Aihe: The Flogging Molly
1 2 3 4 5
Jkob
17.06.2003 09:39:40 (muokattu 17.06.2003 09:52:51)
Löysin tällaisen hienon öh.. irlantilaispunkkia (?) soittelevan bändin tuossa männä lauantaina. Tais olla jopa samaan aikaan kun ne kuulemma irroittelivat provinssissa. Pakkohan sitä oli sitten myöhemmin levy mennä tilaamaan, parit kolmet viikot saa venailla. Mutta kuitenkinm, sattuiko kukaan näkemään ko. orkesteria lauantaina vai onkos tämä jollekkin jo entuudestaan tuttu?

EDIT - Katselin tuossa että Mickill ainakin oli bongannut tämän orkesterin. Siinä on mies jolla on musiikkimaku kohdallaan. Eikä vain tämän orkan kohdalla
"Times are tough, huh, bud!"
alanko
17.06.2003 09:53:45
Löysin tällaisen hienon öh.. irlantilaispunkkia (?) soittelevan bändin tuossa männä lauantaina. Tais olla jopa samaan aikaan kun ne kuulemma irroittelivat provinssissa. Pakkohan sitä oli sitten myöhemmin levy mennä tilaamaan, parit kolmet viikot saa venailla. Mutta kuitenkinm, sattuiko kukaan näkemään ko. orkesteria lauantaina vai onkos tämä jollekkin jo entuudestaan tuttu?

Kyllähän tuota moni näyttää ainakin kehuvan tuolla Yleistä palstalla Provinssirock ketjussa... Itse en bändistä tiedä mitään.
herb
17.06.2003 14:35:44
En ole ikinä kuullutkaan, mutta komea Irlantilainen juomalaulu tuo Flogging Molly. Miten niin off-topic?
Call me Alowishus Devadander Abercrombie
mikko1
17.06.2003 15:04:58
en tiedä muuta bändistä kuin että siinä soittaa Matt Hensley, yksi rullalautalegendoista...
-Mickill-
17.06.2003 15:13:46
Katselin tuossa että Mickill ainakin oli bongannut tämän orkesterin. Siinä on mies jolla on musiikkimaku kohdallaan. Eikä vain tämän orkan kohdalla

Hehee, thanks!! Joo loistava keikka oli, tuli sen keikan aikana aika hyvin sitä hiekka-aluetta kynnettyä. Lähti tanssijalka vipattamaan niin perkeleesti, eikä pelkästään minulla! Pitää kyllä lähteä levykauppaan metsästämään Flogging Mollyn levyjä.
Politix Are Nothing, Fucking Is Something.
Blenderhead
17.06.2003 17:04:09

Hoho. Mahtava keikka oli. Ja eturivistä näki ihan sopivasti sinne lavallekin. Ja kaikki biisitkin osain ulkoa niin oli hieno meininki. Vaan eipä tuo tainnut huono olla koko teltassa. Olis ihan mukava jos pitäisivät lupauksensa ja tulisivat uudelleen. Niin ja tulihan sitä teinisteltyäkin ja pyydettyä nimmarit paitaan. Ah.

Sattui Flogging Molly olemaan se pändi jonka takia virallisesti Provinssin lähdin. Vaikka olihan siellä muitakin jotka houkutteli.

Btw. Kyllähän minä tästä ko. pändistä jo aikaa sitten heittelin juttua vaan eipä kukaan vastannut. Niin. Eipä ole reilua se. Ei.
Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions." -Greg Graffin
Jkob
18.06.2003 20:47:21
Btw. Kyllähän minä tästä ko. pändistä jo aikaa sitten heittelin juttua vaan eipä kukaan vastannut. Niin. Eipä ole reilua se. Ei.

