Aihe: Kaikua tarttisin.
1
vjvesa
19.06.2003 00:21:18
Tarvitsin kaikua pedaalin muodossa. Hyvänlaatuista ja pitkää kaikua. Jotain vaihtoehtoja EHX:n holy grail tai holier grail, Danecho, tai joku bossin reverb. Elikkäs kunhan vaan soi hyvin ja pitkään eli on sitä roomia paljon(liikaa) ja mieluiten paljon säädettää, kuten holier:ssa. Ihan tavalliseen soitantaan ja sellaseen feedbacksekametelisoppaan kuulostamaan psykedeeliseltä. Mitäs nuo holier grailn erikoistoiminnot verrattuna holyyn käytännössä ovat?
Niin ja mitä halvemmalla päästään, sen parempi.
Kamalista profiilista
monotone
19.06.2003 13:14:52

Mitäs nuo holier grailn erikoistoiminnot verrattuna holyyn käytännössä ovat?
Niin ja mitä halvemmalla päästään, sen parempi.

Holier Grailista löytyy lisäksi room-tyypinen kaiku, mutta pääasiassa erona Holy Grailiin on gate-ominaisuudet. Itse en tuolle gatelle ole kovin kummoista käyttöä kitaran kanssa (vielä) keksinyt, saattaa olla käyttökelpoisempi muussa (voc, kbrds...) yhteydessä. Jos halvemmalla haluaa päästä, on Holy Grail suositeltavampi valinta - soundeissa ei ymmärtääkseni ole eroa. Niin, ja ne soundit on erinomaisen maukkaat. :-)

Laitearviot palstalta löytyy lisää tarinaa Holy Grailista. Sinne!
"Suurena miehenä tajusin mä sen, että mulla oli aukkoja tiedoissa."
Jabe
19.06.2003 13:18:14

Onko niin, että vahvistimessasi ei ole efektilooppia? Sinne voisi nimittäin laittaa vaikkapa Alesis Nanoverbin tms. pienen räkkivermeen - niistä saisi piiitkää reverbiä, ja olisi valinnanvaraa ja säätömahdollisuuksia.

Jos ei looppia oo, niin sitten nimenomaan kitaraspedu kitaran ja vahvarin väliin on varmaan toimivin ratkaisu.
vjvesa
19.06.2003 15:20:02
Ei ole orangessa looppia. Täytyypä etsiä jostain testattavaksi holy grail. Kiitos vastauksista.
Kamalista profiilista
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)