Aihe: Ostanko Behringer V-amp Pro vai Line6 Pod 2 ?
1
Päälikkö
27.08.2005 23:12:44
Pitäis laittaa mallintava etuaste kotisoittoa/nauhottelua varten, vaihtoehtoina ois tuo v-amp pro ja line6 pod 2. En omista vielä mallintavia vermeitä niin ois hyvä tietää minkälaatuisia nuo ovat. V-amp kiinnostaa lähinnä siksi kun se on räkkimallia, mutta haluisin tietää onko pod laadukkaampi soundeiltaan tms..

http://www.behringer.com/LX1-PRO/index.cfm?lang=ENG

http://www.line6.com/products/detail/4/
"You never knows" -Peter Kokljuschkin, Tiktakin manageri-
superfly
28.08.2005 01:18:06
Oikeesti. Näitä ihan samoja ketjuja on täällä kahden päivän välein. Lukekaa niitä.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Nazareth
28.08.2005 03:05:24
"Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6
Päälikkö
28.08.2005 12:41:44
Oikeesti. Näitä ihan samoja ketjuja on täällä kahden päivän välein. Lukekaa niitä.

Oikeesti. Luin niitä ketjuja, ei ollu v-amp pro:sta juttua. Tai sitte oon huono ettimään:) Haluan vaan mielipiteitä noista kahdesta laitteesta, ovat molemmat siinä mulle sopivassa 200e hintaluokassa. En muuta.
"You never knows" -Peter Kokljuschkin, Tiktakin manageri-
-K-
28.08.2005 12:50:34
Lyhyesti

Vamp pro
+paremmat liitännät
+Paremmat puhtaat ja marsusäröt.
+Paremmat efektit

Line6 Pod2
+kaappimallinnukset eivät niin radikaaleja kuin vampissa
+paremmat mesasäröt.
Ei suotta elämys.
32788
28.08.2005 12:52:46
Oikeesti. Luin niitä ketjuja, ei ollu v-amp pro:sta juttua. Tai sitte oon huono ettimään:) Haluan vaan mielipiteitä noista kahdesta laitteesta, ovat molemmat siinä mulle sopivassa 200e hintaluokassa. En muuta.

Oikeesti. Se V-AMP PRO on vaan räkkiversio V-amp 2: sta
Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia!
cypho
10.12.2005 01:44:05
Mitä piuhoja ja muita härpäkkeitä mie tarvin, että saan kytkettyä ton pod 2.0:n koneeseen ja käyttämään sitä tone edit systeemiä?
Fonisoul_
10.12.2005 08:30:09
Mitä piuhoja ja muita härpäkkeitä mie tarvin, että saan kytkettyä ton pod 2.0:n koneeseen ja käyttämään sitä tone edit systeemiä?

Midi-piuha pitää olla. Eli todennäköisesti sellainen, jossa toisessa päässä on midi-liittimet, ja toisessa päässä tavallinen joystick-liitin, joka sitten toivottavasti löytyy myös tietokoneen perästä.

Jos sulla on jokin midiboxi tietokoneessa vaikkapa usb:ssä, niin sittenhän tuo onnistuu lykkäämällä vain siihen tavallisilla midipiuhoilla kiinni.
Soul with the capital "S"...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)