kh 203 31.08.2005 19:54:30 (muokattu 31.08.2005 19:55:12) | |
---|
Dodiin, on tässä ajan myöten tullu kuunneltuu musaa jos toisenlaista mutta hanoi rocksin musa tuotantoo en oo erityisemmin kahlannut läpi. Ainaki muutamat hitti biiisit o tulleet tutuiks ja hanoin uusin cd. Ajattelin siis kysyä, että mihin hanoin tuotantoon kannattaa tutustua ja mitkä biisit o ollu teiä suosios?? " Like i said, the angry motherfuckers make the best rock´n roll", Blackie Lawless ( W.A.S.P ) |
KTR 31.08.2005 19:56:15 (muokattu 01.09.2005 19:56:58) | |
---|
Hommaa Two Steps from The Move. Se on kai niiden paras levy. Ainakin itse pidän eniten. Noita uusia en oo kuullut, eikä ne hankintalistallakaan oo. edit: Eiku hommaa se boxi. Hintaansa nähden loistopaketti. Tosin niistä vanhoista levyistä on ilmestynyt jo kai parempisoundiset yksittäiset remasterit, mutta kyllä noitakin kuuntelee. |
Super-Jari 31.08.2005 20:01:53 | |
---|
Vähän outo osastovalinta, mutta uudella on monia hyviä lauluja. |
slowdive 31.08.2005 20:42:14 | |
---|
mihin hanoin tuotantoon kannattaa tutustua Uusin on kyllä erinomainen, edellinen ei niinkään. Niistä 80-luvun levyistä ehdottomasti eniten tykkään "Self Destruction Bluesista". Hyviä biisejä täynnä. Ja tietenkin "Two Steps From the Move". Ensimmäiset 6 levyä on myös saatavana 6CD -boxina, ja n. 25 euron hinta ei todellakaan päätä huimaa. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
kh 203 31.08.2005 20:48:08 | |
---|
Uusin on kyllä erinomainen, edellinen ei niinkään. Niistä 80-luvun levyistä ehdottomasti eniten tykkään "Self Destruction Bluesista". Hyviä biisejä täynnä. Ja tietenkin "Two Steps From the Move". Ensimmäiset 6 levyä on myös saatavana 6CD -boxina, ja n. 25 euron hinta ei todellakaan päätä huimaa. aika halpa! " Like i said, the angry motherfuckers make the best rock´n roll", Blackie Lawless ( W.A.S.P ) |
sellisti 31.08.2005 22:50:44 | |
---|
Ensimmäiset 6 levyä on myös saatavana 6CD -boxina, ja n. 25 euron hinta ei todellakaan päätä huimaa. Juu tuo kannattaa kyllä hankkia jos on bändistä kiinnostunut. Paikallinen Prisma oli ottanut tuota myytäväksi, sieltä ostin omani ja on kyllä kattava paketti. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Mun mielestä Hanoi tuotanto on kovin epätasainen sanan positiivisessä merkityksessä. Tänään toimii toiset jutut ja huomenna toiset... Two step from move ei ole koskaan mun suosikki levyjä. Eniten rasitusta on saanut kestää Bangkok Shocks, Saigon Shakes, Hanoi Rocks. Se on kyllä aika primitiivinen, mutta ehkäpä se onkin se juttu joka siinä viehättää. Tuo Boxi on nyt kyllä tosi hyvä juttu, mutta jos ei koko boxia itsellä halaja, niin suosittelisin Lean on me levyä. Se on kai jonkinlainen kokoelma ja on mielestäni oikein hyvä peruspaketti. Vahingonilo on..???.. Ihan kivaa!
(Kaikkien kitarasankarien sankari Danny"DEE"Rottenstar orkesterista theFabulous65) |
Hargon 01.09.2005 13:37:54 | |
---|
Nyt oot poika pahassa loukussa! Hanoin levyt (ainakin kasarituotanto) ovat siitä pirullista "kamaa", että kun se kerran iskee, niin se on sitten menoa. Lopulta päädyt ostamaan kaikki levyt missä herrat ovat ikinä hönkäilleet. Parhaiten nalkkiin jää ehkä Oriental Beatillä, vaikka tuottaja onkin siitä tylysti poistanut Gypin bassorummun. Osta se boxi. Osta se boxi. Osta se boxi. Osta ny. Ostaisit ny. Kokeile edes. She's dead! Wrapped in plastic. |
M-Juhana 01.09.2005 14:33:25 | |
---|
Juu tuo kannattaa kyllä hankkia jos on bändistä kiinnostunut. Paikallinen Prisma oli ottanut tuota myytäväksi, sieltä ostin omani ja on kyllä kattava paketti. Pitäskö ostaa...... On kyl kaikki noi finyylinä. You know we ain’t too good looking,
But we are satisfied -LEMMY- |
Garri Hunes 01.09.2005 17:40:14 | |
---|
tuottaja onkin siitä tylysti poistanut Gypin bassorummun. miksi? |
Artist 01.09.2005 18:12:09 | |
---|
Mun mielestä Hanoi tuotanto on kovin epätasainen sanan positiivisessä merkityksessä. Tänään toimii toiset jutut ja huomenna toiset... Two step from move ei ole koskaan mun suosikki levyjä. Eniten rasitusta on saanut kestää Bangkok Shocks, Saigon Shakes, Hanoi Rocks. Se on kyllä aika primitiivinen, mutta ehkäpä se onkin se juttu joka siinä viehättää. Tuo Boxi on nyt kyllä tosi hyvä juttu, mutta jos ei koko boxia itsellä halaja, niin suosittelisin Lean on me levyä. Se on kai jonkinlainen kokoelma ja on mielestäni oikein hyvä peruspaketti. Samoilla linjoilla hyvin pitkälti. Lean On Me ei kuitenkaan ole mun mielestä mikään paras kokoelma tutusta 80-luvun Hanoihin, sillä kun on muun muassa niitä '85 vuoden demoja, mitkä eivät ole hyviä. Ainoa oikeasti hyvä ennen julkaisematon biisi LOM -lätyllä on Menaced By Nightingales, joka puolestaan on 2Steps sessioista. Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine!
