Aihe: Junior Brown & kitaraläppäri
1
Swing
24.09.2005 00:13:02 (muokattu 25.09.2005 11:58:27)
Kun sekä äijä että soitin olivat minulle uusia tuttavuuksia niin kertoilenpa täten muillekin: mainiota (ajoittain) rokahtavaa kantria ja kitara ja lapsteel samassa. Tässä..

http://www.juniorbrown.com/photos/gallery.asp?categoryid=6

..kuvia, näyttää läppäriä soittaessa tukevansa soittimen jnkl telineeseen. Mitenhän lienee ergonomian laita.

Oletteko muualla nähneet moista?

Pitäis saada pelimanni poikkeamaan Suomeen.

edit: lyöntivirheen korjasin
terone
24.09.2005 02:27:59
ja minä kun luulin että läppäri on tietokone.
a dj, a dj, let´s get out of here!!
Country Larry
24.09.2005 19:38:45
Ihan kurkotason laulaja ja kammenvääntäjä! Uusimmalla levyllä 'Down home crome' ihan järjettömän upea versio Hendrixin. Foxy Ladystä. Mun mielestä Junoir Brown on samaa tasoa SRV:n ja Brian Setzerin kanssa! Joo Suomeen keikalle!
Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille.
Turder
24.09.2005 20:36:59
Suurelle yleisölle kaveri on ehkä tuttu muistaakseni elokuvan "Me kaksi ja Irene" alkutunnarista, jossa Jim Carrey ajelee poliisiprätkällä ja taustalla soi Highway Patrol.
Q: What do you get when you play a country song backwards?
A: You get your truck back, your dog back, your beer back, your wife back...
weelie
26.09.2005 16:28:04
Ihan kurkotason laulaja ja kammenvääntäjä! Uusimmalla levyllä 'Down home crome' ihan järjettömän upea versio Hendrixin. Foxy Ladystä. Mun mielestä Junoir Brown on samaa tasoa SRV:n ja Brian Setzerin kanssa! Joo Suomeen keikalle!

Hauska artisti, mutta tuo Hendrix-cover oli kyllä täysin turha, ja pudotti levyn pisteitä, IMO.

En ymmärrä miksi SRV:hen pitäisi verrata, eikä mielestäni ole setzerimäinenkään tämä artisti. Mutta melkein samaa tasoa on uusien perunoiden kanssa, ja mä pidän uusista perunoista. :P
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)