Super-Jari 30.08.2005 22:02:08 | |
---|
Hah, hei onko hienoa vittuilla 11-vuotiaille sälleille niiden jutuista tai kirjoitustyylistä? Saa kerrankin olla niskanpäällä? |
kingnothing 30.08.2005 23:36:16 | |
---|
EI PELKOA, EI PELKOA, EI PELKOA!!! kiitos, piristitte ankkarocksunnuntain. :D loistavaa. onnea jatkoon. Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals...
romantikkoitkijät #10 |
Gypsy 30.08.2005 23:53:27 | |
---|
Taas tekisi mieli tavata yhden lapsen vanhemmat. Täällä ne vaan sossun tantat kirjottelee työajalla. |
Hah, hei onko hienoa vittuilla 11-vuotiaille sälleille niiden jutuista tai kirjoitustyylistä? Pitäisikö kannustaa tuommoiseen kehuskeluun? Ei mulla ole mitään jätkiä vastaan, hyvä meininki, mutta tuommoinen on mun mielestä jo vähän tyhmää. Eskimo ninja deathmetal |
sellisti 31.08.2005 23:06:06 | |
---|
Pitäisikö kannustaa tuommoiseen kehuskeluun? Ei mulla ole mitään jätkiä vastaan, hyvä meininki, mutta tuommoinen on mun mielestä jo vähän tyhmää. Edelleenkin, ne on 11-vuotiaita. Melko paljon aikaa vielä kypsyä joka tavalla. Moniko meistä oli viidesluokkalaisena jotenkin fiksumpi? "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Heissi 01.09.2005 01:03:36 (muokattu 01.09.2005 01:03:52) | |
---|
Pitäisikö kannustaa tuommoiseen kehuskeluun? Ei mulla ole mitään jätkiä vastaan, hyvä meininki, mutta tuommoinen on mun mielestä jo vähän tyhmää. Soititko kenties itse Ankkarockissa 11-vuotiaana? Sinänsä huono argumentti kyllä, mutta tämä on yksi niistä harvoista tilanteista johon se sopii, jotenkuten, mielestäni. Harva on osannut edes runkata 11-vuotiaana. kaikki ei voi olla lukio homoja jotkut on ala aste laisia |
enema 02.09.2005 20:47:47 | |
---|
Edelleenkin, ne on 11-vuotiaita. Melko paljon aikaa vielä kypsyä joka tavalla. Moniko meistä oli viidesluokkalaisena jotenkin fiksumpi? Okei okei, piis 'n lööv jätkät. Eskimo ninja deathmetal |
_wildchild_ 03.09.2005 12:25:24 | |
---|
Mitä siitä? eikä se ollu 11.v joo joo |
Hohhoijaa 03.09.2005 15:54:16 | |
---|
eikä se ollu 11.v Eipä tuolla niin suurta väliä... No sleep 'til bedtime! |
Leper Messiah 03.09.2005 18:36:19 | |
---|
Kamoon! Tää tyyppi on 11-vuotias. mitä sitten? aina vaan pahempi. yleensä koulussa aletaan nukkumaan vasta siinä yläasteikäisenä...toivottavasti ei silloinkaan. pojat on kovia jätkiä, kun soittavat hienoa musiikkia isoilla festareilla tuon ikäisinä, mutta ikävikseni jouduin huomaamaan, etteivät silti tunnu yhtään keskiverto ikätoveriaan fiksummilta, ehkäpä päinvastoin... ja muutes en mee aikasin nukkuu niinkuin ei mee varmaan kukaa yli 11 v.!!! Nukahdin parina päivänä 2 kertaa koulussa...samoin wildchild=Laulaja/kitaristi=Solisti=Leed-kitaristi=Atte... nukahti 2 ½ koulussa. Heippa pitää mennä tekee biisei. surullista. no, toivottavasti nyt tiedätte, että ei, te ETTE ole kovia jätkiä kun valvotte tosi myöhään ja nukahatelette koulussa. mitäs sitten tehdään, kun bändi ei enää elätäkään? sitten kun on nukuttu tunneilla kun on oltu niin kovaa jätkää ja valvottu tosi myöhään, eikä olla käyty kouluja kunnolla, eikä ole myöskään kunnollista todistusta. ehkäpä siiän vaiheessa huomataan kuinka olisi ehkä kannattanut nukkua öisin eikä koulussa. tuossa iässä ei todellakaan pitäisi minkään harrastuksen mennä koulun edelle. taitaa pojilla mennä nyt mennä liian vakavaksi, kun yömyöhään asti pitää musiikkihommia puida. tai ei tässä missään taida olla sanottu, että he musiikkihommia puivat näin myöhään... lievätkö sitten muuten vaan tyhmiä ja koviksia. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Valdemar 03.09.2005 19:08:25 | |
---|
Eikös tässä topikissa ollu kyse tiietäänkö myö tuommosta bändiä eikä joku helevetin nukkuminen? Zillion Dollar Sadist |
Super-Jari 03.09.2005 20:28:30 | |
---|
mitä sitten? aina vaan pahempi. yleensä koulussa aletaan nukkumaan vasta siinä yläasteikäisenä...toivottavasti ei silloinkaan. pojat on kovia jätkiä, kun soittavat hienoa musiikkia isoilla festareilla tuon ikäisinä, mutta ikävikseni jouduin huomaamaan, etteivät silti tunnu yhtään keskiverto ikätoveriaan fiksummilta, ehkäpä päinvastoin...