*Bella Italia #10* |
Landola59 01.09.2005 18:38:44 | |
---|
Nyt kun Tabber olisi paikalla niin saisit tietää kaiken hanoista. Itse suosittelen kovasti tuota another hostile takeoveria. Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 |
gogo 01.09.2005 18:41:38 | |
---|
Vanhat levyt on ne kurkoimmat, ja totta, kun ne on kerran kalunnu läpi ni you're hooked. Paljon hienoja biisejä, vaikkei kaikki niin kympillä ois toteutettukkaa (lue: tuotettu). Uudemmista lätyistä en nyt oikee tiiä, enpä tota uutta kyllä lähtis suosittelemaan. Ei se oo enää "Hanoi Rocksia" sellasena kun sen oppi tuntemaan. Seuraava lätty polkasee toivon mukaan kovempaa nyt kun niillä ainakin omien sanojensa mukaan on iskukykysin ryhmä koskaan ja se saadaa kimpassa kunnolla hiottua. Ja Andy pääbiisintekijäks, kiitos. oksettaa. |
Putte 02.09.2005 16:26:39 | |
---|
Kannattaa tosiaan ostaa se 6 levyn boxi. "Mä soudan mun pikkujoessa" -Nugetti |
-Mickill- 02.09.2005 19:34:28 | |
---|
Itse jäin ala-asteella Hanoi-koukkuun Self Destruction Blues levyn ansiosta ja sitä kautta on tullut koko tuotanto myöhemmin hommattua. Joten tota levyä minä suosittelen. Tosta uusimmasta Another Hostile Takeover levystä ei kyllä kannata aloittaa, aivan liikaa turhia, täysin mitäänsanomattomia biisejä mukana. Kyllä siinäkin hetkensä on, mutta ihan selkeesti heikoin Hanoi-lätty mun mielestä. It's not your fault that you're always wrong,
the weak ones are there to justify the strong |
Teijo K. 03.09.2005 11:26:00 | |
---|
Vähän outo osastovalinta, mutta uudella on monia hyviä lauluja. Niin, jatsiahan ne soittaa joo. Niitä ihan kivoja suomalaisia rokkibändejä, taanoin omistin kaikki vinyylinä, mutta olen tosta myynyt pois osan,eikä loppuja tule kuunneltua. Siitä ekasta levystä en aloittaisi, muutan melkein mikä vain niistä wanhoista antaa hyvän kuvan orkesterista mielestäni. Munsta. |
KTR 03.09.2005 11:52:11 | |
---|
Niin, jatsiahan ne soittaa joo.
Tämä ketju oli aluksi metallipalstalla, siirrettiin tänne myöhemmin. Niin, ja ostakaa se BOXI. |
M-Juhana 03.09.2005 21:59:37 | |
---|
Tämä ketju oli aluksi metallipalstalla, siirrettiin tänne myöhemmin. Niin, ja ostakaa se BOXI. No Hanoi on rock'n rollia,ei hefiä. Another Hostile Takeover on ihan jeppis lefy. Rokkia, ei mitään puristelua. You know we ain’t too good looking,
But we are satisfied -LEMMY- |
Hargon 03.09.2005 22:40:42 | |
---|
miksi? No onhan se varmaan sen rumpusetissä, mutta se ei kuulu oikein mihinkään. Bob Ezrin olisi halunnut miksata ton levyn uudestaan, mutta alkuperäiset nauhat ovat kadonneet "jonnekin Saksaan". Oman viehätyksensä Hanoihin tuo se, että ne ovat aina raivostuttavan lähellä täydellisyyttä, mutta sitten joku menee vituiksi. Ne on todellakin a day late a dollar short. She's dead! Wrapped in plastic. |
nightdrive 14.09.2005 09:43:27 | |
---|
kaikki hanoin levyt mitä on tullut on mahtavii, eniten kyllä itse tykkään 5 ensimmäisestä, jonka jälkeen razzle kuoli...byäääh.R.I.P mutta todella hyvin iskee myös tvelwe shots on the rocks ja ja uusin plätty, andyn ja miken kemiat kyllä pelaa musiikillisesti aina mahtavasti, hanoi on hanoi, ei voi muuta sanoo että aina jotain yllättävää on levyillä!!! |