Aihe: Vasuri kitarat
1 2
Hetfield69
15.10.2005 17:49:43
No kun on tollasia proita apuna niin kyselen kaikki nyt. Mites Bc rich? thomannis on warlock myynnis hinta on 522 e aika hevi kirves toi on..
Ziggy Bubba
16.10.2005 03:37:38 (muokattu 16.10.2005 03:55:38)

Kyllä vain. Eikä se hinta aina ratkaise. Välttämättä. Itselläni juuri tuollainen vasuri oli. Myin jokinaika sitten pois. Kyllä mä ennemmin tuollaisen kun jonku fenku ostaisin jos raskaampaa sillä soittelisin. Mielipideasioitahan nämä, vai mitä? :)

Saattaahan toi straton hevissä voittaa, mutta ei se siitä hyvää tee. Taitaa olla sitä karseinta kuonaa tuosta LTD:n valikoimasta... Jos hintahaitari yltää 500€ asti, toi on mun mielestä aivan skeida vaihtoehto. Yamaha AES620 ja Ibanez SZjotain(?) ovat mun vinkit. Yamahan Pacificaa ei tule muuten unohtaa, jos straton mallista haluaa. Kunhan on humppari tallassa, niin irronnee soundit raskaampaankin vääntöön.
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
Ziggy Bubba
16.10.2005 03:59:29 (muokattu 16.10.2005 04:00:07)

No kun on tollasia proita apuna niin kyselen kaikki nyt. Mites Bc rich? thomannis on warlock myynnis hinta on 522 e aika hevi kirves toi on..

Saatat katua ton kapulan ostoa myöhemmin, vaikka pätevä peli oiskin (ei muuten mitään hajua). Mullakin oli perzkeleen kallis Jackson Dinky aikoinaan kiikarissa, onneksi päädyin Tokain Teleen. Tämä maksoi muuten itsensä takaisin tuossa puolisen vuotta sitten :)

Uber-heavykepit vaan on jotenkin ykspuolisia, jos ei muuten niin imagonsa osalta.
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
J.RA
16.10.2005 08:14:40
Se sen talla ei ainakaan ole jacksonin lisennsifloidia parempi

Ei olekaan. Siksi blokkasinkin sen. Ja ne mikit ovat suhtsamanlaatusia kummassakin noissa. :)
-Sellasta se vaan on-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)