mhaarala 21.10.2005 14:45:06 (muokattu 21.10.2005 14:45:23) | |
---|
Missä vireessä käytät kitaraasi jo .010-setillä on vielä löysä? Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Missä vireessä käytät kitaraasi jo .010-setillä on vielä löysä? Ihan normaali vire =) Mutta mulla onkin teräskielisellä akustisella valettu sointupohja soitannassani, joka kumpuaa armottoman itseopiskelun ehtymättömästä improvisaatiovarastosta... tilumiestä musta ei siis saa tekemälläkään... voi selittää tämän mieltymykseni vähän "jäykempiin" kattauksiin... Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
mhaarala 21.10.2005 19:50:41 | |
---|
En minäkään mikään kova tiluttaja ole.. kun ei osaa soittaa niin sitten pitää vain runtata. Heh.. :) Kuitenkin, .011-satsi MMV:ssä on ihan hyvä D-vireeseen mutta kun muut bändiläiset halusivat nostaa vireen takaisin E:hen, niin nyt on sitten moinen satsi siinä vireessä. Ihan kiva on runtata, mutta kyllä nuo on ehkä vähän turhan rajut kielet tuollaiseen vireeseen... tiedä sitten onko Les Paulissa vähän eri, mitä olen niillä soittanut niin tuntuvat olevan aika kevyitä soitettavia.. :) Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Fide 21.10.2005 20:40:58 | |
---|
Joo, oli tuo 010-satsin löysyys meikäläisellekkin yllätys, kun Ruokankaan tele-tyyppisessä käytän 010 ja olen jopa harkinnut siirtymistä pykälää ohuempiin =) Eli ovat soitannallisesti vain niin erilaisia kitaroita... samalla tietysti tuo LP on roolinsa mukaisesti mulla raskaammissa kappaleissa, kun Ruokankaalla hoidetaan kaikki herkkä ja vikkelä ;-) Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
sihvoh 21.10.2005 20:44:42 | |
---|
Joo, oli tuo 010-satsin löysyys meikäläisellekkin yllätys... Pistä siihen hiotut flatwound-kielet, niin löysyys katoaa ainakin vähän. Ainakin omasta mielestäni hiotut kielet ovat paljon jäykemmän tuntuiset kuin tavalliset... I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
Fide 21.10.2005 21:02:02 | |
---|
Pistä siihen hiotut flatwound-kielet, niin löysyys katoaa ainakin vähän. Ainakin omasta mielestäni hiotut kielet ovat paljon jäykemmän tuntuiset kuin tavalliset... No se on just trimmattu ja samassa yhteydessä siihen meni nämä ökykalliit Elixir-kielet, joten ihan heti en meinaa settiä uusia, mutta pistän vinkin korvan taakse, sietääpi tuota ehkä testata. Mutta tälläsenään vaikuttaisi tuo 011-setti ajavan asiansa oikein mainiosti. Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |