juoni 10.04.2003 16:07:51 | |
---|
Tästä nyt on ollut vaikka kuinka paljon juttua, mutta kuinka paljon saatte (siis oikeasti) kuudestoistaosina poljettua? Itse sain yhdellä jalalla 120. Hämmästelin suuresti, sillä yleensä jää sadan alle. Tuplillahan tuo muuten olisi 240 (!). |
Mikko A 10.04.2003 17:07:20 | |
---|
Sellasella hauskalla "jännitystekniikalla" menee kyllä yhdellä jalalla hyvänä päivänä vaikka kuinka nopeeta... =) Mutta voimaa siihen ei tuu kyllä paskaakaan. Tuplien nopeutta en oo koskaan mitannu, en kyllä oikein voikaan, mutta oon itsellä huomannu, että trioleja on paljon helpompi polkea kuin tav. kuudestoistaosia... (??) I rule... |
Fingolfin 10.04.2003 17:21:43 | |
---|
240 1/16 ois kyl aika nice! :) Strength and Honor |
hanipai 10.04.2003 19:05:51 | |
---|
Tästä nyt on ollut vaikka kuinka paljon juttua, mutta kuinka paljon saatte (siis oikeasti) kuudestoistaosina poljettua? Itse sain yhdellä jalalla 120. Hämmästelin suuresti, sillä yleensä jää sadan alle. Tuplillahan tuo muuten olisi 240 (!). Kerropa vielä seuraavaksi, että monta minuuttia menee tolla tempolla tasasesti:) |
Jaska 10.04.2003 19:53:29 | |
---|
nii, sehän se on, mitataanko se siitä että kuinka nopeesti saa poljettua epätasasta voimatonta jännitys/tärinä poljentaa josse ei aina välttämättä edes osu nuija kalvoon ja sitä kestää ehkä hyvällä tuurilla 10 sek. vaiko steadya jämäkkää "groovaavaa" poljentoa. itellä taitaa olla tasasesti singlejä tuplilla jossain 140 ja tuplia tuplilla ehkä 70... en oo kyllä silti pahemmin harjotellukkaan sillai intensiivisesti. |
jussiohman 10.04.2003 20:07:30 | |
---|
Yhellä jalalla on 120bpm 16 osat on iha vitun hyvi! Vähä maseentaa tommoset. Mä saan vähä aikaa vedettyä ehkä satasta. Unless we change the direction in witch we are headed, we might end up were we are going |
jussiohman 10.04.2003 20:09:23 | |
---|
Tästä nyt on ollut vaikka kuinka paljon juttua, mutta kuinka paljon saatte (siis oikeasti) kuudestoistaosina poljettua? Itse sain yhdellä jalalla 120. Hämmästelin suuresti, sillä yleensä jää sadan alle. Tuplillahan tuo muuten olisi 240 (!). Ei se kyllä olis koska tuo edellyttäis samaa nopeutta myös vasurilta. se ois jo liian hyvin (: Unless we change the direction in witch we are headed, we might end up were we are going |
hmm... 10.04.2003 20:38:59 | |
---|
mä kyllä saan hyvänä päivänä 16-osia jotain 130 bpm ja suht tasasesti. ja kyllä sitä ainaki yhen biisin soittelee. joskus kauan sitte jouduin jännittämään jalkaa tohon aika pajonki, mut nyt se jännitys on jotenki hävinny ja menee aika rennosti. kontrollia siinä sitte ei oo yhtää et mitään kuvioita ei oikeen pääse tekemään... |
juoni 11.04.2003 11:20:45 | |
---|
Kerropa vielä seuraavaksi, että monta minuuttia menee tolla tempolla tasasesti:) No enpä ole aikaa mitannut, mutta sen aikaa minkä menee, niin menee tasaisesti. Metronomilla todettua.
|
Symbolic 11.04.2003 18:55:54 | |
---|
Tuplilla saan vedettyä singlenä 180bpm ja tuplaiskuilla 130bpm. Death Metal Holocaust |
Speedy 11.04.2003 21:54:07 (muokattu 11.04.2003 21:58:27) | |
---|
Tästä nyt on ollut vaikka kuinka paljon juttua, mutta kuinka paljon saatte (siis oikeasti) kuudestoistaosina poljettua AAAAAHH!!! 170 menee viel järkevästi.. Pitihän se "mitata" ihan tätä topikkia varten..=)) Ja mun ego kasvo nyt huomattavasti.. tartti nousta ihan seisomaan, ku ei mahtunu tässä tuolilla istumaan......... EDIT: Siis 16-osia singlellä.. (egon pönkitys korjaus) "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
JuiseppeVerdi 12.04.2003 21:04:07 | |
---|
Niin siinä "jännitys tekniikassa" on yksi huono tai oikeastaan kaksi huonoa puolta... toinen sanottiin jo eli ääntä ei lähde paskan vertaa... ja toinen on että sen "jännityksen" aloittamiseen menee sekuntti tai pari joten joku nopee kappale ja lähdet vetään yhdellä jalalla jännitys paskaa niin että huhhuh!! We`re the Hate Crew we stand and we wont fall!!!