surullista. no, toivottavasti nyt tiedätte, että ei, te ETTE ole kovia jätkiä kun valvotte tosi myöhään ja nukahatelette koulussa. mitäs sitten tehdään, kun bändi ei enää elätäkään? sitten kun on nukuttu tunneilla kun on oltu niin kovaa jätkää ja valvottu tosi myöhään, eikä olla käyty kouluja kunnolla, eikä ole myöskään kunnollista todistusta. ehkäpä siiän vaiheessa huomataan kuinka olisi ehkä kannattanut nukkua öisin eikä koulussa. tuossa iässä ei todellakaan pitäisi minkään harrastuksen mennä koulun edelle. taitaa pojilla mennä nyt mennä liian vakavaksi, kun yömyöhään asti pitää musiikkihommia puida. tai ei tässä missään taida olla sanottu, että he musiikkihommia puivat näin myöhään... lievätkö sitten muuten vaan tyhmiä ja koviksia. Isi, elä oo niin jyrkkä. |
Leper Messiah 03.09.2005 20:35:36 | |
---|
Isi, elä oo niin jyrkkä. ai mä oonkin sun isä... no mutta ei ihmekään etten muista, kun senverta nuorna pitäny olla jo tässä tapauksessa sitten hommissa... joku 10 vuotta ennen syntymääni. no mutta hyvä että selvisi! nyt voinkin sitten kehuskella kaikille että olen isä, ja että miten nuorena sitä on tullu pesää. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Deathrace King 03.09.2005 21:43:06 | |
---|
surullista. no, toivottavasti nyt tiedätte, että ei, te ETTE ole kovia jätkiä kun valvotte tosi myöhään ja nukahatelette koulussa. mitäs sitten tehdään, kun bändi ei enää elätäkään? sitten kun on nukuttu tunneilla kun on oltu niin kovaa jätkää ja valvottu tosi myöhään, eikä olla käyty kouluja kunnolla, eikä ole myöskään kunnollista todistusta. ehkäpä siiän vaiheessa huomataan kuinka olisi ehkä kannattanut nukkua öisin eikä koulussa. tuossa iässä ei todellakaan pitäisi minkään harrastuksen mennä koulun edelle. taitaa pojilla mennä nyt mennä liian vakavaksi, kun yömyöhään asti pitää musiikkihommia puida. tai ei tässä missään taida olla sanottu, että he musiikkihommia puivat näin myöhään... lievätkö sitten muuten vaan tyhmiä ja koviksia. Ei saatana :D Onks tää joku sossuntäti piilonickin takana. Hahahaahha!! Luuleeks joku oikeasti et koulun arvossanoilla on paskankaan väliä? Ei pojat, oikealla tiellä olette. Heviä vaan!!! Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
sellisti 03.09.2005 22:36:39 | |
---|
Luuleeks joku oikeasti et koulun arvossanoilla on paskankaan väliä? Voin luvata että jossain vaiheessa monikin toivoo ettei olisi koskaan tuollaista asennetta omaksunut. Viimeistään siinä vaiheessa kun haluaisi päästä itselleen ammattia lukemaan. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Schnowotski 03.09.2005 22:39:55 | |
---|
Voin luvata että jossain vaiheessa monikin toivoo ettei olisi koskaan tuollaista asennetta omaksunut. Viimeistään siinä vaiheessa kun haluaisi päästä itselleen ammattia lukemaan. Eikä kouluarvosanojen merkitys ole vain niiden yhteydessä myöhempään menestykseen. "oota.. käväsedn puistelemassa petivaatteet"
-Dutteri "oota... käyn kusella" -Duttor "oota... käyn värkkäilemässä" -Tutteri |
KTR 03.09.2005 23:22:35 | |
---|
Ei pojat, oikealla tiellä olette. Heviä vaan!!! AIdon heavy medal miehen ei tarvi osata ees lukea!! Hevi metal ja kalja! Näillä pärjätää koko elämä!! /m/ HEawy Medal forrever11 |
Gypsy 04.09.2005 01:14:35 (muokattu 04.09.2005 01:15:04) | |
---|
Jos jätkiä musajutut kiinnostaa ja se on se mitä elämältään haluaa, niin vittuako siinä ruikutatte. Hieno nähä, että hommalle omistaudutaan. Sitäpaitsi vanhempanakin voi opiskella, jos se sillon kiinnostaa. |