Aihe: Tosi hauskoja nimiä
1 2 3 4
Tapio79
19.09.2005 23:30:36
Demi Moore ja edesmennyt Paula Yates todella kunnostautuivat nimetessään tyttäriään: Scout Larue, Rumer ja Tallulah Belle; Fifi Trixiebelle, Peaches Honeyblossom, Pixie ja Heavenly Hiraani Tiger Lily. Otan osaa.

Suomalaisista kunnostautui edesmennyt kirjailija Ilmari Kianto. Lastensa etunimet (käsittääkseni useamman naisen kanssa saatuja) olivat seuraavat:
* Kalevi
* Salmi Talvikki Cecilia
* Orvokki Helmi Simpukka
* Otso Tähtivalo
* Veijo Virmo Imatro
* Jormo Gabriel Sotavalta
* Viena Karma Sirkka Salama Kesäheinä Saarenruusu Pikku-Hilkka
* Sorjo Uolevi Sotaprinssi
* Marjatta Iltatähti
* Raida Tsikko Tellervo
* Raija-Liisa Rakel
Kokki tänne äkkiä!Keitossani on mies!
tigrushka
20.09.2005 05:58:24
Suomalaisista kunnostautui edesmennyt kirjailija Ilmari Kianto. Lastensa etunimet (käsittääkseni useamman naisen kanssa saatuja) olivat seuraavat:
* Kalevi
* Salmi Talvikki Cecilia
* Orvokki Helmi Simpukka
* Otso Tähtivalo
* Veijo Virmo Imatro
* Jormo Gabriel Sotavalta
* Viena Karma Sirkka Salama Kesäheinä Saarenruusu Pikku-Hilkka
* Sorjo Uolevi Sotaprinssi
* Marjatta Iltatähti
* Raida Tsikko Tellervo
* Raija-Liisa Rakel

Joo, nämä ovat aivan uskomattomia! Nuo Kesäheinä Saarenruusu Pikku-Hilkka ja Sorjo Uolevi Sotaprinssi olen kuullut joskus aiemminkin mutta en koko pesueen nimiä. Imatro ja Jormo ovat aika meneviä...
I got stripes ^..^
Hohhoijaa
20.09.2005 14:26:53
Tuli tässä mieleen, että Suomessa ei ole toista ihmistä, jolla olisi sama nimi kuin minulla. Ihan jees.

Äidilläni sama juttu. Uniikki sukunimi (kaksiosainen tosin).
Parempi olla yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
sellisti
20.09.2005 14:51:35
Luokalla, jolla äitini oli aikanaan opettajana, oli oppilas nimeltä Boris Kärpänen. Nimen aiheuttamaa vaikutelmaa korostivat kuulemma vielä poikaraukan valtavat pullonpohjasilmälasit.

Samasta koulusta löytyi myös Marilyn Tossavainen.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
aikavaikea
22.09.2005 11:24:50
Löytyi juuri erään firman asiakaslehdessä oikein kuvan kanssa hankintapäällikkö Pekka Puujalka.
"I have buck teeth. I sucked my thumb until I was 11... and then I went on to suck other things..." -Rosanna Arquette
lxi
22.09.2005 13:43:26
Jaffa Veripää on kaikille Tampereen puhelinluetteloa selanneille varmaan tuttu. Näytti tuolta yksi Jaffa-niminen löytyvän, Veripäitä useampi.

Jes, vihdoinkin sain vahvistuksen tälle huhulle, jonka kuulin joskus muinoin. On siinä raukkaa nimellä paiskattu.

Uintikisoissa aikoinaan räpelsi tyttö nimeltä Pilvi Poutanen.

Tämänniminen tyttö oli samassa koulussa joskus.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua
NHR
22.09.2005 14:27:32

Suomalaisista kunnostautui edesmennyt kirjailija Ilmari Kianto.

Oikeesti tosi komeita nimiä, varsinkin pojilla, joskin osin vähän turhankin militaristisia mun makuuni. Mutta kyllä minä ainakin voisin kuvitella nimeäväni poikani esim. Jormoksi, Sorjoksi tai Imatroksi, jos sellaisia joskus erehtyisin tekaisemaan. No, tuskin erehdyn, mistä he varmasti olisivat minulle kovasti kiitollisia, jos... eiku, mites tämän nyt pitikään mennä? Olkoon.
Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)