Aihe: Kertokaa mulle cannibal corpsesta!
1 2 3 4 5 6 7
L.C.F
29.09.2004 20:14:46
Oikeestaan meni hyvin, paitti videota en voinu näyttää, ku soitin hyväksyny mun levyä. Porukkaa kyllä useimpia nauratti, muutamat tykkäs, mut wannabeepikkug:t katto vaan tympääntyneinä :)! opettaja tykkäs iha hyvin, ja oikee vaati nähä sanotuksia, ja kysy miks en oo suomentanu :)! Iha suht hyvin meni kuitenki loppujen lopuks.
snää
jigsore
29.09.2004 21:38:48

CC:n käsinkirjoitettu settilista koristaa nyt kämpän seinää... IhQ!!!! :)

Vähänkö oon kade! Mut meikäpä kätteli Corpsegrinderia keikan päätteeksi! Oli kyllä kova setti.
"Hey, cheesefuck!" IHKK #8
Turmis
29.09.2004 22:00:54

...Mut meikäpä kätteli Corpsegrinderia keikan päätteeksi!

Kukapa ei olisi kätellyt? :D
Tämä asiakirja on elektronisesti allekirjoitettu.
jannu
30.09.2004 02:04:32
Kerron lisää: hieno livebändi.

Soitannollisesti(teknisesti nimenomaan) kyllä, mutta visuaalisesti... no jaa...
Tänään kävin katsastamassa Lutakossa. Vähän kävi tylsäksi kattella yli tunti tukanpyöritystä. Plussana pitää mainita, että huomasi ukoilla olevan vähän enempi rahaa ja kokemusta pelissä. Oli hienoja kaikuefektejä rummuissa ja muuta, mikä toi huomattavasti enempi mielenkiintoa "vähäisempien" bändien nyanssittomaan tuuttaukseen verrattuna.
"Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä:
Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa.
Kuritushuone o yhdys-sana...
Noilla pärjääpi."
-fox
18is9
30.09.2004 08:32:51

Oli hienoja kaikuefektejä rummuissa .

Seurasin täällä Oulussa tuota miksaajan toimintaa kun ei enää tällä iällä nuo niskat taivu lavan edessä heiluntaan. Se tyyppi miksasi parhaillaan jokaisen virveliniskun erikseen, eli käytti joka toiselle iskulle eri säätöjä kuin joka toiselle! Aika harvoin näkee noin asialleen omistautunutta miksaajaa, ja sen kyllä kuuli lopputuloksessakin.
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
MV
15.03.2005 22:50:58 (muokattu 02.08.2005 11:57:06)
Oon parin kaverin toimesta tutustunut bändiin ja kun yhdistää biisien nimet ja laulajan äänen niin en voi olla repeämättä:)

Siis aivan vitun mahtavaa! Lauluääni naurattaa kaikkein eniten mutta silläkään ei ole mitään väliä minun tapauksessa jos biisit ovat hyviä niinkuin jotkut ovat... Eniten kiehtoo juuri se raskaus. Perkeleen miellyttävää oikealla hetkellä:)
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Clayrooster
16.03.2005 11:01:37 (muokattu 29.10.2005 03:51:27)
Ota itse selvää, kuten muutkin :)
muahaha.
Henkka Hevimies
17.03.2005 18:13:13 (muokattu 18.03.2005 14:42:23)
Örrrr!! Cannibal Corpse! Meat Hook Sodomy! Hammer Smashed Face! Sekooaaaannnnnnnn!!!
Suomi Finland Perkele!
Blasphemer
18.03.2005 12:40:25 (muokattu 18.03.2005 12:42:35)

Örrrr!! Cannibal Corpse! Metal Hook Sodomy! Hammer Smashed Face! Sekooaaaannnnnnnn!!!

Se on muuten Meat Hook Sodomy.

EDIT:

Oon parin kaverin toimesta tutustunut bändiin ja kun yhdistää biisien nimet ja laulajan äänen niin en voi olla repeämättä:)

Siis aivan vitun mahtavaa! Lauluääni naurattaa kaikkein eniten mutta silläkään ei ole mitään väliä minun tapauksessa jos biisit ovat hyviä niinkuin jotkut ovat... Eniten kiehtuu juuri se raskaus. Perkeleen miellyttävää oikealla hetkellä:)

Minä en kyllä keksi CC:sta mitään, mikä minua naurattaisi.
"The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" - Peter Tägtgren -
mega_deth
18.03.2005 14:36:15
se on sellast saatanan moist tappo mättöö missä ei saa laulajan muminasta mitää selvää.
fucking fast trash
Henkka Hevimies
18.03.2005 14:42:06 (muokattu 18.03.2005 17:04:11)
Se on muuten Meat Hook Sodomy.

Ou shit...sori tuli muuten paha virhe. Kiitos korjauksesta
Suomi Finland Perkele!
Kiviniemi
18.03.2005 16:03:33
se on sellast saatanan moist tappo mättöö missä ei saa laulajan muminasta mitää selvää.

Ihte asiasa Ykä "Ruumiinjauhaja" Kalastajan murina on varmasti selkeimpiä kyseissä genressä. Vaikken itsekkään niin hirveän addiktoitunut ole kyseiseen bändiin, pystyy kohtuuhyvin saamaan esimerkiksi autossa selvää herran kurlaamisesta. Mutta eihän tämä tietenkään tarkoita, että kaikki saisivat selvää, onhan niitä ihmisiä palijo jotka eivät saa selvää örinästä. Ihte oon vain joskus ihimetelly, että onko minussa jotain vikaa, kun saan örinästä palijo paremmin selevää kuin esim. Timo Kotipellosta tai Tony Kakosta...no, lievä off-topic.
Elämä on kurjaa ja juuri kun nostat päätäsi paskasta, vetää piru viikatteella
Jannipaali
18.09.2005 22:13:21
Nyt pitää nostaa näinkin vanha ketju ylös haudastaan :D

Alkoi Cannibal Corpse kiinnostamaan ja nyt toivoisinkin, että suosittelisitte jotain levyä ihan tutustumismielessä.

Jos kolahtaa, niin sen pitää kolahtaa täysiä!

Eli tuollaista odotan levyltä.

Kiitos jo etukäteen.
THV-klubi #40 Kyllä lähtee! "Onko viileetä olla rienaaja?" -sticky fingers
jigsore
18.09.2005 22:17:50

Luin: Eniten kiehtoo juuri se raiskaus. Perkeleen miellyttävää oikealla hetkellä:)
To bleep or not to bleep! IHKK #8
Super-Jari
18.09.2005 22:20:20 (muokattu 18.09.2005 22:21:44)
Nyt pitää nostaa näinkin vanha ketju ylös haudastaan :D

Alkoi Cannibal Corpse kiinnostamaan ja nyt toivoisinkin, että suosittelisitte jotain levyä ihan tutustumismielessä.

Jos kolahtaa, niin sen pitää kolahtaa täysiä!

Eli tuollaista odotan levyltä.

Kiitos jo etukäteen.

Vähän mahoton tehtävä, mutta koita Gore Obsessedia ja Bloodthristia. Siinä on mun mielestä parhaat.

e. ämkauttalla on vaan perseä mielessä. Selvästi.

scenetieto 3: Sentencedillä on Northern Light niminen biisi North from here levyllä.
"Eip helvata, minä tässä alasti koneen ääressä , ni eiköhän naapurin täti mene äitin kanssa ikkunan takaa ja kattoo tänne..."
KMT
"Olitko lähettämässä pikaviestejä?"
BaariMikko
Jannipaali
18.09.2005 22:26:23 (muokattu 18.09.2005 22:26:52)
Vähän mahoton tehtävä, mutta koita Gore Obsessedia ja Bloodthristia. Siinä on mun mielestä parhaat.

e. ämkauttalla on vaan perseä mielessä. Selvästi.

scenetieto 3: Sentencedillä on Northern Light
s niminen biisi North from here levyllä.

Joo pitää kokeilla.

Oli kirjotusvirhe tuossa Sentencedin biisissä :P
THV-klubi #40 Kyllä lähtee! "Onko viileetä olla rienaaja?" -sticky fingers
Super-Jari
18.09.2005 22:46:25
Taitaa olla itelläs!
Löysinpä sun levylistan, hähää. Oon aika hacker.

Täytyy tunnustaa etten ole kuullut CC:ltä kuin Gallery Of Suicidea ja Bleedingiä. Pitää kokeilla noita suosituksia.

Gallery on jääny mulla jotenkin vähemmälle huomiolle. Samoin oli Bloodthrist aluksi, mutta se sitten yllättäen aukesi. Levyn riffittely on tappavinta korpsea. Bleeding taas on se merkkipaalu jossa CC alkoi mennä siihen suuntaan mikä on minulle sitä oikeaa death metallia.

Levylistahan löytyy myös mun profiilista ja se aina ajantasalla. Kotisivulta löytyvä ei ole :D
"Eip helvata, minä tässä alasti koneen ääressä , ni eiköhän naapurin täti mene äitin kanssa ikkunan takaa ja kattoo tänne..."
KMT
"Olitko lähettämässä pikaviestejä?"
BaariMikko
jigsore
18.09.2005 22:55:09 (muokattu 19.09.2005 16:17:29)

Levylistahan löytyy myös mun profiilista ja se aina ajantasalla. Kotisivulta löytyvä ei ole :D

Ok. Piti vaan kokeilla ko pojatki hehkutti löytäneensä sen.

Kaikkihan on nähny Ace Venturan jenkkikaapeliteevee-version hauskan lisäkohtauksen, missä Ace jammailee, repii suutaan goatse-tyyliin ja örisee Hammer Smashed Facen tahtiin CC:n soittaessa, lopuksi tokaisten yleisölle "I gotta go guys, to have sex with your mothers!"

EDIT: mielikuvitus taas laukkasi ylikierroksilla..
To bleep or not to bleep! IHKK #8
mikko1
19.09.2005 01:30:20
"I gotta go guys, i've got a date with your mothers!"

Tomb Of The Mutilated on kova!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)