zorro 30.08.2005 14:09:30 | |
---|
Idols on loistavaa viihdettä. Itse en varmaan silti uskaltaisi osallistua, joten täytyy nostaa hattua kaikille noille staraksi haluaville. Kyllä sekin kanttia vaatii. Hyvähän se on telkkarin toisen puolen suojista haukkua. ite meen idolssiin vasta sitten ku saan soittaa omilla kamoilla ja omalla pändilllä ja omia piisejä ja päättää ite omasta levytysopimuksesta. niin ja laulamaankin pitäisi sitä ennen opetella. |
ten 30.08.2005 14:41:09 | |
---|
Vaatimukset (uusintayritys): 2) Kansallisaarteen häpäisijä (aidolshinttari.jpg) Sisäpiirin tieto kertoo että herra on tänäkin vuonna mukana. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Sertzo S 30.08.2005 15:37:09 | |
---|
Sisäpiirin tieto kertoo että herra on tänäkin vuonna mukana. Kehui omiä sääriäänkin kauniiksi tämä "neiti." |
Haa, tänään alkaa myös täällä Ruotsissa uusi idols-ralli. Pitääpä yrittää katella minkäslainen meininki täällä on verrattuna Suomeen. Darin = Antti Tuisku. |
Sertzo S 30.08.2005 18:37:06 | |
---|
Haa, tänään alkaa myös täällä Ruotsissa uusi idols-ralli. Pitääpä yrittää katella minkäslainen meininki täällä on verrattuna Suomeen. Darin = Antti Tuisku. Taso on varmasti korkeampi sveduilla! |
Jankku 30.08.2005 19:35:11 (muokattu 30.08.2005 19:36:21) | |
---|
Taso on varmasti korkeampi sveduilla! Suomessa tuo Laulajien taso on muutenkin noissa kilpailuissta (Idols, popstars) aika heikohko... Aivan rupes hävettämään kun katto sitä "Ämerikän Äidölziä" keväällä, oli ne rapakon takana niiin paljon parempia laulamaan, noin yleisesti kun täälä suames, toki onhan niillä se maan-populaatio-on-paljon-enemmän-kuin-meidän etu =) Hell is where the heart is! |
aikavaikea 31.08.2005 07:42:38 | |
---|
Taso on varmasti korkeampi sveduilla! Ainakaan eilisessä jaksossa ei ollut kuin yksi joka säväytti. Nuori mies veti komeesti sen Agileeran Beautifulin. Muuten ihan samanmoisia kökköjä kuin suomalaisenkin version eka osissa. Ruotsissa muuten eivät pitäneet välivuotta. Viime vuonna oli edellinen ja nyt uutta putkeen. suusta valuu sinistä hiekkaa (se ei tarkoita mitään) |
Rattata 31.08.2005 07:49:08 | |
---|
Ruotsissa muuten eivät pitäneet välivuotta. Viime vuonna oli edellinen ja nyt uutta putkeen. Ihme jos ei kostaudu noin pienessä maassa. Kahville? THV-klubi #8 |
Joees 31.08.2005 13:09:02 | |
---|
Ilmotelkaa miten niille teitin tutuillenne sitten käy. Mut joo, toisaalta se olis hienoo jos joku rokimpi hemmo taikka tyttönen voittaisi sen ja musa pysyisi semmoisena sitten. Mutta tuskin, vaikka voittaisikin, musiikki hyvin luultavasti olisi edelleen kovin kaupallisen kuuloista rock-skeidaa. Vaan toisaalta, mistä sitä ikinä varmasti tietää. Josko vaikka joku Tolonen tai muu kitarasankari soittaisi suomen idolsien loppupuolella, kun eikös Kenny Wayne Shepherd soittanut amerikan puolella Walk This Way biisiä niitten kilpailijoitten kanssa? Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
SSilver 31.08.2005 18:20:51 | |
---|
En mennytkään karsintoihin, kun nukuin humalaa pois. Sankaritarina sekin. |
sellisti 31.08.2005 23:08:27 | |
---|
En mennytkään karsintoihin, kun nukuin humalaa pois. Sankaritarina sekin. Olisit vaan käynyt siellä krapulaördäyksen tekemässä, olisit varmaan päässyt tv:n parhaisiin paloihin. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Joees 31.08.2005 23:54:42 | |
---|
Olisit vaan käynyt siellä krapulaördäyksen tekemässä, olisit varmaan päässyt tv:n parhaisiin paloihin. Ja siinä samalla mainostanut omaa bändiä. Ilmaista mainosta sikälimikäli olisi töllöön mennyt. Kannattiko potea krapula? Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
MrQ 01.09.2005 02:07:06 | |
---|
Ihme jos ei kostaudu noin pienessä maassa. Maailman kolmanneksi tehokkain musiikin importtikoneisto on sielä. Ne voi tehdä aika kummia juttuja halutessaan. |
Eddy 01.09.2005 04:17:03 (muokattu 01.09.2005 04:17:34) | |
---|
ite meen idolssiin vasta sitten ku saan soittaa omilla kamoilla ja omalla pändilllä ja omia piisejä ja päättää ite omasta levytysopimuksesta.. Älä soita niille, ne soittaa sulle... Koskettelen soittimia... |
Frequency 07.09.2005 19:08:48 | |
---|
Pitää kai ne karsinnat katsoa kun on niin "loistavia" artisteja yrittämässä kuuluisuuteen :) Vaikka tällä äänellä on turha mennä naureskeleen, mutta enpäs ainakaan mee minnekkään julkisesti nolaan itteeni sillä. Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
Meisseli 09.09.2005 11:35:11 | |
---|
Se Elton John-Dracula oli kyllä parasta mitä oon TV:ssä nähny. Vielä vuoden jälkeenkin naurattaa ajatuskin. Päivän biisi: Beatles: Long and winding road
www.strangefruitband.net
www.must.fi |
askomiko 09.09.2005 13:22:55 (muokattu 09.09.2005 20:09:36) | |
---|
Aini, tuon Pakarisen uusimman radiobiisin intro on pöllitty miulta. Ainaki melekee. "Don't worry, we can fix it in the mix" "Don't worry, we can fix it in the mastering"
"That one's old, nowadays we have to fix stuff in the marketing"
|
M.i.k.key 09.09.2005 13:36:55 | |
---|
Aini, tuon Pakarisen uusimman radiobiisin intro on pöllitty miulta. Pitää tsekkailla jostain, onko säveltäjänä Maki, jos on niin pärkele. (Ku annettiin hälle meijän levyt aikoinaan rojektin yhteydessä.) Minkäniminen on se uusi radiobiisi? Mä lopetan nää hommat! |
askomiko 09.09.2005 14:12:26 (muokattu 09.09.2005 14:12:51) | |
---|
Emmätiä. Alkaa d-mollista, jos ei-absoluuttinen korvani muistaa autoradiosta kuullun oikein. "Don't worry, we can fix it in the mix" "Don't worry, we can fix it in the mastering"
"That one's old, nowadays we have to fix stuff in the marketing"
|
M.i.k.key 09.09.2005 14:16:20 | |
---|
Emmätiä. Alkaa d-mollista, jos ei-absoluuttinen korvani muistaa autoradiosta kuullun oikein. Niin se pianoriffi? Eipä tuo nyt oikein säveltämistä vielä ole. Mä lopetan nää hommat! |