Aihe: Gibson Les Paul Smartwood Studio
1 2
mhaarala
21.10.2005 14:45:06 (muokattu 21.10.2005 14:45:23)
Missä vireessä käytät kitaraasi jo .010-setillä on vielä löysä?
Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen
Fide
21.10.2005 14:53:57

Missä vireessä käytät kitaraasi jo .010-setillä on vielä löysä?

Ihan normaali vire =) Mutta mulla onkin teräskielisellä akustisella valettu sointupohja soitannassani, joka kumpuaa armottoman itseopiskelun ehtymättömästä improvisaatiovarastosta... tilumiestä musta ei siis saa tekemälläkään... voi selittää tämän mieltymykseni vähän "jäykempiin" kattauksiin...
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
Fide
21.10.2005 20:40:58

Joo, oli tuo 010-satsin löysyys meikäläisellekkin yllätys, kun Ruokankaan tele-tyyppisessä käytän 010 ja olen jopa harkinnut siirtymistä pykälää ohuempiin =) Eli ovat soitannallisesti vain niin erilaisia kitaroita... samalla tietysti tuo LP on roolinsa mukaisesti mulla raskaammissa kappaleissa, kun Ruokankaalla hoidetaan kaikki herkkä ja vikkelä ;-)
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
sihvoh
21.10.2005 20:44:42
Joo, oli tuo 010-satsin löysyys meikäläisellekkin yllätys...

Pistä siihen hiotut flatwound-kielet, niin löysyys katoaa ainakin vähän. Ainakin omasta mielestäni hiotut kielet ovat paljon jäykemmän tuntuiset kuin tavalliset...
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
Fide
21.10.2005 21:02:02

Pistä siihen hiotut flatwound-kielet, niin löysyys katoaa ainakin vähän. Ainakin omasta mielestäni hiotut kielet ovat paljon jäykemmän tuntuiset kuin tavalliset...

No se on just trimmattu ja samassa yhteydessä siihen meni nämä ökykalliit Elixir-kielet, joten ihan heti en meinaa settiä uusia, mutta pistän vinkin korvan taakse, sietääpi tuota ehkä testata.

Mutta tälläsenään vaikuttaisi tuo 011-setti ajavan asiansa oikein mainiosti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)