Aihe: TV:n tarjonta
1 2 3
-K-
31.08.2005 10:29:44
Olisihan joku muusikoiden ohjelman mielenkiintoinen. Artistien kamaesittelyjä, sekä toki myös arvosteluja. Myös studioesittelyt olisivat nannaa. Käytännössähän tuo tarvitsisi vetoapua vaikka joltain musiikkialan muulta julkaisulta.
Ei suotta elämys.
t-termiitti
31.08.2005 10:47:01

Jos mulla ei olis lapsia , heittäisin telkun mäkeen !!

Mulla on lapsia ja telkku on lentänyt mäkeen jo aikoja sitten. Ja olisi se lentänyt vaikkei lapsiakaan olisi, mutta etenkin siksi että niitä ON.

En keksi yhtään syytä miksi ottaisin sen laatikon takaisin. Ei mulla tv:tä vastaan varsinaisesti mitään oo ja tuleehan sitä katsottua vanhempien luona käydessä, mutta ei sitä kotiinsa kaipaa.

jos suomalainen katsoo joka päivä 3 tuntia teeveetä ja valittaa ettei aika riitä mihinkään, kun töissäkin pitää käydä. eihän se sitten riitäkään. vanhainkodissa voi sitten harmitella kun ei telkkaria koskaan tullut tarpeeksi katsottua... ;)

Tulee välillä roikuttua tuo 3 h sitten internetissä. :( Mutta onhan internet kuitenkin tv:tä joustavampi ja haastavampi media.
M-Juhana
31.08.2005 10:52:06 (muokattu 31.08.2005 10:52:29)

Mulla on lapsia ja telkku on lentänyt mäkeen jo aikoja sitten. Ja olisi se lentänyt vaikkei lapsiakaan olisi, mutta etenkin siksi että niitä ON.

En tiedä minkä ikäisiä lapsia sinulla on, mutt esim. mun poika saa koulusta tehtäväks katsoa luontodokumenttejä yms vastaavaa.
You know we ain’t too good looking, But we are satisfied -LEMMY-
M-Juhana
31.08.2005 11:02:42

Paitsi, että television katselu tuntuu vähenneen vain vanhemmalta väestöltä ja lisääntyneen juuri niillä keneltä sen pitäisi vähentyä.

Olen katsonut viimeksi telkkua pe-la yönä ku tuli Hurriganesia. Sitä aikaisempaa en muista.....
t-termiitti
31.08.2005 11:11:08

En tiedä minkä ikäisiä lapsia sinulla on, mutt esim. mun poika saa koulusta tehtäväks katsoa luontodokumenttejä yms vastaavaa.

Vanhempi on eskari-ikäinen. Mutta tuohan on syrjintää! Eihän ne voi olettaa että kaikilla on televisio. Ihan eppaa! Mutta eiköhän sitä sitten voi mennä naapuriin katsomaan, jos tulee jotain tuollaista...
M-Juhana
31.08.2005 11:13:09

Vanhempi on eskari-ikäinen. Mutta tuohan on syrjintää! Eihän ne voi olettaa että kaikilla on televisio. Ihan eppaa! Mutta eiköhän sitä sitten voi mennä naapuriin katsomaan, jos tulee jotain tuollaista...

Kuule , nykyajan koulut olettaa, et joka kodissa on myös tietokone ja netti......
Sertzo S
31.08.2005 11:17:39
Saatana, kun vituttaa nuo amerikkalaiset, ylinauretut "huumorisarjat", joita eri kanavat suoltaa pilvin pimein.
Siellä on rajattomat pudjetit tehdä paskaa, jota tänne sitten myydään/tyrkytään ja näköjään ostetaankin eri medioihin.

ps. taisin käyttää eka kertaa sanaa paska kommenteissani ja en kadu
t-termiitti
31.08.2005 11:28:36

Kuule , nykyajan koulut opettaa , et joka kodissa on myös tietokone ja netti......

Niinpä. onneksi ne sitten löytyykin. (onneksi???). eihän niitä läksyjä nykyaikana kirjojen kanssa tehdä vaan googlen. ;)
wrshredder
31.08.2005 11:31:24
Teemalta tulee (pari päivää sitten tuli viimeksi) niitä mestariluokka ohjelmia. Niissä sitten kunkin alan huiput opettaa jne.. Viimeksi tuli ooppera laulua.
Paganini fan club
Diablero
31.08.2005 11:49:57
Tuli vaan mieleen että eikä nyt digiaikana olis sitten mahdollista kontrolloida sitä että mistä maksaa, eli että maksaa siitä mistä katsoo (viisaammat kertokaa?). Henkilökohtaisesti en kyllä haluais maksaa moisia summia kun en katso ohjelmista kuin ahkä 1%.
Muutenki ihme kusetusta ku huudetaan kampanjassa vuodesta toiseen että kun joku ei maksa lupaa niin muut maksaa enemmän. Ylen omat tilastothan tietääkseni ovat tämän väitteen kanssa ristiriidassa.
Voisin hyvin luopua koko tv:stä mutta emäntä tykkää katella työpäivän jälkeen aivojennollausohjelmia, joten suotakoon se hänelle.
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä
Diablero
31.08.2005 11:51:40
Saatana, kun vituttaa nuo amerikkalaiset, ylinauretut "huumorisarjat", joita eri kanavat suoltaa pilvin pimein.
Siellä on rajattomat pudjetit tehdä paskaa, jota tänne sitten myydään/tyrkytään ja näköjään ostetaankin eri medioihin.

