Aihe: Soitonopettajianne?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
jazzmies
05.06.2005 23:07:47
Todellakin, varsinkin täällä hän on valottanut meitä aina äärimmäisellä oikeassa olemisella ja täydellisyyden tavoittelulla

Jep-jep. Tämä on taas sitä kuraa mitä m-netistä saa lukea sen ollessa heikoimmillaan. Voit haukkua minua niin paljon kuin haluat, mikä tekee itsestäsi ja kaltaisistasi enemmän sivistyneen oloisia musiikkivaikuttajia. Omien mielipiteiden perusteleminen ja hyvän suomen kielen kirjoittaminen saa näköjään diletanteille hien pintaan. Jatkakaa samaan mallin.

PS. Suosikkirumpaleitteisi listalla on yksi pitkäaikainen oppilaani.
Informaatiokameli
09.06.2005 22:08:42

Rauno Kesti ja Kepa Kettunen
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
nappo
10.06.2005 09:29:08
Haha, opettaja? Täysin itseoppinut. Mutta kyllähän ne kompit huojuu ja paikat kipeytyy... :) Ehkä tässä vielä täytyis johonkin oppiin raahautua.
"Uidaan poikki vuoksen, on vitun hieno sää!"
anttilainen
27.09.2005 22:46:30

Mulla oli 90 luvun alkupuolella opettajana Hollmi. Savonlinnassa bändikoulussa. Siellä olisi viihtynyt pitempäänkin vaan kun sen toiminta loppui niin olen yrittänyt pärjäillä yksin.
hollmi-5
28.09.2005 11:42:13 (muokattu 28.09.2005 11:56:56)
Mulla oli 90 luvun alkupuolella opettajana Hollmi. Savonlinnassa bändikoulussa. Siellä olisi viihtynyt pitempäänkin vaan kun sen toiminta loppui niin olen yrittänyt pärjäillä yksin. Hei ja terve. Sulla oli kiva tapa soittaa rumpuja. Vasuri, mutta setti täsmälleen oikeakätinen komppipellin paikkaa myöten. Soittelit sitten peltikompit oikealla- ja haitsut vasemmalla kädellä. Eikös vain?
Mika Hollström
Jarkko Laiho
28.09.2005 12:55:05

Opettajani ja guruni on intialainen tabla mestari Ustad Shabbir Nisar. Hänellä on USKOMATON tietämys tablasta, jonka hän on perinyt isältään Ustad Shaik Dawoodilta. Käykää kuuntelemaasa www.tablaustaddawood.com
Hän on yksi tablan suurimmista mestareista kautta aikojen!
dictatorsh*t
28.09.2005 13:39:07
Olin tässä reilu vuoden käymättä tunneilla kun ei muka ollut aikaa. No nyt aloitin taas tunnit samalla Hyttisen Tomilla joka on aloitusviestissänikin.
On kyllä mukava ja osaava kaveri mielestäni.
J.Hollström
28.09.2005 13:55:42
Risto Skrikberg on pelottava mies. En oo ollu opissa, ehkä pitäis mennä.

Ei oo pelottava. 8v. poikani käy hänellä jo on erittäin leppoisa ja hyvä opettaja. Mansen lähes kaikki (rummunsoittoa opiskelleet) rumpalit ovat olleet jossain vaiheessa hänen opissaan.
rm_wispila
28.09.2005 14:44:24
Siukosen Jyrki noita rudimentteja, stickcontrollia, appicea ja podemskista sekä komppejakin soitatteli nuottipohjalta 80-luvulla muutaman vuoden ajan paikallisessa musiikkiopistossa.

Takalan Matti veti yhden bändileiriviikonlopun rumpuosuuden. Oli harjoitteita sekä omasta instrumentista että yhteissoitosta. Leiristä jäi muutakin mieleen kuin sunnuntaiaamuna keskuksen ohi kiitänyt Jyväskylän suurajot.

