Kirjoitus virhe 13.10.2005 12:36:46 | |
---|
Te selvästi yritätte huijata varomattomia palstan lukijoita. HEAVYROCKPELLE. |
IommI 13.10.2005 12:37:44 | |
---|
No ei ne radioaallot nyt ihan noin toimi. :) Natsia ei muuten kirjoiteta z:lla, kun suomea puhutaan. Eikä saksalaisissa radioissa kuulunut japania, saati sitten toisin päin. Ja nillin nillin. No hyvä että korjasit meikäläisen yleitietoa... nyt oon fiksumpi=) Mitään mitä ei ymmärrä ei tartte allekirjottaa.. |
rockitsb 13.10.2005 13:25:42 | |
---|
Cry Baby on kanssa näköjään hyvä radio. "RRRRÄÄÄÄÄÄHHHH!!! -> RÄÄÄÄÄÄÄÄH!! -> Rääääääh! -> Räääh! -> Rääh." -Vahvistin
Bella Italia #5 |
Jööhannes 13.10.2005 13:38:40 | |
---|
Kannattaa varoa, etteivät ne vahvistimessa asuvat pienet saksalaiset pääse liittoutumaan efektipolkimissa asuvien japanilaisten kanssa. Laittaa sitten vaikka puolueettomia ruotsalaisia Nobels-efektejä väliin. Tai sveitsiläistä piuhaa. Hehe, tuo laitto jostaki syystä naurattamaan. :) Röhröh, kvakvakvak. |
lukeman 13.10.2005 14:32:56 | |
---|
Eräs kaveri sanoi joskus, että jonkun kahvinkeittimestä ois kuulunut radio. Kitaravahvistimesta kyllä olen joskus kuullut itänaapurimme kanavia. |
Aikoinaan soittelin sellaisen putkihärveli & ikivanha-skobe kombinaation läpi ja sieltä pukkasi melkein aina joko lätkää tahi itänaapurin molotusta. Aika vekkuli feature oli. Melkein on ikävä. I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
Pitkavirta 13.10.2005 15:19:12 | |
---|
kääk! mä kieltäydyn tästä lähtien käyttämästä televiestimiä. kerran treeneissä peaveyn isohkosta bassostygestä alko kuulua kans venäjänkielinen radio, kun tökättiin siihen joku särötin kiinni. nii justiinsa |
Boltsa 13.10.2005 15:50:44 | |
---|
heh bändikämpän vanhat laulukamat (jotkut 70-80 luvun hagströmin nuppi ja kaapit) päästi kans radiota joskus =) niin ja sitten mun vanha Marsu (valvestate, yllätys) päästi kans jotain radiota joskus. hauskoja laitteita. Boltsa |
kivi 13.10.2005 15:52:04 | |
---|
Eräs kaveri sanoi joskus, että jonkun kahvinkeittimestä ois kuulunut radio. Kitaravahvistimesta kyllä olen joskus kuullut itänaapurimme kanavia. Siitä oli jossain Hymy-lehdessä aikoinaan, niissä Lahden tornitaloissa antenneja vastapäätä asuvalla vanhalla rouvalla oli kahvipannusta, sellaisesta vanhanaikaisesta, alkanut kuulua radio-ohjelmaa kun sen laittoi tiettyyn asentoon hellalla. Tutkivat journalistit oikein kävivät ihmettelemässä. |
SirElwood 13.10.2005 16:02:58 (muokattu 13.10.2005 16:08:36) | |
---|
Siitä oli jossain Hymy-lehdessä aikoinaan, niissä Lahden tornitaloissa antenneja vastapäätä asuvalla vanhalla rouvalla oli kahvipannusta, sellaisesta vanhanaikaisesta, alkanut kuulua radio-ohjelmaa kun sen laittoi tiettyyn asentoon hellalla. Tutkivat journalistit oikein kävivät ihmettelemässä. Heh, mutta esim. lyijykynä (grafiitti) ja partakoneen terä toimii alkeellisena diodina, jolloin on mahdollista kuulla radio. Yksinkertaisin radio (AM) lienee jonkinlainen kela, 1N34A diodi ja kidekuuloke. Peraatteessa jos on tuollainen