Ari-77 21.09.2005 15:07:32 | |
---|
Kaikkihan ovat nähneet Spinal Tapin ja kuulleet naisesta nimeltä Yoko Ono. Eli onko kokemuksia suomalaisista "vaikuttavista rock-vaimoista", omasta tai kaverin. Eli naisista joiden vuoksi bändejä perustetaan ja hajoitetaan,joista levyjen laulut kirjoitetaan tai joita karkuun treenikämpälle paetaan. Tekeekö tyttöystäväsi/vaimosi soittamisen ja mahdolisen keikkailun sinulle helpoksi vai hankalaksi? Ja koska soittajienkin joukossa saattaa olla naisia ja homoja,niin kysytään että tekeekö puolisosi soittamisen ja mahdollisen keikkailun sinulle helpoksi vai hankalaksi? transfer complete |
tähtivaeltaja 21.09.2005 15:10:34 (muokattu 21.09.2005 15:12:32) | |
---|
Naisystäväni on juuri sellainen legenda ja muusa, joka toisaalta itsepintaisena ja aggressiivisena inspiroi ja toisaalta yrittää puukottaa minut. Samoin tunnen minä. Ei ole helppoa muusikolla jos partnerina on joku kiltti kotirouva, siinä taantuu vitusti. Onneksi pääsin eroon siitäkin. Tulta sen olla pitää. F: 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -FZ |
sellisti 21.09.2005 15:11:00 | |
---|
joista levyjen laulut kirjoitetaan Tää lienee hyvin marginaalinen esimerkki, mutta Peer Güntin uusimmalla No Piercing, No Tattoo -albumilla T. Nikki omisti ainakin puolet kirjoittamistaan lauluista vaimolleen. Hän on siis toiminut ainakin jonkinlaisena inspiraation lähteenä albumille. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Angus 21.09.2005 15:15:41 | |
---|
Tää lienee hyvin marginaalinen esimerkki, mutta Peer Güntin uusimmalla No Piercing, No Tattoo -albumilla T. Nikki omisti ainakin puolet kirjoittamistaan lauluista vaimolleen. Hän on siis toiminut ainakin jonkinlaisena inspiraation lähteenä albumille. Veit mun viestin :). Kyllähän Rouva Nikki taitaa muutenkin aika paljon noilla keikkareissuilla olla Nikin mukana, ainakin lähellä Turkua aina... "One night in a club called 'The Shaking Hand'..." |
Feggy 21.09.2005 15:18:16 | |
---|
Kyllä mun vaimo on rock. Muunlaisista tulee mieleen erään bändin basistin rouva, joka tuli suunnilleen joka toisiin treeneihin hakemaan miehensä kotiin: "Timo, nyt mennään kotiin!" Ei paljon auttanut selitellä tulevasta keikasta... Arkkityyppi Suomessa on muuten varmaan Angela McCoy ja ulkomailla Linda McCartney. |
Viceroy 21.09.2005 16:11:14 | |
---|
Veit mun viestin :). Kyllähän Rouva Nikki taitaa muutenkin aika paljon noilla keikkareissuilla olla Nikin mukana, ainakin lähellä Turkua aina... ...eikä Nikki tule toimeen rytmiryhmänsä kanssa :) Spinal Tapin ainekset kasassa! Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
kivi 21.09.2005 16:19:31 | |
---|
Kaikkihan ovat nähneet Spinal Tapin ja kuulleet naisesta nimeltä Yoko Ono. Eli onko kokemuksia suomalaisista "vaikuttavista rock-vaimoista", omasta tai kaverin. Angela McCoy mullekin tulee mieleen. "Äändii - bring home some coffee and ranskanleipää!" - "That's my wife, she's a filming star." Tekeekö tyttöystäväsi/vaimosi soittamisen ja mahdolisen keikkailun sinulle helpoksi vai hankalaksi? Ja koska soittajienkin joukossa saattaa olla naisia ja homoja,niin kysytään että tekeekö puolisosi soittamisen ja mahdollisen keikkailun sinulle helpoksi vai hankalaksi? Totta kai bändissä soittaminen tekee parisuhteen hankalaksi ja toisinpäin. Enempää en sano, tästä vaellusvietistä on taas keskusteltu tiukkaan sävyyn kotona. |
Teijo K. 21.09.2005 16:30:58 | |
---|
tekeekö puolisosi soittamisen ja mahdollisen keikkailun sinulle helpoksi vai hankalaksi? Meidän perheen lahjakkaampi muusikko on se tuo puoliso, mie vaan tota bassoa vähän... Sillälailla hankaloittaa, että jos soitamme yhdessä niin tietty vaatimustaso ehkä hieman nousee, treenatessa. "Otetaan tää uusiksi, soitit tuon kertosäkeistön epävireisesti" Munsta. |
Ossi 21.09.2005 16:38:27 | |
---|
Tunnen muutamia miespuolisten muusikoiden elämänkumppaneita ja ne on yleensä, ainakin henkisesti, enemmän rock kuin nää itse soittajat. Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?"
Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western." |
Feggy 21.09.2005 16:43:13 | |
---|
Meidän perheen lahjakkaampi muusikko on se tuo puoliso, mie vaan tota bassoa vähän... Sillälailla hankaloittaa, että jos soitamme yhdessä niin tietty vaatimustaso ehkä hieman nousee, treenatessa. "Otetaan tää uusiksi, soitit tuon kertosäkeistön epävireisesti" Sama. Paitsi rouva soittaa bassoa. |
Rocco_Longfella 21.09.2005 17:16:52 | |
---|
Kumpaa kunnon rockmuusikko sitten tarvitsee? Kaitsijaa (esim Sharon Osbourne) vai rockhenkistä mukanariehujaa? Meneekö meno liian rankaksi jos vaimo ei katso perään? Täydellisimmäsäkin naisessa on 150g paskaa. |
tähtivaeltaja 21.09.2005 17:55:20 | |
---|
Kumpaa kunnon rockmuusikko sitten tarvitsee? Kaitsijaa (esim Sharon Osbourne) vai rockhenkistä mukanariehujaa? Meneekö meno liian rankaksi jos vaimo ei katso perään? Äänestän mukanariehujaa. En sitten tiedä toimiiko kaikilla. 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -FZ |
Ari-77 22.09.2005 10:29:16 | |
---|
Tää lienee hyvin marginaalinen esimerkki, mutta Peer Güntin uusimmalla No Piercing, No Tattoo -albumilla T. Nikki omisti ainakin puolet kirjoittamistaan lauluista vaimolleen. Hän on siis toiminut ainakin jonkinlaisena inspiraation lähteenä albumille. Häh! Siis oikeasti? transfer complete |
Häh! Siis oikeasti? Kuten Twist Twist totesi, että nää biisit on nykyään enemmänkin rakastuneen miehen höpinöitä :) EDIT: Mieti nyt noita biisejäkin (ja lyriikoita etenkin); "Alone In The Night I Whisper Your Name", "Comin' Back To You", "Wash Me In The Rain" jne. "One night in a club called 'The Shaking Hand'..." |
Tarva 22.09.2005 11:14:40 | |
---|
Äänestän mukanariehujaa. En sitten tiedä toimiiko kaikilla. Matilla ja Mervillä ei tunnu toimivan. Ilmainen viina on valkoisen miehen surma. |
Mika Antero 22.09.2005 11:20:53 (muokattu 22.09.2005 11:21:11) | |
---|
Matilla ja Mervillä ei tunnu toimivan. EDIT: Perhanan uuslukutaidottomuus. Minulla siis... |
Sertzo S 22.09.2005 11:24:10 | |
---|
Totta kai bändissä soittaminen tekee parisuhteen hankalaksi ja toisinpäin. Enempää en sano, tästä vaellusvietistä on taas keskusteltu tiukkaan sävyyn kotona. Poriomania= vietinomainen pyrkimys kotoakarkailuun ja vaelteluun. Muusikkopiireissä hyvin yleistä.
|
kivi 22.09.2005 11:27:11 | |
---|
Poriomania= vietinomainen pyrkimys kotoakarkailuun ja vaelteluun. Muusikkopiireissä hyvin yleistä. Kiitos. Tuostapa hyvä riimi ralliin. Esim. Scania - poriomania. |
Sertzo S 22.09.2005 11:33:55 | |
---|
Kiitos. Tuostapa hyvä riimi ralliin. Esim. Scania - poriomania. Toimii! |
kirjoittelija 22.09.2005 14:28:50 | |
---|
Totta kai bändissä soittaminen tekee parisuhteen hankalaksi ja toisinpäin. Vaikka tiedänkin että tämä on vain yhden ihmisen mielipide niin pakko silti mainita että näinhän se ei tosiaan aina ole. Eli siis bändissä soittaminen ei välttämättä tee parisuhdetta mitenkään hankalaksi. Siihen en tosin osaa ottaa kantaa että tekeekö parisuhteessa soittaminen bändin hankalaksi. :/ On kivaa olla kiva. |