Lord of the strings 22.09.2005 15:16:56 | |
---|
Sharon Osbourne. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith." Pastilli? |
sellisti 22.09.2005 15:24:21 | |
---|
Häh! Siis oikeasti? Kyllä Nikki levyn kansilehdessä näin kertoo. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Deeku 22.09.2005 16:37:40 | |
---|
Kyllähän Timo Rautiainenkin kiittää vaimoaan levyn kannessa Sibeliuksen sanoin. Popeda - kirjan mukaan edesmenneen Arwo Mikkosen vaimo oli vaatinut Popedaa jatkamaan Arwon menehtymisen jälkeen. Kyllähän nuo puolisot taitaa enemmän tai vähemmän jotenkin vaikuttaa taitelijoiden muusana, hyvässä ja pahassa. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Jani The Rock 22.09.2005 17:07:58 | |
---|
Vaimot ei oo rock. Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
Landola59 22.09.2005 17:13:23 | |
---|
Sanokaapas tämän Ynkän vaimon nimi? Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 |
hardsa 22.09.2005 18:10:53 | |
---|
Mieti nyt noita biisejäkin (ja lyriikoita etenkin); "Alone In The Night I Whisper Your Name", "Comin' Back To You", "Wash Me In The Rain" jne. "Wanna Shake Your Boomboom"? "Schumacher kärjessä, Häkkinen johtaa" Matti Kyllönen. Pastilli? |
Teijo K. 22.09.2005 18:42:48 | |
---|
Vaimot ei oo rock. Rock ei ole rock. Munsta. |
Malakias 22.09.2005 21:05:25 | |
---|
Sharon Osbourne. Joo tuo ainakin vaikuttaa asioihin ihan oikeasti.Eikös se ollut managerihommissa jo ennenkuin tapasi Ozzyn? Eli ei mikään peruskaava,että fani-bändäri-tyttöystävä-vaimo-perijätär. It's allways too Loud |
stickyfinger 22.09.2005 21:42:03 | |
---|
Niin noo... Mun mielestä naisen ei tarvitse olla mukana (jaloissa..eh...) pyörimässä ukon musiikkihommissa (tai luonnollisesti myös vastavuoroisesti). Tai siis, minun mielestä on hyvä ja tärkeääkin että molemmilla ne omat juttunsa ja intressinsä, eikä mene niin että sitten esim. eukko pyörii mukana keikkareissuilla ja istuu treenikämpän nurkassa vahtaamassa harjoituksia. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
tähtivaeltaja 23.09.2005 09:29:31 | |
---|
Rock ei ole rock ei ole rock. 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -FZ |
Deeku 23.09.2005 15:31:35 | |
---|
Sanokaapas tämän Ynkän vaimon nimi? Kenen niistä? Miehellä taitaa vaimot vaihtua aika tiheään. Onhan Max Cavaleran vaimo Gloria myös aika vaikuttava tekijä miehensä uralla noin niinkuin bisnesmielessä. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
L.Ruoska 24.09.2005 09:50:33 | |
---|
Vaimo tulee aina mukaan mun/meiän keikoille jne ja kannustaa bänditoimintaa. Kannustava mimmi, ja on hommannu mun edellisille bändeille keikan jos toisenkin! Ei se kyllä mitään osaa itse soittaa paitsi suuta, puhelinta ja ovikelloa mutta ei sen niin väliä =) "I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes." |
Ari-77 25.09.2005 15:34:55 | |
---|
Mervi Tapola-Nykänen !!! transfer complete |
aiiT 25.09.2005 16:09:13 | |
---|
Yrjänän vaimo on sympaattinen hahmo :) We are accidents waiting to happen. |
Ari-77 26.09.2005 22:14:27 | |
---|
Kuten Twist Twist totesi, että nää biisit on nykyään enemmänkin rakastuneen miehen höpinöitä :) EDIT: Mieti nyt noita biisejäkin (ja lyriikoita etenkin); "Alone In The Night I Whisper Your Name", "Comin' Back To You", "Wash Me In The Rain" jne. Lainasin kaverilta tänään tuon uusimman levyn ja on kyllä aikamoista hempeilyä,siis lyriikat. Soittohan on rupista äijäilyä ,mutta teksteistä tulee mieleen lähinnä Technicolour tai Bogart. Ei voi enempää kuunnella kun tulee suunnaton nolostuminen ja myötähäpeän tunne valtaa mielen. Bad Boys Are Here...? transfer complete |
sellisti 26.09.2005 22:21:11 | |
---|
Lainasin kaverilta tänään tuon uusimman levyn ja on kyllä aikamoista hempeilyä,siis lyriikat. Soittohan on rupista äijäilyä ,mutta teksteistä tulee mieleen lähinnä Technicolour tai Bogart. Ei voi enempää kuunnella kun tulee suunnaton nolostuminen ja myötähäpeän tunne valtaa mielen. Bad Boys Are Here...? No mutta onhan siellä myös esim. Backdoor Men, Motorcycle Woman, King Of The Hill, Middleage Teenage... ja ei kai niitä lyriikoita niin tarkasti tarvitse kuunnella. Ei ne Güntillä koskaan niin syvällisiä ole olleet muutenkaan. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Angus 26.09.2005 22:23:34 | |
---|
Lainasin kaverilta tänään tuon uusimman levyn ja on kyllä aikamoista hempeilyä,siis lyriikat. Soittohan on rupista äijäilyä ,mutta teksteistä tulee mieleen lähinnä Technicolour tai Bogart. Ei voi enempää kuunnella kun tulee suunnaton nolostuminen ja myötähäpeän tunne valtaa mielen. Bad Boys Are Here...? No ei ne nyt mitään tommosta luokkaa ole. Ja onhan tolla levyllä mukana monia biisejä missä on oikeasti vitun hieno lyriikoita. "One night in a club called 'The Shaking Hand'..." |
Linda McCartney oli aikoinaan tamburiineineen lavalla aina ja jokapaikassa. |
tarrasque 26.09.2005 22:53:02 | |
---|
Kukas se oli tämä legendaarinen rockemäntä joka lauloi mm. kappaleen Kokemäen joki? THE SHIP IS SINKING, THE SHIP IS SINKING, THE SHIP IS SINKING |
Ari-77 26.09.2005 23:21:26 | |
---|
No mutta onhan siellä myös esim. Backdoor Men, Motorcycle Woman, King Of The Hill, Middleage Teenage... ja ei kai niitä lyriikoita niin tarkasti tarvitse kuunnella. Ei ne Güntillä koskaan niin syvällisiä ole olleet muutenkaan. Tuo on kyllä ihan totta. Mutta nuo enemmän parisuhteesta kertovat biisit tuntuu jotenkein aika naiiveilta.Ja niitä oikein varta vasten kuuntelin,jäi nuo uho-biisit vähemmälle huomiolle. transfer complete |