rakentanut sitä.
miktol
14.10.2005 22:55:23
mitäs tuon vinkkejä juottamiseen faq:n kanssa? Lisäsin myös sen tuohon linkkiketjuun.

Musta se sopii mainiosti tuon "Elektroniikkalinkkejä"-otsikon alle. (Sen voi tarvittaessa lisätä myös "Kitaranrakennuslinkkejä"-otsikon alle.)

...on sitä monet muutkin plussilla arvostaneet, en siis ihan turhaan rakentanut sitä

Et tosiaan tehnyt turhaa työtä. Mä ainakin suorastaan ahmin tekstin läpi ja koin sen hyvin hyödylliseksi. :)
Juzzu
25.10.2005 12:48:27
Onko nyt hyvä, vai huomaako joku jonkun epäkohdan johon soisi puututtavan? Vai jotain muita ideoita vielä?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)