Hetfield69 15.10.2005 17:49:43 | |
---|
No kun on tollasia proita apuna niin kyselen kaikki nyt. Mites Bc rich? thomannis on warlock myynnis hinta on 522 e aika hevi kirves toi on.. |
luopio 16.10.2005 01:16:03 | |
---|
Itse omistin tuollaisen ja ei ole juuri mitään hyvää sanottavaa. Tuo talla oli ihan hanurista. En saanut sitä vireeseen sit millään. Tarkoitan että ei se nyt olellisesti huonompi ole kuin muutkaan lisenssifloikat, vaan itse en floikista pidä olleskaan. Voi olla että et pidä, mutta mulla ton sarjan lisenssifloikka ainakin menetteli aikansa. Ei se vaadi ku vähän osaamista. Suosittelen harkitsemaan ESP/LTD:n m-50 mallia. Tremolo talla tuossa. Suht edullinen hinta ja ainakin omaan käteen sopi mainiosti. Mikit ovat samaa laatua kuin tuossa Jaskassa. Itse vaihdoin tallaan Duncanin Invaderin ja sen jälkeen oli todella passelipaletti käytössä. Siis omaan käyttööni. Kannattaa ainakin testata! Toi m-50 on ainakin aivan käsittämättömän paska. Kaverilla on tommonen ja sitä on tullut useempaan kertaan soiteltua. Se sen talla ei ainakaan ole jacksonin lisennsifloidia parempi, ja muutenkin ihan hirveä kapistus. Ja onhan ne ESPn omat mikitkin huonommat ku DuncanDesignit mitkä on Jacksonissa. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Ziggy Bubba 16.10.2005 03:37:38 (muokattu 16.10.2005 03:55:38) | |
---|
Kyllä vain. Eikä se hinta aina ratkaise. Välttämättä. Itselläni juuri tuollainen vasuri oli. Myin jokinaika sitten pois. Kyllä mä ennemmin tuollaisen kun jonku fenku ostaisin jos raskaampaa sillä soittelisin. Mielipideasioitahan nämä, vai mitä? :) Saattaahan toi straton hevissä voittaa, mutta ei se siitä hyvää tee. Taitaa olla sitä karseinta kuonaa tuosta LTD:n valikoimasta... Jos hintahaitari yltää 500€ asti, toi on mun mielestä aivan skeida vaihtoehto. Yamaha AES620 ja Ibanez SZjotain(?) ovat mun vinkit. Yamahan Pacificaa ei tule muuten unohtaa, jos straton mallista haluaa. Kunhan on humppari tallassa, niin irronnee soundit raskaampaankin vääntöön. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
No kun on tollasia proita apuna niin kyselen kaikki nyt. Mites Bc rich? thomannis on warlock myynnis hinta on 522 e aika hevi kirves toi on.. Saatat katua ton kapulan ostoa myöhemmin, vaikka pätevä peli oiskin (ei muuten mitään hajua). Mullakin oli perzkeleen kallis Jackson Dinky aikoinaan kiikarissa, onneksi päädyin Tokain Teleen. Tämä maksoi muuten itsensä takaisin tuossa puolisen vuotta sitten :) Uber-heavykepit vaan on jotenkin ykspuolisia, jos ei muuten niin imagonsa osalta. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
J.RA 16.10.2005 08:14:40 | |
---|
Se sen talla ei ainakaan ole jacksonin lisennsifloidia parempi Ei olekaan. Siksi blokkasinkin sen. Ja ne mikit ovat suhtsamanlaatusia kummassakin noissa. :) -Sellasta se vaan on- |