Aihe: Jani Wickhlom
1 2 3 4 5 6 7
sellisti
21.09.2005 14:48:13
No eikös T.Nikki vaihda Peer Gyntin rytmiryhmän juuri tuon samaisen syyn vuoksi kuin Jani kengitti omiaan?

Sillä erotuksella, että Güntin tapauksessa mahdollinen alkoholin vaikutus ei ole tuntunut koskaan vaikuttaneen itse keikkaan haitallisesti. Wickholmin tapauksessa taas basisti oli aivan ympärikäkenä. Sitä paitsi keikka oli muutenkin hänen viimeisensä.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
sellisti
21.09.2005 23:37:38
Nyt tavallaan herää uteliaisuus, että jos se kännääminen ei ollut oikeasti syy potkuihin niin mikä oli? Koska miehistönvaihdos oli siis ilmeisesti jo päätetty ennen tuota vikaa kohtalokasta keikkaa. Vanhojen bändikaverien taidot eivät kenties riittäneet enää astetta kovemmassa kehässä? Vai oliko kenties kyse aiemmista törttöilyistä?

Siis mulla ei ole mitään tietoa onko kyseessä edes potkut vai joku muuten sovittu juttu, mutta potkut olis varmaan joka tapauksessa tullu tuollaisen kännikeikan jälkeen.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Teijo K.
21.09.2005 23:41:14

Siis mulla ei ole mitään tietoa onko kyseessä edes potkut vai joku muuten sovittu juttu, mutta potkut olis varmaan joka tapauksessa tullu tuollaisen kännikeikan jälkeen.

Niin onhan siinä sekin mahdollisuus että kafru olisi itse irtisanoutunut. Mutta jos kyse on kuitenkin vikasta keikasta niin se potkujen oikea syy ei ole siinä kännikeikassa. Päätökset on jo tehty aiemmin ja itse lähtöön sillä dokaamisella ei siis ollut merkitystä.
Munsta.
Silvio Dante
21.09.2005 23:44:50
Jos haluaa nähdä asian ironisen puolen, niin voi muistaa,että myös Peer Gynt on oman aikansa musiikkikilpailu/tähtitehtailun tuote.Rockin-SM 84(?)

Joo, ja olivat Peer Gunt poijjaat tuolla keikallakin kännissä, kaikki. Ainakin näin ovat itse kertoneet.
Aijai!
Angus
22.09.2005 00:00:29

Joo, ja olivat Peer Gunt poijjaat tuolla keikallakin kännissä, kaikki. Ainakin näin ovat itse kertoneet.

Niin sitä rockia soitetaan!
"One night in a club called 'The Shaking Hand'..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)