Locrian 16.09.2005 13:06:42 | |
---|
Mä sulle sambat näytän.... Mulla on mamba housussa. Jos sä näytät sun samban ni mä näytän mun mamban ja tolleen. Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. |
moottorisaha 16.09.2005 13:08:15 | |
---|
Kuuntelin tuossa yksi päivä noita vanhempia Sepulturan levyjä + Rootsin, ja täytyy sanoa että Rootsilla oli kyllä aivan ehdottomasti tykein meininki. Helvetin rankkaa pommitusta, vitun siistejä perkussioita ja Maxin ääni on ehdottomasti parhaimmillaan siinä. Noilla vanhemmilla levyillä se meininki kuulostaa jotenkin oudon laimealta ja vetelältä. "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
phiit 16.09.2005 13:12:33 | |
---|
Mulla on mamba housussa. Jos sä näytät sun samban ni mä näytän mun mamban ja tolleen. Täähän on sitten ilmiselvyys, Sambaa kehiin! Would You?
www.below-me.com |
Kuuntelin tuossa yksi päivä noita vanhempia Sepulturan levyjä + Rootsin, ja täytyy sanoa että Rootsilla oli kyllä aivan ehdottomasti tykein meininki. Helvetin rankkaa pommitusta, vitun siistejä perkussioita ja Maxin ääni on ehdottomasti parhaimmillaan siinä. Noilla vanhemmilla levyillä se meininki kuulostaa jotenkin oudon laimealta ja vetelältä. Huhuh. Rootsilla on kyllä pari hyvää kappaletta, mutta muuten tuossa levyssä ei oo mitään tykkiä. Melkeinpä kurasontaa. |
Ben_D 16.09.2005 13:13:25 | |
---|
Noilla vanhemmilla levyillä se meininki kuulostaa jotenkin oudon laimealta ja vetelältä. Mitä vittua?? Tätä kommenttia ei varsinkaan Beneath The Remainsin ja Arisen kohdalta paineta villasella. |
Locrian 16.09.2005 13:13:51 | |
---|
Täähän on sitten ilmiselvyys, Sambaa kehiin! Sama tori sama aika? Mamba tahtoo leikkimään... Okei- kenen mielestä tää on off-topic? Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. |
Deathrace King 16.09.2005 13:14:40 | |
---|
Nii, hommaa Moottorisaha remasteroitu Beneath The Remains, niin unohtuu Rootsit nopiasti. Sitäpaitsi Rootsilla on miksattu laulut ihan liian pintaan. Nii! Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
aku.miettinen 16.09.2005 13:18:05 | |
---|
Mitä vittua?? Tätä kommenttia ei varsinkaan Beneath The Remainsin ja Arisen kohdalta paineta villasella. Älä unohda Schizoa. |
moottorisaha 16.09.2005 13:21:57 (muokattu 16.09.2005 13:23:00) | |
---|
No tuo Beneath The Remains (en tiedä oliko masteroitu) oli mielestäni juuri se laimeuden perikuva. Arisella on sitten vähän parempaa meininkiä, mutta ei vedä kyllä vertoja Rootsin rankkuudelle. "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
aku.miettinen 16.09.2005 13:22:43 | |
---|
No tuo Beneath The Remains oli mielestni juuri se laimeuden perikuva. Arisella on sitten vähän parempaa meininkiä, mutta ei vedä kyllä vertoja Rootsin rankkuudelle. Noh makunsa kullakin. Minusta Beneath The Remains pieksää kaikki Sepulturan levyt 666-0. |
phiit 16.09.2005 13:23:33 | |
---|
Sama tori sama aika? Mamba tahtoo leikkimään... Okei- kenen mielestä tää on off-topic? Keskellä toria vaan.. joka topicissa asuu pieni offtopic äh, vielä 2,5 tuntia kaljaan >:0 Would You?
www.below-me.com |
Ben_D 16.09.2005 13:26:35 | |
---|
Älä unohda Schizoa. Ei puhuta läheskään samantasosesta levystä kun Arise ja Beneath The Remains. |
phiit 16.09.2005 13:27:18 | |
---|
Ei puhuta läheskään samantasosesta levystä kun Arise ja Beneath The Remains. Omasta mielestäni nuo 3 on aika samalla tasolla, klassikkoja kaikki Would You?
www.below-me.com |
aku.miettinen 16.09.2005 13:29:16 | |
---|
Ei puhuta läheskään samantasosesta levystä kun Arise ja Beneath The Remains. Kyllä Schizo on parempi kuin Arise. |
Locrian 16.09.2005 13:36:06 | |
---|
Keskellä toria vaan.. joka topicissa asuu pieni offtopic äh, vielä 2,5 tuntia kaljaan >:0 Meikäläisellä taas suuri haaste tehä kouluhommia himassa ilman että käyn hakee jääkaapista huurteisen. Valintoja, valintoja... Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. |
phiit 16.09.2005 13:39:12 | |
---|
Meikäläisellä taas suuri haaste tehä kouluhommia himassa ilman että käyn hakee jääkaapista huurteisen. Valintoja, valintoja... Vit.. toisaalta jos tohon jamaan joutuisin ni sitä alottas päivän heti huurteisella ;) Would You?
www.below-me.com |
noir 16.09.2005 14:06:43 | |
---|
Kuuntelin tuossa yksi päivä noita vanhempia Sepulturan levyjä + Rootsin, ja täytyy sanoa että Rootsilla oli kyllä aivan ehdottomasti tykein meininki. Helvetin rankkaa pommitusta, vitun siistejä perkussioita ja Maxin ääni on ehdottomasti parhaimmillaan siinä. Noilla vanhemmilla levyillä se meininki kuulostaa jotenkin oudon laimealta ja vetelältä. Mielestäni samoin. Roots on paljon syvempi ja vivahteikkaampi, kuin wanhemmat levyt. Ja jos vanhan liiton metallia lähdetään tonkimaan, vetää Slayer kympillä Sepulturan yli, mutta Roots ottaa tilanteen tasoihin helposti. Jänskätetään nyt kuitenkin uutta tavaraa, vaikka Roorback olikin elämäni suurimpia pettymyksiä, eikä se johdu Greenstä. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Totuus. |
phiit 16.09.2005 14:20:44 | |
---|
Mielestäni samoin. Roots on paljon syvempi ja vivahteikkaampi, kuin wanhemmat levyt. Ja jos vanhan liiton metallia lähdetään tonkimaan, vetää Slayer kympillä Sepulturan yli, mutta Roots ottaa tilanteen tasoihin helposti. Jänskätetään nyt kuitenkin uutta tavaraa, vaikka Roorback olikin elämäni suurimpia pettymyksiä, eikä se johdu Greenstä. ..kerpele, Roorback on loisto lätty! Would You?
www.below-me.com |
Akiman 16.09.2005 14:32:12 (muokattu 16.09.2005 14:32:50) | |
---|
(FAKTA) Roorback 3/5 Nation 2½/5 Against 2/5 Roots 2½/5 Chaos A.D. 3½/5 Arise 4½/5 Beneath The Remains 5/5 Schizophrenia 4/5 Morbid Visions 3½/5 (/FAKTA) Ottakaa tämä todella vakavasti ja suuttukaa jos olette eri mieltä! Mitä itse aiheeseen tulee, niin uutta albumia tulee kuulostetua varmasti vasta sitten, kun siitä on saatavilla sitä ehtaa itseään, eli kokonaisia kappaleita ja vielä ennemmin kokonainen albumi. Kieltämättä ihmettelen suuresti, jos Sepultura onnistuu palaamaan joskus edes lähellekään kultaisen trionsa tasoa, mutta hyvää musiikkia he voivat vielä saada aikaiseksi muutenkin. Jo tuo uusin Roorback ylsi paremmille tasoille kuin Sepultura oli kyennyt tekemään vuosikausiin, joten mikäpä bändiä estäisi nousemasta vieläkin kovatasoisemmaksi, jos ne älyttömyydet jätetään vain oman onnensa nojaan ja runtataan sillä tavalla, mikä Sepulturalle parhaiten sopii. Itselläni ei ole mitään minkäänlaisia vaikutteita tai höysteitä vastaan, mutta Sepulturassa ne eivät ole tähän asti toimineet noilla hirvittävimmillä albumeilla yhtään ja vielä vähemmän, jos vertaa murskaaviin mättöalbumeihin. Tuskin sieltä enää koskaan mitään Skitson, Beneathin tai Arisen tasoista tulee, mutta hyvää musiikkia tai jopa hyvää runttausta saattaa olla luvassa, joten odotellaan mielenkiinnolla. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
Ben_D 16.09.2005 14:32:17 | |
---|
..kerpele, Roorback on loisto lätty! Ei se kyllä ole. |