We`re all for none and none for all. Fuck You! We`ll fight til` the last hit, and we sure as hell ain`t taking no shit!!! |
finntrollaren 26.08.2005 22:13:41 | |
---|
Joo 180 menee sillei et jaksaa suht pitkään ja 230 - 240 menee ne turhat 10 sek. |
Shitmanek 26.08.2005 22:16:09 | |
---|
Hitto että te vedätte nopeasti, minä jaksan pidempiä aikoja vain n.145 tempoa :( Jonkun verran nopeammin sitten lyhyempiä aikoja. Tosin tämä "mittaus" on tehty eilen ja nyt on taas sellainen "kausi" ettei mikään irtoa kunnolla. |
Magiz 26.08.2005 22:20:09 | |
---|
tota pystyy harjottelemaan todella hyvin. ottaa vaan sen temmon, mikä ei ihan mee, ja siitä n.10 pois, ja polkee vaan jotain puol tuntia. sitte ku alkaa tuntua hyvältä, ni nostaa pikkusen tempoa. :) älkää ihmiset kisatko siinä, kuka nyt polkee nopeiten, kisatkaa siinä, kuka kehittyy eniten esim. viikon aikana? :D Whatever happens, happens. |
230 - 240 menee ne turhat 10 sek. Onneksi paikalla on sentään huumorimiehiä. =) |
wavelength 26.08.2005 23:32:51 | |
---|
Laadukkaiden ja hallittujen polkaisujeni (kantapää sekä maassa että ilmassa) huippunopeus on jossain 70 BPM:n hujakoilla, ja haitsu sutisee himpun verran hitaammin. En ole juurikaan panostanut nopeuden tavoitteluun; onhan elämässä muitakin opeteltavia asioita. En tiedä mistä puhun. |
Tsumppi 27.08.2005 00:05:31 | |
---|
Kesän alussa meni noin tempoon 170 kuudestoistaosia tasasta poljentoa sellaset kymmenen minuuttia. Nyt on harjottelun vähyydestä tippunut n.120-160 päivästä riippuen. Sellasissa nopeissa pyrskähdyksissä en ole todellakaan hyvä, joten en ole niitä viitsinyt edes mitata. Ja kyllähän sellaisella "nykyttämistekniikalla", epätasasia iskuja joista osaa ei edes kuule kunnolla, voi "soittaa" nopeasti, mutta mielestäni se on todella turhaa. Ite uskon sen sijaan kunnon jysäri-iskuihin. |
tthei 27.08.2005 00:22:10 (muokattu 27.08.2005 00:37:56) | |
---|
Mulla on vähän kanssa tuo etten ole nopeuteen hirveästi panostanut, ja todella vähän jalkojen nopeuteen. En varmoiksi näitä osaa sanoa mutta päivästä riippuen 120-140 välillä luultavasti huitelee toi nopeus mitä pystyn pysyvällä temmolla soittamaan, jos oikein hyvä päivä sattuu kohille niin ehkä 150 menee myöskin :D Enemmän tulee tupliksilla soiteltua erilaisia kuvioita ja pyrähdyksiä (ne multa sujuu nopeemmin kun jatkuva tasanen poljenta) sun muita, vähemmän sitä sellasta tasasta tukutukua. EDIT: niin ja siinä "jännitys tekniikassa" on se kaikkein huonoin puoli se, että siinä voi satuttaa paikkansa kun sitä harrastelee. EDIT2: Eli siis nuo temmot mitä tuolla kerroin oli kaikki molemmilla jaloilla soitettuja tempoja 16-osina. Ihan vaan selvennykseks :) Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
wavelength 27.08.2005 00:25:05 | |
---|
Puhutaanko täällä nyt sitten yhden vai kahden jalan kuudestoistaosista? 170 BPM yhdellä jalalla on nimittäin aikamoista haipakkata. :) En tiedä mistä puhun. |