Päälikkö 27.08.2005 23:12:44 | |
---|
"You never knows" -Peter
Kokljuschkin, Tiktakin manageri- |
superfly 28.08.2005 01:18:06 | |
---|
Oikeesti. Näitä ihan samoja ketjuja on täällä kahden päivän välein. Lukekaa niitä. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Nazareth 28.08.2005 03:05:24 | |
---|
"Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6 |
Oikeesti. Näitä ihan samoja ketjuja on täällä kahden päivän välein. Lukekaa niitä. Oikeesti. Luin niitä ketjuja, ei ollu v-amp pro:sta juttua. Tai sitte oon huono ettimään:) Haluan vaan mielipiteitä noista kahdesta laitteesta, ovat molemmat siinä mulle sopivassa 200e hintaluokassa. En muuta. "You never knows" -Peter
Kokljuschkin, Tiktakin manageri- |
-K- 28.08.2005 12:50:34 | |
---|
Lyhyesti Vamp pro +paremmat liitännät +Paremmat puhtaat ja marsusäröt. +Paremmat efektit Line6 Pod2 +kaappimallinnukset eivät niin radikaaleja kuin vampissa +paremmat mesasäröt. Ei suotta elämys. |
32788 28.08.2005 12:52:46 | |
---|
Oikeesti. Luin niitä ketjuja, ei ollu v-amp pro:sta juttua. Tai sitte oon huono ettimään:) Haluan vaan mielipiteitä noista kahdesta laitteesta, ovat molemmat siinä mulle sopivassa 200e hintaluokassa. En muuta. Oikeesti. Se V-AMP PRO on vaan räkkiversio V-amp 2: sta Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia! |
Markus Y 28.08.2005 16:17:20 | |
---|
Oikeesti. Näitä ihan samoja ketjuja on täällä kahden päivän välein. Lukekaa niitä. No jos otsikko on "ostanko Behringer V-amp Pro vai Line6 Pod 2 ?", niin ei sitä linkkiä ole pakko klikata jos ei ko. aihe kiinnosta... Itseltä löytyy tuo V-amp pro ja on kyllä erinomainen peli hintaansa nähden. Tosin ei tuosta Podista ole kokemuksia, joten paha on mennä vertailemaan. www.mikseri.net/jpriest |
cypho 10.12.2005 01:44:05 | |
---|
Mitä piuhoja ja muita härpäkkeitä mie tarvin, että saan kytkettyä ton pod 2.0:n koneeseen ja käyttämään sitä tone edit systeemiä? |
Fonisoul_ 10.12.2005 08:30:09 | |
---|
Mitä piuhoja ja muita härpäkkeitä mie tarvin, että saan kytkettyä ton pod 2.0:n koneeseen ja käyttämään sitä tone edit systeemiä? Midi-piuha pitää olla. Eli todennäköisesti sellainen, jossa toisessa päässä on midi-liittimet, ja toisessa päässä tavallinen joystick-liitin, joka sitten toivottavasti löytyy myös tietokoneen perästä. Jos sulla on jokin midiboxi tietokoneessa vaikkapa usb:ssä, niin sittenhän tuo onnistuu lykkäämällä vain siihen tavallisilla midipiuhoilla kiinni. Soul with the capital "S"... |