PoLFus 17.06.2003 15:38:23 (muokattu 17.06.2003 15:39:07) | |
---|
juu ja hesaan musaliikkeisiin menossa ensiviikolla, joten.. Tehtävänäni on kasvattaa pedal board ja kyseiset pedaalit siihen laittaa: Dunlop Jimi H. wah (on jo) MXR dist+ (on jo) Joku volume Phaser Chorus Delay Edit: ainiin ja dist+ lisäksi jku hyvä eq .. juu ja joku noista 3 viimeisestä pitäisi reissulla ostaa..mutta mieluiten ottaisin phaserin..hm.. EHDOTUKSIA!! |
D-Kay 17.06.2003 16:00:26 | |
---|
Ibanezin Tone-Lokit on soundillisesti loistavia ja kohtalaisen halpojakin. Sarjasta löytyy chorusta, delayta ja phaseriakin. Mielestäni paras Tone-Lok sarjan pedaali on nimenomaan tuo CF-7 chorus/flanger. Tone-Lok-pedaalien kytkimet olivat aluksi heikkoja ja hajosivat nopeasti, mutta nykyään ongelma on vissiin korjattu. Ehkä jollain muulla on enemmän tietoa tästä. "you'll be a lover in my bed
and a gun to my head"
-Billy Corgan |
booster 17.06.2003 16:06:58 (muokattu 17.06.2003 16:08:21) | |
---|
Olen omistanut juuri tuon ToneLok -sarjan CF-7 Chorus/Flanger, ja chorus-puoli siitä ei kyllä todellakaan vakuuttanut. BOSSin Super Chorus CH-1 on mielestäni _huomattavasti_ parempi saundeiltaan, siinä ei ole sellaista kummallista kihinää. Tuo BOSS on ollut minulla siis myös käytössä. BOSSin DD-3 delayta voin suositella lämpimästi. Olen sellaista käyttänyt noin vuoden ajan. Viiveaikaa löytyy 12.5ms - 800ms. Tap-tempoa laitteessa ei ole, sen sijaan DD-5:ssä se on. Olen myös käsittänyt, että Digitechin X-sarjan delay, Line6:n delay-mallintaja ja Ibanezin ToneLok -sarjan delay ovat arvostettuja, niitä en ole itse kyllä kokeillut. EDIT: Jos vain 140e on käytössä, kannattaa vilkuilla Toria. Musiikkiliikeessä se ei riitä oikein mihinkään. Kitarakamakaavio
Haetaan rumpalia Tampereella!!
Ostetaan keinokuorma, pistä pikaviestiä.. |
PoLFus 17.06.2003 16:15:59 | |
---|
Olen omistanut juuri tuon ToneLok -sarjan CF-7 Chorus/Flanger, ja chorus-puoli siitä ei kyllä todellakaan vakuuttanut. BOSSin Super Chorus CH-1 on mielestäni _huomattavasti_ parempi saundeiltaan, siinä ei ole sellaista kummallista kihinää. Tuo BOSS on ollut minulla siis myös käytössä. BOSSin DD-3 delayta voin suositella lämpimästi. Olen sellaista käyttänyt noin vuoden ajan. Viiveaikaa löytyy 12.5ms - 800ms. Tap-tempoa laitteessa ei ole, sen sijaan DD-5:ssä se on. Olen myös käsittänyt, että Digitechin X-sarjan delay, Line6:n delay-mallintaja ja Ibanezin ToneLok -sarjan delay ovat arvostettuja, niitä en ole itse kyllä kokeillut. EDIT: Jos vain 140e on käytössä, kannattaa vilkuilla Toria. Musiikkiliikeessä se ei riitä oikein mihinkään. aattelin etsiä myös käytettyjä ja niin pois päin. No, ilmoittelen reissun jälkeen |
Itse laittaisin delayn listan kärkipäähän mutta omapa on asiasi :-) Omistan myös Ibanezin CF-7:n mutta en ihan varauksettomasti voi suositella sitä. Jos löydät käytetyn halvalla etkä ole himochorustelija niin osta pois mutta ennemmin katselisin vaikka käytettyä Cool Catia. |
fridgebuzz 18.06.2003 14:26:35 | |
---|
Kannattaa malttaa mielensä ja ostaa käytettynä kun tulee vastaan. Pirun paljon halvemmaksi tulee. |
PoLFus 18.06.2003 18:03:10 | |
---|
Kannattaa malttaa mielensä ja ostaa käytettynä kun tulee vastaan. Pirun paljon halvemmaksi tulee. juu, tuo on miun taktiikkani :D esim mxr phaser 90 tai 45 liikkuu aika paljn liikenteessä käytettyinä ja näin...voi hyvällä tuurilla saaha alle 100 e |