Jale 06.09.2005 18:03:56 | |
---|
Tästä on puhuttu, mutta puhutaanpa lisää. Haku ei toimi. Pitkään suunnittelin läppärin ostoa äänityskäyttöön. Luovuin ideasta. Pöytäkoneesta saa helposti siirreltävän myös ja enemmän vastinetta rahalle. DSP kortin saisin ostettua, jos oletetaan että pöytäkoneeseen menis about jokunen satanen vähemmän kuin läppäriin. Olen lukenut juttuja, joissa on todettu UAD-1:ssa olevan paremmat kompressorit ja Powercore voittaa kaiuissa. Mitä muuta? Oletetaan että ostan ne parhaimmat ja kalleimmat kortit. Entäs Optio plug-init? Powercoreen kai saa enemmän kaikkea? Vireenkorjaus plugaria ei taida UADiin olla? Vai kannattaisko PCI kortin sijaan ostaa Firewire versio liikuteltavuuden takia? Taitaa vain powercorella olla firewireä. Olen joskus jostain lehdestä lukenut, että UAD-2 on tulossa vai onko vain huhu? Ja sieltä löytys myös firewire? Mitä negatiivista näissä korteissa on? Kummassa parempi vahvistinsimulaatio? Miksailua tapahtuis pop/rock musalle lähinnä. Ostaisin molemmat jos ois varaa. "Mites kotona menee?-Mistäs mä tiedän.Mähän olen täällä!" |
Locrian 06.09.2005 18:24:23 | |
---|
Yleinen konsensus taitaapi olla kuten sanoit: Pcore kaiuille ja UAD-1 kompuroille. Oma mielipiteeni noudattelee tätä linjaa. Mitä tulee tohon Firewire Pcoreen niin suosittelen. Ite olin just tilanteessa missä olin tehnyt omalla pajalla osan hommista (PCI Pcore) ja asiakkaan ollessa tyytyväinen siirtyivät muuuanne jatkamaan. Kahen päivän päästä tuli soitto erittäin kaukaa, että ei kuulosta samalta. Ei varmaan ku softa ei löydä Powercore plugareita. Oma moka mutta eipä hirveessä kiireessä tullut mieleen. Eli Firewire jos ikinä aiot työstää muualla. Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. |
sami_sumea 06.09.2005 19:12:16 | |
---|
Yleinen konsensus taitaapi olla kuten sanoit: Pcore kaiuille ja UAD-1 kompuroille. Oma mielipiteeni noudattelee tätä linjaa. Mun mielestäni Powecoren paras puoli on se, että siihen saa esim. Access Virus-plugarin joka on yksi parhaista syntikoista markkinoilla tällä hetkellä. Lisäksi esim. System 6000:n plugarit, MasterX5, Sonyn Oxford-plugarit yms ovat todella kovaa luokkaa. Perusmiksailuun ostaisin melkein ennemmin UAD:n. ... "On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v. |
Yleinen konsensus taitaapi olla kuten sanoit: Pcore kaiuille ja UAD-1 kompuroille. Oma mielipiteeni noudattelee tätä linjaa. Itse en ole oikein päässyt sinuiksi sen UAD-1 Projekt Pakin mukana tulleen Realverb Pron kanssa. Lisähintaisista UAD-plugareista Plate 140 -levykaikuemulla on tosin erittäinkin hyvä maine. En ole itse sitä 14 päivän demoa hirvennyt käynnistää, ainakaan vielä. - Mitä on biljoona mikrofonia?
- ???
- Yksi megafoni. |