Ja aattele millanen läjä kanavia siellä tarjoaa noita kökköohjelmia. Älytöntä rahojen haaskausta koko homma
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä
Sertzo S
31.08.2005 11:56:40
Ja aattele millanen läjä kanavia siellä tarjoaa noita kökköohjelmia. Älytöntä rahojen haaskausta koko homma

Kyllähän jenkit kaupankäynnin osaa, sen näemme, jos haluamme, eri tv-kanavilla kotiruuduiltamme.
M-Juhana
31.08.2005 12:26:20

Kyllähän jenkit kaupankäynnin osaa, sen näemme, jos haluamme, eri tv-kanavilla kotiruuduiltamme.

Joo amerikkaliset osaa myydä tarpeita kuluttajalle, mutta tällaisessa business to business hommassa, mitä teen työkseni, ne on pihalla kuin lumiukot.
Sertzo S
31.08.2005 13:45:42
Joo amerikkaliset osaa myydä tarpeita kuluttajalle, mutta tällaisessa business to business hommassa, mitä teen työkseni, ne on pihalla kuin lumiukot.

Hyvä- ja saavat ollakin! :)
PL
31.08.2005 13:54:46
Kyllähän esim. Ylen Teema lähettää melkein mitä ohjelmaa vaan kunhan saa ilmaiseksi. Jos joku esim. musiikinopetus yms. ohjelmasarjan värkkäisi ja suostuisi sen ilman antamaan käyttöön niin ottajia varmaan löytyisi miltei miltä kanavalta, mutta kun ruetaan korvauksesta ja oikeuksista puhumaan, niin mielenkiinto lopahtaa hyvin äkkiä.
Teijo K.
31.08.2005 15:16:59 (muokattu 31.08.2005 15:21:13)

No mulla ei o lapsia ja heittäsin kans, muttaku tuo paree puolisko katsoo niin aktiivisesti... Multahan ei kysytä, tota.

Meillä on kanssa noin, mutta parempi puolisko maksaa sitten lupamaksutkin. Mie taas toisaalta tämän nettiyhteyden.

Ps. Kerran menin ehdottamaan että telkkaristahan voisi luopua.

-Kuka sitä katsoo?
-Sie.
-Kuka maksaa lupamaksut?
-Sie.
-Kuka päättää onko miellä telkkari vai ei?
-Sie.
Munsta.
PL
31.08.2005 15:23:20
Tuo on selkeää parisuhdedemokratiaa, "sinä teet mitä minä päätän".
k...
31.08.2005 17:17:44
kun ruetaan korvauksesta ja oikeuksista puhumaan, niin mielenkiinto lopahtaa hyvin äkkiä.

Tuskin draivin tuottaminen olisi sen halvempaa kuin tällaisten musiikkiohjelmien. Ja uskoisin että katsojia löytyisi vähintään yhtä paljon kuin draiville.
sartzan
01.09.2005 02:04:12

Osassa tapauksissa kyseessä lienee pakkomyynti eli jonkimoinen tyrkytys. Eli käsittääkseni kun joku kanava haluaa ostaa esim. jonku elokuvan esitysoikeudet, ni siinä samaan syssyyn kanavan pitää ottaa vastaan muutakin, enempi semmosta kura-kategorian juttua. Ilmeisesti mitä hitimpi leffa/sarja, sitä enempi skeidaa tulee mukana. Tai sitte ehkä esitysoikeuksia vois ostaa ilmanki oheispaskoja, mutta hinta ois sitte tähtitieteellinen, en tiiä. Mutta siis sontaa tulee mukana. En tiiä sopimuksista, onko tv-yhtiöillä sitten vielä esitysvelvollisuuskin kaikkeen skeidaan... Toisaalta, tv-ohjelmat ja tuotannot ei ole ihan halpoja, joten varmaan mielellään niitä oheiskikkareita asettelevat sitten ohjelmakartan täytteeksi, kerta tulivat "kaupantekijäisiksi".
"Mun WinAmpin randomi toimii ihan miten sattuu"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)