Aihe: Junior Brown & kitaraläppäri
1
Swing
24.09.2005 00:13:02 (muokattu 25.09.2005 11:58:27)
Kun sekä äijä että soitin olivat minulle uusia tuttavuuksia niin kertoilenpa täten muillekin: mainiota (ajoittain) rokahtavaa kantria ja kitara ja lapsteel samassa. Tässä..

http://www.juniorbrown.com/photos/gallery.asp?categoryid=6

..kuvia, näyttää läppäriä soittaessa tukevansa soittimen jnkl telineeseen. Mitenhän lienee ergonomian laita.

Oletteko muualla nähneet moista?

Pitäis saada pelimanni poikkeamaan Suomeen.

edit: lyöntivirheen korjasin
Country Larry
24.09.2005 19:38:45
Ihan kurkotason laulaja ja kammenvääntäjä! Uusimmalla levyllä 'Down home crome' ihan järjettömän upea versio Hendrixin. Foxy Ladystä. Mun mielestä Junoir Brown on samaa tasoa SRV:n ja Brian Setzerin kanssa! Joo Suomeen keikalle!
Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille.
Turder
24.09.2005 20:36:59
Suurelle yleisölle kaveri on ehkä tuttu muistaakseni elokuvan "Me kaksi ja Irene" alkutunnarista, jossa Jim Carrey ajelee poliisiprätkällä ja taustalla soi Highway Patrol.
Q: What do you get when you play a country song backwards?
A: You get your truck back, your dog back, your beer back, your wife back...
weelie
26.09.2005 16:28:04
Ihan kurkotason laulaja ja kammenvääntäjä! Uusimmalla levyllä 'Down home crome' ihan järjettömän upea versio Hendrixin. Foxy Ladystä. Mun mielestä Junoir Brown on samaa tasoa SRV:n ja Brian Setzerin kanssa! Joo Suomeen keikalle!

Hauska artisti, mutta tuo Hendrix-cover oli kyllä täysin turha, ja pudotti levyn pisteitä, IMO.

En ymmärrä miksi SRV:hen pitäisi verrata, eikä mielestäni ole setzerimäinenkään tämä artisti. Mutta melkein samaa tasoa on uusien perunoiden kanssa, ja mä pidän uusista perunoista. :P
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
Country Larry
27.09.2005 10:17:50
Hauska artisti, mutta tuo Hendrix-cover oli kyllä täysin turha, ja pudotti levyn pisteitä, IMO.

En ymmärrä miksi SRV:hen pitäisi verrata, eikä mielestäni ole setzerimäinenkään tämä artisti. Mutta melkein samaa tasoa on uusien perunoiden kanssa, ja mä pidän uusista perunoista. :P

Musta se Foxy Lady oli just tältä äijältä hyvä ja yllättävä veto, mutta mitäpä siitä kiistelemään. SRV:hen vertasin vaan sen takia, että sehän on se jätkä jota kaikki on kuullut ja diggaa, vaikka on niin älyttömästi yhtä hyviä soittajia joita voisi kuunnella. Ei ollut siis mikään genre-vertaus... Ja uudet perunathan on ihan super, vaikka nyt ikävä kyllä vähän off-season. Kokeileppa keittää tavallisia kuorittuja perunoita ja mausta kypsät potut puolikkaan sitruunan mehulla ja tillillä. Avot!
Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)