Aihe: King Crimson Finlandiatalolla 8.6
1
Tumppi38
09.06.2003 12:09:25
Huh Huh ! Olipas keikka ! Ei voi kun ihmetellä kuinka jätkät voi soittaa noin hyvin. Materiaalihan on tietysti aika hankalaa mutta teknisessä mielessä paras näkemäni keikka sitten Zapan Broadway the hardwayn. Fripp & Co on kyllä rajussa vedossa. Oliko muita m-nettiläisiä paikalla ?
There are a lot of good things in life, but Music is the best !
Tony Narrows
09.06.2003 14:09:54
Juuh olin paikalla...
Joo...oli paras live mitä olen nähnyt.Tosi hyvä keikka oli.
Ois voinnut olla kyllä vielä pitempi kyllä ;) tai niinhän se vois aina olla kun on hyvää bändiä katsomassa.
KC:n saundit oli kyl tosi hyvät....warkitara jyrisi kivasti kehossa ja rumpusaudit oli just hyvät. ;)
Välistä Belewin kitarasaundi vihlas kivasti korviin mut hyvät saundit oli silläkin....vaikka mallintavia käyttikin.
Fripp...heheh..siinä on kyl hämy mies....mut taitava ja hyvä soittaja...oli aika jännäää että mies se vain jaksaa olla salaperäinen.....eihän se edes valokiilaan halunnut joutua.
Frippin saundit oli hyvät....huomaa että oli kyll'ä vehkeisiin panostettu.

Musiikki oli aika modernia....mut ei se mitään...oli todella kivaa kuuneltavaa ja nähtävääkin.
Ois voinnut tulla muutama vahempi biisi vielä enemmän...tulihan siinä RED ja ELEPHANT TALK ja Trakhilta DINOSAUR mut se on aika tuoretta matskua kyllä...
henkilökohtasesti oootin että olisivat soittaneet Thrak-levyltä jotain kovia biisejä.
Nyt vain odotellaan että tuleeko King Crimson vielä suomeen toisenkin kerran.....toivottavasti tulee....
Minä ainakin menen katsomaan.
On kuitenki suosikki bändini ;)

huom. Otsikko pitäisi olla "King Crimson Finlandiatalolla 8.6"
Toni A Salmi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)