Eipä ole ei. Ite tosiaan löysin sen samaan aikaan kun Provinssissa oli keikka. Juovuksissa toki olin itsekkin. Tinapilli on hieno asia
kärsä
19.06.2003 10:06:58

Jeah, oltiin ittekin Provinssissa Mollyn keikalla pomppimassa, loistavahan se oli ja sai tosiaan ainakin sen lavan oikeanpuoleisen reunan porukan hurmioon...vaikkei bändistä aikaisemmin tiennytkään...toivottavsti tulevat uudelleen.
Life is a bummer baby.
Blenderhead
19.06.2003 16:05:10

Jeah, oltiin ittekin Provinssissa Mollyn keikalla pomppimassa, loistavahan se oli ja sai tosiaan ainakin sen lavan oikeanpuoleisen reunan porukan hurmioon...vaikkei bändistä aikaisemmin tiennytkään...toivottavsti tulevat uudelleen.

Sinä olit varmaan se kaveri joka huojui umpipäissään vieressäni ja hakkasi tahdissa päätäni käsillään. Sehän se lystiä oli.

Noh. Taisi noita samanlaisia olla useampikin siellä teltassa. :D
Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions." -Greg Graffin
Jkob
25.06.2003 14:37:49
toivottavsti tulevat uudelleen.

Ja todennäköisesti eivät tule koskaan enää.. mun tuurilla
jPekka
25.06.2003 15:42:50

Ja todennäköisesti eivät tule koskaan enää.. mun tuurilla

Kyllähän samantyyppistä musaa soittanut Pogueskin kerkesi käydä monta mainiota kertaa.

.
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
Blenderhead
25.06.2003 20:37:40

Kyllähän samantyyppistä musaa soittanut Pogueskin kerkesi käydä monta mainiota kertaa.

.

Joo, mutta minun mielestä Pogues on aika lailla erilaista. Siis tosi lailla.

Ei mulla muuta.
jPekka
26.06.2003 10:44:58

Joo, mutta minun mielestä Pogues on aika lailla erilaista. Siis tosi lailla.

Ah, en ole kuullut Mollya kuin levyltä, ja sillä se kyllä kuulosti erehdyttävästi Poguesilta.

.
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
Jkob
27.06.2003 14:27:32
Jees, eilen tuli levy. Heti joutui hakemaan kaljaa kaupasta. Kumma juttu
Jkob
30.07.2003 14:54:47
jPekka:

Ei tuo Pogues kyllä munkaan mielestä samalta kuulostanut mutta taas toisaalta eräskin ystävä sanoi että kuulostaa.

Taitaa olla niin että Flogging Molly on vaikutteensa ottanut orkesterilta nimeltänsä Dropkick Murphys, jonka kaveri tuossa äskettäin "löysi". Ja siinäpä syy miks tän vanhan kirjotuksen esille kaivoinkin. Ihan hyvää tuokin, punkahtavampaa kuin Flogging Molly. Cd:t löytyy muuten kummaltakin bändiltä www.stupido.fi Flogging Mollyltä valitettavasti vain yksi
aleksi
30.07.2003 18:17:22
Levyltä en ole jaksanut edes tutustua, koska pelkään että pudotus maan päälle provinssikeikan jälkeen voi olla tappava ;)
"-Har du en cigarett komppis?
-Not for you."
Jkob
31.07.2003 14:36:20
Levyltä en ole jaksanut edes tutustua, koska pelkään että pudotus maan päälle provinssikeikan jälkeen voi olla tappava ;)

Keikkaa en nähnyt mutta ei tuohon Drunken Lullabiesiin voi missään nimessä pettyä.
Freakz
03.09.2003 13:43:21
Todella HYVÄÄ Irlantilais-kansanmusiikki(punkkia)... On kyllä jenkkiläisiä jätkiä, mutta loistavaa musaa... Provinssin keikka oli ihan helmi...
mikko1
04.09.2003 09:22:38
joo, nyt oon minäkin kuullut muutaman biisin ja täytyy sanoa että loistava bändi...
Mullon kans tele.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)