Aihe: Lisää näyttöä siitä että Sharon Osbourne on "a bitch*"
1
meekz
26.08.2005 13:59:02 (muokattu 26.08.2005 14:04:26)
*noin amerikan kielellä.

-------------------------------
JUTTUA IRON MAIDENISTA
-------------------------------

http://www.blistering.com/fastpage/ … templateid/10101/tempidx/1/menuid/1

vitun lapsillista käyttäytymistä
in Gold Oil Drugs i dont trust
sellisti
26.08.2005 14:17:57
Onpa tuolla ollut näemmä monta muutakin löysäpäätä touhussa mukana, vaikka Sharon siinä itse pääpiruna onkin häärännyt. Jotenkin säälittävää, miten muijalla on mennyt pää sekaisin ja suhteellisuudentaju kadonnut tyystin kun on päässyt julkisuuteen "tv-persoonana". Vaikea ymmärtää mitä hän tempauksellaan on yrittänyt saavuttaa muuta kuin häiritä Maidenin keikkaa. Ozzfestin maine tuossa vaan meni.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Glenfiddich
26.08.2005 16:15:13
Täytyy sanoa että on kovia jätkiä Maidenin pojat et jakso jatkaa ja antaa maksaneille ihmisille vielä shown! Ite arvostan tuollaista asennetta aivan kybällä.

V*tun idiootit jotka tommosta kehtaa tehä millekään bändille sillä nimenomaan se LAVA on niin pyhää aluetta että sinne ei tod.kuulu muut ku artistit. Voi olla että Maideni alkaa tosissaa miettiä onko sinne nii vitun hienoon AMERIIKKAAN mitään tarvetta mennä sillä ei oo eka kerta ku joutuvat heittelyn kohteeksi. Bruce ainaki n.vuosi sitten sai pullosta. Hävetkää kaikki mulkerot!
"If you want to get involved with more technical side of drumming, YOU must learn the rudiments" -Paice-
Prog
26.08.2005 17:03:07
Toi on tuo Dickinson se isoin idiootti tässä. Olisivat heitelleet jotain isompaa ja kovempaa. Ja tuon tekstin kirjoittaja kuitenkin on joku Maiden-fanaatikko.
aku.miettinen
26.08.2005 17:05:25
Toi on tuo Dickinson se isoin idiootti tässä. Olisivat heitelleet jotain isompaa ja kovempaa. Ja tuon tekstin kirjoittaja kuitenkin on joku Maiden-fanaatikko.

Sinä olet idiootti.
Explorer
26.08.2005 17:17:22

Et ole lukenut tuota linkattua kirjoitusta, et ymmärrä englantia, et ylipäätään osaa lukea tai et ymmärrä lavalla esiintyvän artistin oikeuksia. Tai olet pelkästään typerys.
Interstellar overdrive.
Jokunen
26.08.2005 17:19:23

Nii ku se joka toista haukkuu ni se on ite!
"Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE)
vantage
26.08.2005 17:28:19
It's gonna take more than eggs to stop IRON MAIDEN...
Well... IHKK #5
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)