Aihe: 140 e käytössa
1
D-Kay
17.06.2003 16:00:26

Ibanezin Tone-Lokit on soundillisesti loistavia ja kohtalaisen halpojakin. Sarjasta löytyy chorusta, delayta ja phaseriakin. Mielestäni paras Tone-Lok sarjan pedaali on nimenomaan tuo CF-7 chorus/flanger.

Tone-Lok-pedaalien kytkimet olivat aluksi heikkoja ja hajosivat nopeasti, mutta nykyään ongelma on vissiin korjattu. Ehkä jollain muulla on enemmän tietoa tästä.
"you'll be a lover in my bed and a gun to my head" -Billy Corgan
booster
17.06.2003 16:06:58 (muokattu 17.06.2003 16:08:21)
Olen omistanut juuri tuon ToneLok -sarjan CF-7 Chorus/Flanger, ja chorus-puoli siitä ei kyllä todellakaan vakuuttanut. BOSSin Super Chorus CH-1 on mielestäni _huomattavasti_ parempi saundeiltaan, siinä ei ole sellaista kummallista kihinää. Tuo BOSS on ollut minulla siis myös käytössä.

BOSSin DD-3 delayta voin suositella lämpimästi. Olen sellaista käyttänyt noin vuoden ajan. Viiveaikaa löytyy 12.5ms - 800ms. Tap-tempoa laitteessa ei ole, sen sijaan DD-5:ssä se on.

Olen myös käsittänyt, että Digitechin X-sarjan delay, Line6:n delay-mallintaja ja Ibanezin ToneLok -sarjan delay ovat arvostettuja, niitä en ole itse kyllä kokeillut.

EDIT:
Jos vain 140e on käytössä, kannattaa vilkuilla Toria.
Musiikkiliikeessä se ei riitä oikein mihinkään.
Kitarakamakaavio
Haetaan rumpalia Tampereella!!
Ostetaan keinokuorma, pistä pikaviestiä..
PoLFus
17.06.2003 16:15:59

Olen omistanut juuri tuon ToneLok -sarjan CF-7 Chorus/Flanger, ja chorus-puoli siitä ei kyllä todellakaan vakuuttanut. BOSSin Super Chorus CH-1 on mielestäni _huomattavasti_ parempi saundeiltaan, siinä ei ole sellaista kummallista kihinää. Tuo BOSS on ollut minulla siis myös käytössä.

BOSSin DD-3 delayta voin suositella lämpimästi. Olen sellaista käyttänyt noin vuoden ajan. Viiveaikaa löytyy 12.5ms - 800ms. Tap-tempoa laitteessa ei ole, sen sijaan DD-5:ssä se on.

Olen myös käsittänyt, että Digitechin X-sarjan delay, Line6:n delay-mallintaja ja Ibanezin ToneLok -sarjan delay ovat arvostettuja, niitä en ole itse kyllä kokeillut.

EDIT:
Jos vain 140e on käytössä, kannattaa vilkuilla Toria.
Musiikkiliikeessä se ei riitä oikein mihinkään.

aattelin etsiä myös käytettyjä ja niin pois päin. No, ilmoittelen reissun jälkeen
JLM
18.06.2003 13:29:33

Itse laittaisin delayn listan kärkipäähän mutta omapa on asiasi :-) Omistan myös Ibanezin CF-7:n mutta en ihan varauksettomasti voi suositella sitä. Jos löydät käytetyn halvalla etkä ole himochorustelija niin osta pois mutta ennemmin katselisin vaikka käytettyä Cool Catia.
fridgebuzz
18.06.2003 14:26:35

Kannattaa malttaa mielensä ja ostaa käytettynä kun tulee vastaan. Pirun paljon halvemmaksi tulee.
"Majatalossa, huonossa hapessa; teen matkan, untani jatkan."
OSTETAAN: True Bypass -boksi, Volume-boosteri (itsetehdytkin kelpaavat)
PoLFus
18.06.2003 18:03:10

Kannattaa malttaa mielensä ja ostaa käytettynä kun tulee vastaan. Pirun paljon halvemmaksi tulee.

juu, tuo on miun taktiikkani :D
esim mxr phaser 90 tai 45 liikkuu aika paljn liikenteessä käytettyinä ja näin...voi hyvällä tuurilla saaha alle 100 e
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)