vanha kuparinen kahvipannu ja puuhella, jossa on semmoiset irrotettavat levyt, niin miksei radio siitä voisi jossain mastonvieressä kuulua. Teoriassa ainakin. Joskus aikoinaan humalapäissäni rakentelin pienen FM-radiolähettimen (kantama jotain 10m), ja morsetin sillä, niin että se kuului lähimmästä aukiolevasta radiosta. Oli kavereilla ihmettelemistä. Ja koko kyhäelmä oli kasattu laudanpätkään mökillä. Laitonta kun hitto, mutta hys hys... :) |
etnopoju 13.10.2005 16:04:14 | |
---|
se on ihan jees niin kauan, kunhan se ääni ei kuulu sun hampaasta tms. |
SirElwood 13.10.2005 16:07:42 | |
---|
se on ihan jees niin kauan, kunhan se ääni ei kuulu sun hampaasta tms. Tästäkin on juttuja liikkeellä. Ollut jo kauan. Lucille Ball, se amerikkalainen komedianne kertoili 50-luvulla tarinaa, jossa hän oli kuullut musiikkia ja morsetusta hammaspaikoistaan. Lähti vielä ilmeisesti lehdistössä senverran käsistä se juttu, että lopulta se oli joku japanilainen WWII agenttiradio minkä Lucille oli kuullut... |
69 13.10.2005 23:07:53 | |
---|
Naapurillani on Marshallin vahvistin, josta saa kuulumaan Venäjän radion. Samoin meidän laulajakitaristilla. Ajattelin ensin, että alakerran autokorjaamossa popitetaan, mutta vahingossa kun potkasin lattialla ollutta piuhaa, ääni voimistui ja tajusin sen tulevan vahvistimesta... hetken mielijohteesta äänitin tapahtumasta puhelimella pätkän. Jos jotakuta kiinnostaa voi sen kuunnella http://www.tp.spt.fi/~mijokuut/Nauhoite.amr |
juici 15.10.2005 12:03:02 | |
---|
Mun pikku Marsusta kuului kerran ohiajavan rekan LA-puhelin. "Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu! |
texjazz 15.10.2005 12:54:15 | |
---|
Hyvä, että tuli vahvistusta asiaan. Minulla 1970-luvun lopussa ja 80-luvun alussa Marlboro-trankkuvahvistin (todella, ei nikotiinilaatikko!). Siitäkin kuului suuren ja mahtavan, tuon suomalaisille erityisen rakkaan, Neuvostoliittojen sosialistisen tasavallan radio-ohjelmia. Aloittivatko he aivojeni tuhoamisen jo tuolloin? |
Jormaz 15.10.2005 16:19:18 | |
---|
In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
wilzhu 15.10.2005 19:03:42 | |
---|
Kyllähän jotkut ovat saaneet tietääkseni "viritettyä" tiskipöytänsäkkin radiotaajuuksille. Itselleni ei harmikseni ole koskaan käynyt mitään tuollaista:( Elämä Off. |
Niti 15.10.2005 21:24:52 | |
---|
No mutta onkos tämä nyt sitten reilua? Mie en yleensä saa napattua venäjänkielistä radio-ohjelmaa edes radiosta. Mi mind egy sárga tengeralattjáróban elünk! |
Kukkis 77 15.10.2005 22:08:29 | |
---|
Siitä bändin biisin nimi War Radio=) Meillä oli joskus muinoin Marshall, josta kerran treenien jälkeen rupesi kuulumaan venäjänkielistä radio-ohjelmaa. Siitä sitten sai nimensä kappale nimeltä "Radio Moskova"..:) Mihi est propositum in taberna mori |
wavelength 15.10.2005 22:15:46 | |
---|
Mun 15-wattisesta Cratesta kuuluu vain MTV3 -- vielä kun saisin siihen kuvaa mukaan! Pitäisi varmaan hankkia parempi, niin pääsisin nauttimaan myös venäjän kielen sulosävelistä. En tiedä mistä puhun. |