Aihe: King Crimson Finlandiatalolla 8.6
1
Tony Narrows
09.06.2003 14:09:54
Juuh olin paikalla...
Joo...oli paras live mitä olen nähnyt.Tosi hyvä keikka oli.
Ois voinnut olla kyllä vielä pitempi kyllä ;) tai niinhän se vois aina olla kun on hyvää bändiä katsomassa.
KC:n saundit oli kyl tosi hyvät....warkitara jyrisi kivasti kehossa ja rumpusaudit oli just hyvät. ;)
Välistä Belewin kitarasaundi vihlas kivasti korviin mut hyvät saundit oli silläkin....vaikka mallintavia käyttikin.
Fripp...heheh..siinä on kyl hämy mies....mut taitava ja hyvä soittaja...oli aika jännäää että mies se vain jaksaa olla salaperäinen.....eihän se edes valokiilaan halunnut joutua.
Frippin saundit oli hyvät....huomaa että oli kyll'ä vehkeisiin panostettu.

Musiikki oli aika modernia....mut ei se mitään...oli todella kivaa kuuneltavaa ja nähtävääkin.
Ois voinnut tulla muutama vahempi biisi vielä enemmän...tulihan siinä RED ja ELEPHANT TALK ja Trakhilta DINOSAUR mut se on aika tuoretta matskua kyllä...
henkilökohtasesti oootin että olisivat soittaneet Thrak-levyltä jotain kovia biisejä.
Nyt vain odotellaan että tuleeko King Crimson vielä suomeen toisenkin kerran.....toivottavasti tulee....
Minä ainakin menen katsomaan.
On kuitenki suosikki bändini ;)

huom. Otsikko pitäisi olla "King Crimson Finlandiatalolla 8.6"
Toni A Salmi
Tumppi38
09.06.2003 15:10:02
huom. Otsikko pitäisi olla "King Crimson Finlandiatalolla 8.6"

Niinpä ! noin siinä käy kun menee musasta sekaisin ;-)

Tuli muuten mieleen että se Fripp taitaa olla jo jotain 60-vuotias kun ekat levyt tuli jo -67 tai jotain sinnepäin. Kyllä se vanhakin siis jaksaa. Hyvin piti kasassa koko palettia, Belew katseli koko ajan jotta koska mennään etc. vaikkei itsekään mikään poikanen ole.

Trey Gunn ja Warr olivat hienosti esillä ei auta kuin ihailla moista soitantaa. Toisilla on tupla bassarit mutta Trey:llä oli tupla bassot aika ajoin.
There are a lot of good things in life, but Music is the best !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)