gatehill 11.10.2005 14:09:12 | |
---|
http://www.lostintears.com
andy at lostintears dot com |
sami_sumea 11.10.2005 20:00:08 | |
---|
En nähnyt mainintaa tästä aikaisemmin Mac only :-( ... "On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v. |
En nähnyt mainintaa tästä aikaisemmin http://www.solid-state-logic.com/resources/lmc1plugin.html Aha, juuri se laite joka on mielestäni tehnyt enemmän hallaa musiikille kuin mikään muu, ja jos tapaan Phil Collinsin, hän saa niin kuulla kunniansa, mokoma barbaari :-) Toinen herra Collinsin lempilaite tuon talkback-kompuran ohella oli halvan kasettimankan automaattinen äänitystason säätö, josta hän teetti räkkiversion. Ja tämän sanottuani - tuo olis varmaan ihan kiva jossain muualla kuin rummuissa, kun vain ei tarvis mäkkiä... |
krushing 13.10.2005 13:30:04 | |
---|
Heh, jengi on KvR:ssä sun muualla vaahdonnu tästä ihan innoissaan, mutta ilmeisesti suurin osa on lopettanut lukemisen maagisen "SSL" -kirjainyhdistelmän nähtyään ;) |
mamiti 13.10.2005 13:53:29 | |
---|
Olen ehkä barbaari minäkin, mutta minusta tuo plugari oli aivan turha... paitsi jos tykkää muhjusta. |
kivi 13.10.2005 14:59:37 | |
---|
Olen ehkä barbaari minäkin, mutta minusta tuo plugari oli aivan turha... paitsi jos tykkää muhjusta. Eiköhän tuolla saa aika hyviä mattosoundeja - kitaramattoa, symbaalimattoa, pianomattoa, laulumattoa jne :-) Sitten vain rumpukone kolkuttamaan hitaasti, geitti perään ja: "I can feel it coming in the air tonight, oh looord..." ;-P |
jPekka 13.10.2005 20:20:37 | |
---|
Aha, juuri se laite joka on mielestäni tehnyt enemmän hallaa musiikille kuin mikään muu, ja jos tapaan Phil Collinsin, hän saa niin kuulla kunniansa, mokoma barbaari :-) Valitettavasti täytyy tunnustaa, että kunnia menee Peter Gabrielille, jonka kolmoslevyn sessioissa ko. soundi keksittiin... Phil-setä kyllä soitti rumpuja, mutta tarkkaamon hanikoissa PG. - Mitä on biljoona mikrofonia?
- ???
- Yksi megafoni. |
moikarinen 24.02.2006 19:26:09 | |
---|
jaap... itse diggailen SSL-soundia, mutten olekaan rokki-veijari. :) imutin just ko. plugarin. pistetään studiolla ruuvipenkkiin. |
Timo JM 24.02.2006 20:22:37 | |
---|
Valitettavasti täytyy tunnustaa, että kunnia menee Peter Gabrielille, jonka kolmoslevyn sessioissa ko. soundi keksittiin... Phil-setä kyllä soitti rumpuja, mutta tarkkaamon hanikoissa PG. Mulla taas on sellainen muistikuva, että hanikoissa ei ollut PG vaan joku muu joka sai vahingossa moisen efektin aikaiseksi johon sitten herra PG tarttui. ...siis mun mielestä. |
l6mp6l6 24.02.2006 20:48:41 | |
---|
Valitettavasti täytyy tunnustaa, että kunnia menee Peter Gabrielille, jonka kolmoslevyn sessioissa ko. soundi keksittiin... Phil-setä kyllä soitti rumpuja, mutta tarkkaamon hanikoissa PG. Mulla taas on sellainen muistikuva, että hanikoissa ei ollut PG vaan joku muu joka sai vahingossa moisen efektin aikaiseksi johon sitten herra PG tarttui. lukekaahan se eka postauksen linkki niin ei tartte arpoo Katoin, että "onpa korkeat reunat tuossa voimalaitoksen kohalla, siitä taitaa olla lähes mahdotonta pelastaa." Ja siitähän se ajatus sitten lähti. |
kivi 24.02.2006 21:42:18 | |
---|
lukekaahan se eka postauksen linkki niin ei tartte arpoo Hienoa että usutit tuonne - nyt oli nimittäin VST-versiokin saatavilla :-D Pannukakkumaa - täältä tullaan! Heti huomenna lättäystä kehiin... :-P |
Timo JM 24.02.2006 21:51:46 | |
---|
Hienoa että usutit tuonne - nyt oli nimittäin VST-versiokin saatavilla :-D Öh, mitenkähän toi lataaminen tuolta onnistuu? ...siis mun mielestä. |
kivi 24.02.2006 21:53:03 | |
---|
Öh, mitenkähän toi lataaminen tuolta onnistuu? Rekisteröidyt verkkokauppaan. Lataat ilmaisen plugarin. |
jPekka 24.02.2006 22:06:18 | |
---|
Hienoa että usutit tuonne - nyt oli nimittäin VST-versiokin saatavilla Kashpah, ja vielä peeceenäkin! Ja muistin jopa kolmannella kerralla, minkä spostiosoitteen olin silloin lukutaidottomassa alkuinnostuksessani rekisteröinyt... "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar |