arancia 24.09.2005 10:40:06 (muokattu 24.09.2005 10:40:44) | |
---|
Jaa se jolla oli se "oma tyyli" ja "esitykseen kuuluvat aurinkolasit"? Ensin se taiteilija ja nyt tämä. Mitähän seuraavalla kerralla luvassa. Onneksi joukossa oli kuitenkin muutama hyvä laulaja. Nikulan vieressä istuva tuomari taitaa tosiaan kiinnittää huomiota enimmäkseen tyyliin. Eipä jatkoon olisi tämän miehen mukaan kovin montaa kilpailijaa päästetty. Tuntuuko minusta vain siltä, vai näytetäänkö nykyisin vähemmän laulusuorituksia ja enemmän videoita ja kommentteja kilpailijoista kuin edellisellä kerralla? Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen |
Nimismies 24.09.2005 15:47:06 | |
---|
Tuntuuko minusta vain siltä, vai näytetäänkö nykyisin vähemmän laulusuorituksia ja enemmän videoita ja kommentteja kilpailijoista kuin edellisellä kerralla? Oulussa tämä taisi johtua vain siitä että kilpailijoita oli aika tavalla vähemmän. Se taiteilijanainen oli joko kamoissa tai sitten riittämättömissä lääkityksissä. Yritettiin kovasti tyttökaverin kanssa katsoa sen silmiä, että mitä se on temponut. Lähinnä tuli mieleen joku persoonallisuushäiriö, joku skitsofrenian tapainen, kun tuolla tavalla uskoo itsekin kaikkeen tuohon soopaan mitä se selitti. Ja se pukumies. Eissääh. Aivan uskomatonta. "Life is only about fucking and staying online." - Jim Goldworth |
gandar 24.09.2005 16:40:37 (muokattu 24.09.2005 16:42:53) | |
---|
No kyllä minä uskaltaisin väittää, että "se Nikulan vieressä istunut" on siellä ihan muidenkin meriittiensä kuin draq queenina olon ansiosta: http://www.stepup.fi : Jarkko Valtee on monitaitoinen esiintyjä, joka vastaa myös Stepupin visuaalisesta ilmeestä ja showesitysten suunnittelusta. Jarkko on esiintynyt mm. UIT:ssa vuosina 1989 ja 1990, lukuisten kotimaisten ja ulkomaisten artistien show’ssa sekä Tie Tähtiin -ohjelmassa. Hänen bravuureitaan ovat playback- ja drag-numerot, joista hänet palkittiin vuoden 2000 Miss Drag Queen -tittelillä. Juontajana Jarkko tunnetaan mm. TV-ohjelmista Passi ja hammasharja sekä Linnunradan pianobaari. Jarkko on puvustanut mm. Hype -musikaalin ja MTV3:lla nähdyt ohjelmat Passi ja hammasharja, Kulkuri ja Kaunottaret sekä Tie Tähtiin. Myös Leidit Lavalla ja Jari Sillanpään Auringonnousu-kiertue sekä Linnanmäen kesämusikaalit Grease (2002), Hair (2003) ja Saturday Night Fever (2004) ovat Jarkon puvustamia. Joka tapauksessa, se "no mul on nyt leikkauksessa leffaa, musavideota, vaikka mitä ja oon oikeasti vittu moguli"-tissivakotyttö oli kyllä hämärintä tähän mennessä. Ei tuollaista ole olemassakaan. Ceci n'est pas une signature |
Super-Jari 24.09.2005 18:56:43 | |
---|
Joka tapauksessa, se "no mul on nyt leikkauksessa leffaa, musavideota, vaikka mitä ja oon oikeasti vittu moguli"-tissivakotyttö oli kyllä hämärintä tähän mennessä. Ei tuollaista ole olemassakaan. Et ole selvästi Oulusta päin. They think they know who I am |
MrHands 24.09.2005 20:34:50 (muokattu 24.09.2005 20:35:17) | |
---|
Se "no mul on nyt leikkauksessa leffaa, musavideota, vaikka mitä ja oon oikeasti vittu moguli" oli aivan ihana. Oon ihan lovena |
Cujo 24.09.2005 20:51:41 | |
---|
Luitteko muuten tämän päivän Ilta-Sanomista (vai oliko se Ilta-Lehti...) sen Tampereen karsintojen hattupään haastattelun? Siis sen joka lauloi Anssi Kelan Millaa. Kaverilla on kuulemma pakottava tarve päästä telkkariin ja sen takia oli pukeutunut niin erikoisesti. Ja käsittääkseni kaveri ei ole oikein saanut töitä, ja on nyt päättänyt päästä TV-julkkikseksi. Hillitöntä, eikö? "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 |
juuso a 24.09.2005 21:27:19 | |
---|
Se "no mul on nyt leikkauksessa leffaa, musavideota, vaikka mitä ja oon oikeasti vittu moguli" oli aivan ihana. Oon ihan lovena Meitsi odotti kanssa että mitenkähän hyvin se onnistuu nolaamaan itsensä sellaisen skitsoamisen jälkeen. Häiriö tyyppi kyllä. Huvitti kun Paasonen kommentoi jotain tyyliin:"minusta tuntuu että tuosta naisesta kuullaan vielä." Eipä tainnu ihan täpöllä eukko pyöriä. V*ttu jeei!!! |
Pelsi 25.09.2005 02:14:42 | |
---|
Kaverilla on kuulemma pakottava tarve päästä telkkariin ja sen takia oli pukeutunut niin erikoisesti. Ja käsittääkseni kaveri ei ole oikein saanut töitä, ja on nyt päättänyt päästä TV-julkkikseksi. Hillitöntä, eikö? Se on vielä jonkun salarakas joskus. THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Valokaari 25.09.2005 12:33:00 | |
---|
LIIAN HUONO IDOLIKSI Idols jatkuu huomenna, mutta ohjelman todellinen väriläiskä on jo pudonnut kilpailusta. Pitkin viikkoa kansaa on puhuttanut Tampereen karsintoihin osallistuneen Sami Hokkasen, 29, omaperäinen tulkinta Anssi Kelan Milla -kappaleesta. Vaikka tuomarit teilasivatkin Hokkasen lauluäänen, sai hän kilpailusta sen, mitä halusikin. - Suurin syy, miksi lähdin mukaan on se, että minulla on kauhean kova hinku saada kuvani televisioon, Hokkanen kertoo. Tamperelainen Hokkanen voi pistää nyt Idols-piipahduksensa muiden tv-meriittiensä jatkoksi. - Viime vuonna olin Popstarsissa ja aiempina vuosina olen ollut Onnenpyörässä, Napakympissä ja Bonuksessa - nämä ovat isompia rooleja. Yleisönä olen ollut ainakin ohjelmissa Tammerkosken sillalla, Thilia thalia, Katso pois ja Mitä maksaa, Hokkanen listaa napakasti. Lähde: http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.htm#id1058817 Rok rok. |
HaloOfFlies 25.09.2005 15:44:00 | |
---|
Tänään oli Ilta-Sanomissa että Jone Nikula oli saanut tappouhkauksen. First they steal your mind and then they steal your soul |
Härski 25.09.2005 15:49:41 (muokattu 25.09.2005 15:50:07) | |
---|
Tänään oli Ilta-Sanomissa että Jone Nikula oli saanut tappouhkauksen. Oot aika wanha, koska naureskelin tuota juttua jo eilen. No joo... mun mielestä tommonen on aika säälittävää. Kuitenkin jengi tietää tarkalleen, että siellä ei silitellä pellava päitä eikä anneta hedelmäkakkua jos epäonnistuu. Jotain suhteellisuuden tajua luulisi löytyvän: yli tuhat osanottajaa, joista reilu 70 pääsee jatkoon. Ei luulisi olevan yllätys, jos ei jatkopaikkaa heru. Samoin itkeminen siitä, että joku sanoo pahasti. He tekevät vain työtään ja sanovat kuten asiat (niin surullista kuin se onkin) yleensä ovat. Jaa-a.. tätäkin on varmasti jauhettu jo tarpeeks. Aina ei voi voittaa. |
