Aihe: Tarja Turuselle kenkää Nightwishista
1 2 3 4 510 11 12 13 14
Musta Arkipyhä
24.10.2005 17:41:41
Fanit välittää kyllä kuka bändissä soittaa, mutta nightwish on suosittu "suuren yleisön" joukossa.

just tuo suuri yleisö on joukko jonka mielipiteitä ei ole missään - siis missään - todistettavasti ja luotettavasti tutkittu mitä Nightwishiin tulee.

Vai löytyykö faktatietoa?

Siellä on näitä, jotka eivät ole kiinnostuneita soittajista paskanvertaa. Nämä myös ostaa levyjäkin, myydäänhän NW:n levyjä huoltoasemilla samassa hyllyssä Kari Tapion kanssa, keikoilla tuskin käyvät.

Huoltoasemalta olen ostanut mm.Manowarin ja Motorheadin kasetit.Ai niin ja Kissin.

Tuskin Kari Tapion diggarit em.bändejä diggailevat sen enempää kuin Nightwishiäkään.

Ainakin epäilen kovasti.
Space is deep
Dacatch
24.10.2005 18:52:39 (muokattu 24.10.2005 20:17:22)
Pitkän linjan Nightwish fanina voin melko suurella varmuudella sanoa, että Tuomas Holopaisella musiikki on AINA bisneksen edellä. Minua ei Tarjan ulos potkiminen suuresti hetkauta. Hyvä laulaja, mutta ei mitenkään korvaamaton. Bändin sielu on Holopainen, ja juuri hänen työtään bändissä ihailen eniten. Ei ehkä maailman paras kosketinsoittaja, mutta hän on itsekin todennut olevansa ensisijaisesti säveltäjä, ja vasta toissijaisesti kosketinsoittaja. Bändin ura voi ihan hyvin saada tästä joko piristysruiskeen tai alamäen, tuli mitä tule, minä tulen Tuomaksen työtä aina arvostamaan. Innolla odottelen uuden vokalistin valintaa.

E: äidinkieli hukassa
"Playing acoustic guitar is like having sex with your clothes on. I mean you know how to do it but it’s more difficult." - Dave Mustaine
rontoo
24.10.2005 18:59:20
just tuo suuri yleisö on joukko jonka mielipiteitä ei ole missään - siis missään - todistettavasti ja luotettavasti tutkittu mitä Nightwishiin tulee.

Vai löytyykö faktatietoa?

Huoltoasemalta olen ostanut mm.Manowarin ja Motorheadin kasetit.Ai niin ja Kissin.

Tuskin Kari Tapion diggarit em.bändejä diggailevat sen enempää kuin Nightwishiäkään.

Ainakin epäilen kovasti.

Oon nähnyt NW:n levyjä iskelmä fanien autoissa, joten tästä päättelin.

Mutua:
On NW:llä enemmän suurta yleisöö kuin esim. Sentencedillä tai Children of Bodomilla
Top40
24.10.2005 19:35:32
Joo, siltä alkaa näyttää.. Häpeän itseäni.. menin lankaan... Onnittelut Top40:lle :D Hyvää settiä

Joo. Oli niin herkullinen aihe vähän vedättää.
Inkkunen
24.10.2005 20:11:59
Yksinkertaistettuna oma mielipiteeni: NW:n henki ja sielu on kuitenkin Tuomas, Tarja oli vain keulakuva.
follow your heart, little child of the west wind
hannaya
24.10.2005 20:19:24
En tiedä onko tullut jo esille mutta just tuli nelosen uutisissa, että uutta laulajaa ei ole vielä edes mietitty...

Tämän päivän Turun Sanomissa Holopainen myönsi että bändiin on tulossa uusi naislaulaja, mutta siitä tiedotetaan vasta myöhemmin.
Ich bin die Osternhase ;)
DaKiller
24.10.2005 20:25:59

Tämän päivän Turun Sanomissa Holopainen myönsi että bändiin on tulossa uusi naislaulaja, mutta siitä tiedotetaan vasta myöhemmin.

Toivon, että nyt marco saa myös enemmän tilaa vokaalipuolella.
Sperm Donor
24.10.2005 20:52:35

Minä taas en.
Jokunen
24.10.2005 21:09:28

Samoin! Marcon ääni on bändille sellainen mahdollisuus, jota kannattaisi hyödyntää enemmän!
"Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE)
Sperm Donor
24.10.2005 21:23:41
Samoin! Marcon ääni on bändille sellainen mahdollisuus, jota kannattaisi hyödyntää enemmän!

Ei siinä mitään vikaa ole mutta musta Nightwishin juttu on että laulaja laulaa "ooperaksi". Tai ainakin iso juttu sitä.
Nöyhtä
24.10.2005 21:28:51

Vaikken mikään fani ole niin olen samaa mieltä. Planet Hell on hyvä esimerkki Marcon laulutaidosta ja siitä että se sopii oopperalaulun ohella hyvin bändiin.
DaKiller
24.10.2005 21:46:01

Ei siinä mitään vikaa ole mutta musta Nightwishin juttu on että laulaja laulaa "ooperaksi". Tai ainakin iso juttu sitä.

Itse olen aina pitänyt niistä kappaleista, joissa on vähemmän ooppera tyylistä laulantaa, ns. normaalia laulua. Oli se sitten niiden juttu tai ei. Jostain syystä se liiallisen käytön vuoksi alkaa etomaan.
Rumpali Rölli
24.10.2005 21:52:20
Sinänsä ei minua hetkauta ku en koko bändistä pahemmi piitannu. Mutta olihan tarja ihan kohtuu hyvä laulaja, ainakin nightwishiin sopi hyvin.
Laphin jänkhillä ne keithääpi pontikkata, ja istuvat shammaleilla ja naaravat parthansa!
sellisti
24.10.2005 23:12:49
Oli totuus mikä tahansa, niin ei tuo nyt fiksuimmalta mahdolliselta tavalta vaikuta hoitaa asia. En ota kantaa siihen, kumman (Turusen vai Holopaisen) merkitys Nightwishin menestykseen on suurempi, mutta tulee olemaan ihan mielenkiintoista kuulla Tarjan oma versio asioista. Se on ymmärrettävää jos muuta bändiä on harmittanut Tarjan huomion suuntautuminen muihinkin asioihin, mutta eikö tuota nyt olisi voinut puhumalla hoitaa eikä nettisivujen välityksellä viestitellä..?
Haastattelija: "Olette nyt säveltänyt 150 sinfoniaa, milloin tulee seuraava?" Leif Segerstam: "No milloin ja milloin, mistä sen nyt tietää. Eihän sitä spermaakaan tule jos on just viisi kertaa nainut".
HaloOfFlies
24.10.2005 23:58:41 (muokattu 25.10.2005 00:03:15)

Oli totuus mikä tahansa, niin ei tuo nyt fiksuimmalta mahdolliselta tavalta vaikuta hoitaa asia. En ota kantaa siihen, kumman (Turusen vai Holopaisen) merkitys Nightwishin menestykseen on suurempi, mutta tulee olemaan ihan mielenkiintoista kuulla Tarjan oma versio asioista. Se on ymmärrettävää jos muuta bändiä on harmittanut Tarjan huomion suuntautuminen muihinkin asioihin, mutta eikö tuota nyt olisi voinut puhumalla hoitaa eikä nettisivujen välityksellä viestitellä..?

Aivan. Jos tämä asia olisi kasvotusten selvitetty niin ehkä Tarjakin olisi sitten jotenkin tajunnut että jotain on pielessä hänen itsensä suhteen. Oli tuo vähän liian ilkeää laittaa tuo viesti tuonne nettisivuille. Oli varmasti katkera pala nieltäväksi.
First they steal your mind and then they steal your soul
Turmis
25.10.2005 00:20:48 (muokattu 25.10.2005 00:22:24)

Oli totuus mikä tahansa, niin ei tuo nyt fiksuimmalta mahdolliselta tavalta vaikuta hoitaa asia...
...eikö tuota nyt olisi voinut puhumalla hoitaa eikä nettisivujen välityksellä viestitellä?

Imperiumissa nimimerkki MHeino keskustellut asiasta perillä olevien kanssa, tässä mietteitä:
http://www.imperiumi.net/phpBB2/vie … s=0&postorder=asc&start=296

Ja tuon kirjoituksen oleellisin lause:
MHeino: Nyt kun taustat ymmärrän, tuli selväksi myös se ettei ollut mitään muuta keinoa kuin tehdä mitä tekivät porukalla. Uskokaa kun sanon, että jos olisi ollut muu keino, sitä olisi käytetty.
tätäenolevieläkertonutkenellekäänmuttanytsanonluitkotämänsenimittäinolitäysinturhaa.
Tympee Huttunen
25.10.2005 08:22:40
Poimisin nimimerkki Octavian Imperiumin palstalle postaaman karjalainen.fi-sivuston Hannu Jarvan artikkelista yhden lauseen:

"En halua pitää sellaista ihmistä bändissä, jolle bändi on vain riippakivi. Ja kun hän vielä sanoo häpeävänsä esittämäänsä musiikkia, Tuomas Holopainen luettelee ikävimmät puolet."
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
JAM
25.10.2005 09:21:49 (muokattu 25.10.2005 10:26:37)
Nyt sitten on iltalehdessä etusivulla taas nightwish ja juhani merimaa mainostamassa, miten heidän kannattaisi vielä yrittää... on tämä suomalainen media sitten niin mainiota. Hävettää.

http://www.iltalehti.fi/2005/10/25/200510253648431_vi.shtml

(Keskitetään tästä aiheesta keskustelu jatkossa Yleistä-palstan ketjuun. (moder. huom.))
Jotkin päivät elämme... zombeina
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 510 11 12 13 14
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)