Aihe: Apua laulun opettamiseen
1
Piru-Ile
26.08.2005 22:10:41
Mun pitäis yrittää opettaa erästä henkilöä laulamaan, enkä mää itse osaa paljoa opettaa asioita, vaikka tiedänkin paljon. Ajattelin kosketinsoittimeni avulla opettaa jotain, mutta kysyisin teiltä neuvoa, että mitä keinoja käyttäisin opettamisessa?
Piru-Ile
26.08.2005 22:31:52
Niin ja lisään vielä tähän, että kyseinen henkilö ei opi helpolla musiikin saloja. Väittää, ettei omaa yhtään nuottikorvaa. Tästä en vielä ole varma, mutta yritän kuitenkin auttaa, koska häntä harmittaa suuresti se, että "kukaan ei pidä hänen laulamisestaan".
Piru-Ile
27.08.2005 12:58:35
Kiitokset neuvoista. Yritän näiden avulla opettaa. Ei hän laulajaksi yritä, hän vain haluaa laulaa edes lähelle nuottien mukaan. Aiemmin olen yrittänyt bassoa opettaa soittamaan, mutta olen havainnut, että hänellä ei kärsivällisyys riitä. Uskoo, ettei osaa mitään, jos ei heti opi asioita. Mutta tuossa tuli hyviä neuvoja. Itse olen laulaja bändissä, ja etsin lauluopettajaa. Mitä olen huomannut, niin lähin lauluopettaja löytyy suunnilleen sadan kilometrin päästä. Siis sellainen oikein koulutuksen saanut laulunopettaja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)