Mielenkiintoisia persoonia...
Kapulakieli = rumpalien oma kieli.
anttilainen
28.09.2005 15:33:15

Hei ja terve. Sulla oli kiva tapa soittaa rumpuja. Vasuri, mutta setti täsmälleen oikeakätinen komppipellin paikkaa myöten. Soittelit sitten peltikompit oikealla- ja haitsut vasemmalla kädellä. Eikös vain?

Morjensta vaan.Joo vasurilla tosiaan soitan haikat ja oikealla ridekompit. On siitä kyllä ollut ehkä hyötyä sillä lailla että toimii tuo huonompikin käsi hivenen paremmin..
Ikkuli
05.10.2005 17:31:07
Jukka "Piippu" Piiparinen miullakin oli n. 2v kun seurakunta koulutti ilmaiseksi oppilasorkesteriin porukkaa, mutta kun ei orkesteritouhu innostanut, niin loppui ne tunnitkin sitten.
Erinomainen opettaja ja loistava rumpali, mutta hieman konservatiivinen, kuten jo mainittiin.

Nyt bändikoulussa alottelen ja opettajana on Myyrysen Teemu. Erittäin symppis kaveri.
wavelength
05.10.2005 18:47:29

Tällä hetkellä olen Rami Väyrysen opissa.
En tiedä mistä puhun.
ziggy
05.10.2005 22:43:24

Oli 3 vuotta Bruno Korpela. Erittäin veikeä ja hyvä tyyppi. En ole enää opissa ajan puutteen vuoksi.
"Mielummin reilusti metsään, kun arasti paskaan". -Alexander Kuoppala
Pitkis
05.10.2005 23:01:13
Rumputunteja en oo ottanu, vaan omatoimisesti oon yrittäny selvitä. Nyt kuitenkin kiinnostus olis kova tunneille. Kun tietäisi kuka opettaisi täällä Jyväskylässä?
Limbus
06.10.2005 13:29:44

Itseäni perseelle potkii Janne Törni. Saa taottua putkiaivoisen metallirumpalin päähänkin hieman jazzia ja muita musiikkityylejä. Loistava opettaja.
En ole muusikko,koska olen rumpali,koska rummuttaminen ei ole musiikkia,vaan hirveää räiskettä ja paisketta.
wavelength
06.10.2005 13:32:18

Rumputunteja en oo ottanu, vaan omatoimisesti oon yrittäny selvitä. Nyt kuitenkin kiinnostus olis kova tunneille. Kun tietäisi kuka opettaisi täällä Jyväskylässä?

Menepä pistämään konservatorion ilmoitustaululle ilmoitus, niin voit saada vastauksen hyvinkin pikaisesti.
En tiedä mistä puhun.
Saarhelo
07.10.2005 15:09:05
Minulla opettajana toimii Zoltan Karpati
Opiskelen porin työväen opiston kurssilla
Mr.FastHand
beorn
17.10.2005 15:29:20

Ykstyistunteja aikajärjestyksessä:

-TOMI RAIHA (Näytti miten rumpuja soitetaan jämäkästi ja taimissa. Pääsi hyvin alkuun.)
-JUKKA ARONEN (Jollakin muullakin oli... Opetti, että on muutakin kun "AC/DC-kompit. Autto helvetisti eteen päin!)
-"NAPPI" IKONEN (Jazz-äijä luihin ja ytimiin. Ei ollu juuri mitään hyötyä tunneista. Höpötti ihan joutavia suurimman osan ajasta...)
OSMO BLOMQVIST (Tällä hetkellä ja varmaan pitäkälle tulevaisuuteen, toivottavasti. Ehdottomasti paras opettaja tähän asti! Keskittyy olennaiseen tunneilla ja opettaa sitä mitä haluunkin oppia, kova äijä. :)
Oikeaa Heavy Metallia ei soiteta, tekniikalla ja järjellä, vaan VOIMALLA ja TUNTEELLA!!!!
Deino
28.11.2005 16:43:15

Karri Kerkelä 2005 - ?
Perkele!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)