wrshredder 19.09.2005 17:22:37 | |
---|
miten hemmetissä siellä (oliko newyork vai Los angeles) kentässä, siinä kohtaa kun kiivetään hissikuilua ylös, niin miten sen kohdan pääsee läpi kun siellä on niitä gangstereita virittämässä sitä pommia. mul ei oo hajuakaan miten ne saa tapettua. vinkkejä. linkkejä. onko muita ketkä diggaa peliä.. Romantikkoitkijät#23
A mänskadaduu wada mänskadaduu. |
wavelength 19.09.2005 17:27:59 | |
---|
En käyttänyt muistaakseni mitään erityisempiä kikkoja sen kohdan selvittämiseen. Taisin ensin kiipeillä mahdollisimman lähelle pommia, minkä jälkeen teilasin terroristijoukkion hyvästä ampumapaikasta. On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. |
wrshredder 19.09.2005 18:17:32 | |
---|
Niin ,että niitä "ala" tasolla olevia pahiksia ei tartte ampua vai, eli pitää löytää reitti sinne ylemmäs ja sitten vaan teilata ne pahikset.. pitääkin kokeilla., ammuikko muuten yhtään lamppuja paskaks. must jotkut lamput häirittee siellä. Romantikkoitkijät#23
wavelength 19.09.2005 20:05:50 | |
---|
Niin ,että niitä "ala" tasolla olevia pahiksia ei tartte ampua vai, eli pitää löytää reitti sinne ylemmäs ja sitten vaan teilata ne pahikset.. pitääkin kokeilla., ammuikko muuten yhtään lamppuja paskaks. must jotkut lamput häirittee siellä. Muistaakseni en ammuskellut lainkaan ennen kuin olin siellä ylhäällä. Ne alakerrosten Terot juoksevat sitten tietysti tulitaisteluun mukaan, mutta niiden ampuminen pitäisi olla korkeusedun takia suht helppoa. Muistikuvani ovat harmillisen hämäriä, sillä viimeksi koskin peliin noin vuosi sitten. :) On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. |
Muistaakseni en ammuskellut lainkaan ennen kuin olin siellä ylhäällä. Ne alakerrosten Terot juoksevat sitten tietysti tulitaisteluun mukaan, mutta niiden ampuminen pitäisi olla korkeusedun takia suht helppoa. Muistikuvani ovat harmillisen hämäriä, sillä viimeksi koskin peliin noin vuosi sitten. :) jaa jaa. mulla vaan on huonoja kokemuksia tulitaisteluista. saan aina selkääni jos alan räiskimään. pitää koklata. Romantikkoitkijät#23