gandar 25.09.2005 17:22:32 | |
---|
Muistakaahan, että tänään tulee Idols jo kuudelta (eli siis 18.00) formuloiden takia. Ceci n'est pas une signature |
Henkka Hevimies 25.09.2005 17:30:33 | |
---|
Muistakaahan, että tänään tulee Idols jo kuudelta (eli siis 18.00) formuloiden takia. Khyllä. Only ½ hour to desolation. "Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa" |
Brian May jr. 26.09.2005 16:51:55 | |
---|
Muistakaahan, että tänään tulee Idols jo kuudelta (eli siis 18.00) formuloiden takia. Sanokaas miten noita idolsseja muuten tulee? Itse missasin perjantain Idolsin kokonaan, koska luulin sen olevan Idols-extra, mutta asia ei tainnutkaan olla näin. Eilen tuli jo kuudelta. Kuitenkaan katsoessani apu- lehdestä seuraavan perjantain ohjelmaa niin Idolsia ei näytä tulevan silloin ollenkaan?? Ihme touhua. |
MrHands 26.09.2005 17:03:27 | |
---|
|
Olipa sympaattisen oloinen se jatkoon päässyt poika, joka juoksi ympäriinsä vuoronsa jälkeen. Mutta se raitapaitainen anelija. Oikeasti voiko kamalampaa olla, kuin että keskinkertainen laulaja jää selittelemään, kuinka on ansainnut jatkoon pääsyn. Ansainnut kenen mielestä? Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen |
gandar 26.09.2005 17:29:51 (muokattu 26.09.2005 17:32:48) | |
---|
Hoho, olihan siellä Turuus viime Popstarsista tuttu Britney-ihqu Jessica C:llä. Ei näin. /edit: Ja perjantaina tulee ihan normaalisti 20.00, jonka jälkeen vielä puoli tuntia extraa Subilla. Ensi sunnuntaina on myös normaaliaikaan. Ceci n'est pas une signature |
el Bastardo 26.09.2005 19:59:13 | |
---|
Mutta se raitapaitainen anelija. Oikeasti voiko kamalampaa olla, kuin että keskinkertainen laulaja jää selittelemään, kuinka on ansainnut jatkoon pääsyn. Ansainnut kenen mielestä? Kamalampaa on vain se, että kaverin nimi on Rock. Raadin stepaptanssija oli kyllä ihan oikeassa mitä siitä ruikutuksesta sanoi. Ja kyllä, Jessica yritti taas!! :D Kattelin, että onpas tutun näköinen tyttö, mutta sitten muistin, että Popstarsissahan tämä neitokainen yritti idoliksi (oliko peräti ihan eka Popstars vaiko vasta toinen...). Jotkut ne jaksaa. |
Toveri 26.09.2005 22:18:21 | |
---|
Nyt tulee yks melkein-sukua-julkkikselle -juttu. Oulussa yks ivalolainen kundi, Antti, pääsi kuuleman mukaan jatkoon. Sepä kokkasi mulle safkaa intissä, meidän aluskommuunissa. Tosi mukava jätkä, harmi etten nähnyt esitystä. Romantikkoitkijät #2 |
sellisti 26.09.2005 22:58:54 | |
---|
Nyt tulee yks melkein-sukua-julkkikselle -juttu. Jatketaan sitten samalla linjalla. Pauliina, joka pääsi jatkoon ekassa lähetyksessä Tampereen karsinnoista, opettaa meidän musaopistossa kansanmusiikkia. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |