Incarnation 15.09.2005 15:38:05 | |
---|
"Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
dictatorsh*t 15.09.2005 17:07:25 (muokattu 15.09.2005 17:18:32) | |
---|
Ui serpi! Tulee varmaan hankittua jokatapauksessa, jos ei biisien takia niin sitten ihan vaan vaikka jäljelläolevan Cavaleran takia. Eikä se Mr. Green ihan huono ole. The new album is based on Dante Alighieri's 'The Divine Comedy' and the 10 songs of the album are separated 3 parts: Hell, Purgatory and Paradise. Hmm, huisia. Klippi kuulosti yhtäkaikki ainakin ihan hyvältä, tunnisti selkeästi mikä bändi on kyseessä. |
Incarnation 15.09.2005 17:25:57 | |
---|
The new album is based on Dante Alighieri's 'The Divine Comedy' and the 10 songs of the album are separated 3 parts: Hell, Purgatory and Paradise. Bongasin samaisen tekstin äsken sivuilta. Kuulostaa todella mielenkiintoiselta. "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
Ben_D 15.09.2005 18:42:33 | |
---|
Täytyy laittaa tänne Sepulturan Arise kietueen keikka Hämeenlinnasta jakoon kunhan saan sen ensin DVD:lle. Siinä on Sepultura elämänsä vedossa. Ehkä yksi parhaista keikoista, jonka olen nähnyt. |
aku.miettinen 15.09.2005 18:47:03 | |
---|
Täytyy laittaa tänne Sepulturan Arise kietueen keikka Hämeenlinnasta jakoon kunhan saan sen ensin DVD:lle. Siinä on Sepultura elämänsä vedossa. Ehkä yksi parhaista keikoista, jonka olen nähnyt. Pistä ihmeessä. Mahtoi olla kova meno keikalla. |
FatSam 15.09.2005 18:47:20 | |
---|
Täytyy laittaa tänne Sepulturan Arise kietueen keikka Hämeenlinnasta jakoon kunhan saan sen ensin DVD:lle. Siinä on Sepultura elämänsä vedossa. Ehkä yksi parhaista keikoista, jonka olen nähnyt. Vuoden kulttuuriteko, etten sanoisi. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
Ben_D 15.09.2005 18:48:01 | |
---|
Pistä ihmeessä. Mahtoi olla kova meno keikalla. Kyllä siellä oli ihan kohtuullinen. |
Deathrace King 15.09.2005 18:48:43 | |
---|
Täytyy laittaa tänne Sepulturan Arise kietueen keikka Hämeenlinnasta jakoon kunhan saan sen ensin DVD:lle. Siinä on Sepultura elämänsä vedossa. Ehkä yksi parhaista keikoista, jonka olen nähnyt. No juma! Taitaa olla sama kiertue, mikä on Chaos DVD:n eka osio . Vitun kovaa settiä kyllä. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
dictatorsh*t 15.09.2005 18:48:54 | |
---|
Vuoden kulttuuriteko, etten sanoisi. Olisi totta vie. |
Heissi 15.09.2005 19:49:22 | |
---|
Vuoden kulttuuriteko, etten sanoisi. Yhdyn rajusti, mutta tunteella. |
Deathrace King 15.09.2005 23:37:53 | |
---|
Hittolainen sehän oli rässiä jälleen. Eka biisi, mitä Kisser soitteli kuulosti vitun hyvältä ja rankalta. Kuunnelkaas kolmatta riffiä, alkaa olla taas temmot kohdillaan(vrt. Beneath The Remains). Hyvä Sepultura, kyllä työ viel nousette suosta(tai sit ette). Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
Kirjoitus virhe 15.09.2005 23:56:34 | |
---|
Jee. Kuulosti aivan helvetin tiukalta menolta. HEAVYROCKPELLE. |
BMF 16.09.2005 02:25:55 | |
---|
Kuulosti kyllä paremmalta, kuin uskalsin odottaa En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin. |
Mechanizm 16.09.2005 09:15:08 | |
---|
Täytyy laittaa tänne Sepulturan Arise kietueen keikka Hämeenlinnasta jakoon kunhan saan sen ensin DVD:lle. Siinä on Sepultura elämänsä vedossa. Ehkä yksi parhaista keikoista, jonka olen nähnyt. Uijui, tämä kiinnostaa todella. Ikimuistoinen päivä. Sattuuko kenelläkään olemaan UDOn kaikkaa tallessa? My Mojo Ain't Workin No More |
Ben_D 16.09.2005 09:17:37 | |
---|
Uijui, tämä kiinnostaa todella. Ikimuistoinen päivä. Sattuuko kenelläkään olemaan UDOn kaikkaa tallessa? Juu toi päivä kyllä oli ikimuistoinen. Nuori jäbä meinas päästää alleen kun Mass Hypnosis ja Beneath The Remains kajahti ilmoille. |
Mechanizm 16.09.2005 09:25:59 | |
---|
Juu toi päivä kyllä oli ikimuistoinen. Nuori jäbä meinas päästää alleen kun Mass Hypnosis ja Beneath The Remains kajahti ilmoille Kyllä. Oli aikamoinen fyysinen koettelemus kun rippikouluikäisenä joutui vääntämään isojen köriläiden kanssa 30 asteen helteessä jotta pääsi hyville paikoille. My Mojo Ain't Workin No More |
Hanok 16.09.2005 09:46:26 | |
---|
Täytyy laittaa tänne Sepulturan Arise kietueen keikka Hämeenlinnasta jakoon kunhan saan sen ensin DVD:lle. Siinä on Sepultura elämänsä vedossa. Ehkä yksi parhaista keikoista, jonka olen nähnyt. Kyllähän se näin on että bändi olisi pitänyt nähdä tuolloin, tai viimeistään Chaos AD:n aikoihin. Tuon aikaista Under Siege-videota on tullut vahdattua kerta toisensa perään. Oma suosikkini kaikista näkemistäni livevideoista. Pitäisi vaan jostain saada sellainen versio jossa ei ole haastattelupätkiä välissä, että saisi keskittyä oleelliseen. Yllättävän hyvältä kuulosti kyllä varsinkin tuo ensimmäinen biisi tuossa uudessa studioklipissä. Jokohan bändiltä tosiaan tulisi ensimmäinen kiinnostava levy sitten Maxin lähdön? Hienoa muuten että Igorinkin soitto kuulostaa ihan Igorilta edelleen. Mielenkiintoista sinänsä, vaikuttaa siltä että Soulflyltakin olisi tulossa historiansa kovin levy. |
Locrian 16.09.2005 11:15:24 | |
---|
Toi järjestyksessään toinen kipale toi meikäläisen mieleen Obituaryn World Demise-ajat. Ei ole paha asia se, mutta näillä eväillä jää kyllä kaipaamaan sitä sambaa. Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. |
Toi järjestyksessään toinen kipale toi meikäläisen mieleen Obituaryn World Demise-ajat. Ei ole paha asia se, mutta näillä eväillä jää kyllä kaipaamaan sitä sambaa. Mä sulle sambat näytän.... Would You?
www.below-me.com |
Bobana 16.09.2005 12:25:58 | |
---|
Ai Caramba!!! Sitä vanhemman liiton metallia... juuuh!!! Sex, choppers and rock´n roll!!! |