...And Justice For All 25.08.2005 18:46:03 | |
---|
Brucehan lupaili ruotsissa uutta levyä syksyllä tai talvella (en nyt muista tarkati) onkohan kyseessä tämä live vai oikein uusi albumi? No se live julkastaan tossa ens viikolla että ihan studioalbumi sieltä varmaan talvella tulee. Mm...beer... |
sellisti 25.08.2005 22:43:12 | |
---|
Onhan Iron Maiden toki rautainen livebändi ja näillä kokoelmilla + liveillä on ilmeisesti ostajansa kun niitä kannattaa tehdä. Mutta onhan siinä jotain edes hiukkasen hassua että bändillä on kohta varmaan enemmän live&kokoelmalevyjä kuin varsinaisia studioäänitteitä. Mutta eihän siinä mitään niin kauan kuin musiikki rokkaa. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Pelsi 25.08.2005 23:18:16 | |
---|
Onhan Iron Maiden toki rautainen livebändi ja näillä kokoelmilla + liveillä on ilmeisesti ostajansa kun niitä kannattaa tehdä. Mutta onhan siinä jotain edes hiukkasen hassua että bändillä on kohta varmaan enemmän live&kokoelmalevyjä kuin varsinaisia studioäänitteitä. Mutta eihän siinä mitään niin kauan kuin musiikki rokkaa. Typerää se minusta on silti, että tietyt biisit ovat jokikisessä livejulkaisussa. Semmoinen "rarely played"-settilista olisi varmasti monenkin mieleen. THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
sellisti 25.08.2005 23:50:02 | |
---|
Typerää se minusta on silti, että tietyt biisit ovat jokikisessä livejulkaisussa. Semmoinen "rarely played"-settilista olisi varmasti monenkin mieleen. Niinpä. Nuo ovat sitten varmaan niille tosifaneille, jotka haluavat kerätä ihan kaiken ja todella vertailevat niitä kahtakymmentä Trooperin ja Run To The Hillsin live-esitystä keskenään. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
FatSam 26.08.2005 05:54:17 | |
---|
Typerää se minusta on silti, että tietyt biisit ovat jokikisessä livejulkaisussa. Semmoinen "rarely played"-settilista olisi varmasti monenkin mieleen. Minua ainakin on häirinnyt pahasti jo vuosia tuo Maidenin jämähtäneisyys settilistoissa ja keikkasovituksissa. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
Akiman 26.08.2005 06:00:25 | |
---|
Rajansa tietenkin kaikella, mutta kyllä itse Iron Maidenin asemassa pitäisin noinkin laajaa tuotantoa niin suurena rikkautena, ettei sitä voi heittää hukkaan millään. Yleisössä on aina niitä ihmisiä, jotka tulevat kuuntelemaan "best of"-keikan, eli tutun tyypillisen hittiputken, mutta kyllä tällaisissa asioissa saa olla hieman itsekäskin. Näin varsinkin siksi, koska harvinaisempien kappaleiden soittaminen palvelisi taatusti vähintään yhtä monia, kuin tällaisien hittiputkien jatkuva soitto. Jos ajattelee pelkästään Iron Maidenin eniten tukemia Brucen ja Paulin aikaisia levyjä, niin niitähän löytyy 11 kappaletta pullollaan soittamisen arvoista materiaalia, minkä lisäksi kaiken maailman b-puolia ja muuta on olemassa. Näistä matskuista saisi taatusti aikaiseksi sata ja yksi erilaista settilistaa, joiden treenaaminen olisi toki luku sinänsä, mutta tuskin ketään haittaisi jos bändi treenaisi niitä harvinaisempiakin kappaleita ja se hittien ja harvinaisuuksien suhdeluku muuttuisi edes jotenkin paremmaksi. Ehkä tällaisia on ihan turhaa miettiä ja spekuloida, mutta kukapa Iron Maidenista pitävä voisi siltä välttyä. Onneksi nyt saattaa olla tuloillaan tämä "Golden Years"-rundi aikanaan ja jos bändillä on tuolloin uskallusta keskittyä aidosti sen teeman materiaaliin, niin siinä vaiheessa nostan hattua korkealle Iron Maidenin suuntaan. Pahoin pelkään vain että niilläkin keikoilla suuressa osassa settiä juostaan kukkuloille ja huudetaan pedon lukua. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
Pallis Jakoila 26.08.2005 07:47:01 | |
---|
Onhan se kyllä kieltämättä niin, että Iron Maiden on jämähtänyt siihen tuttuun ja turvalliseen hittien täyttämäänn vakio loppuun settilistoissaan... Mut sattuuks kukaan tietämään mistä saisi tuota Metal Hammerin Special Edition lehteä joka on pelkkää Iron Maidenia? Mulla on jo yksi Metal Hammer jossa komeilee Harris kannessa värikuvana ( taitaa olla uusin ) ja lehdessä on juttu poikien tekemästä Reykjavikin matkasta Brucen lentämänä. Mutta himottaisi tuo pelkkä Iron Maiden spessu lehti jos sellainen on olemassa. Ainakin mainos oli tuossa Metal Hammerissa jonka omistan... Paikalliset kaupat ja kioskit eivät moista ainakaan tuntenut , kun haeskelin. Onko kellään mitään valistavaa tietoa? Up The Irons! |
No se live julkastaan tossa ens viikolla että ihan studioalbumi sieltä varmaan talvella tulee. Ei tule. Maiden menee loppuvuodesta studioon ja uusi levy tulee n. vuoden kuluttua. Kiertue vuoden 2006 loppupuolella. |
Artturi 26.08.2005 12:27:49 | |
---|
|
Akiman 26.08.2005 12:46:05 | |
---|
Death on Road on muuten ilmaantunut kauppoihin jo tänään, joten kiinnostuneet noutamaan tämä uusi liverieska kaupoista. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
Holy Diver 26.08.2005 17:14:16 | |
---|
Death on Road on muuten ilmaantunut kauppoihin jo tänään, joten kiinnostuneet noutamaan tämä uusi liverieska kaupoista. Kävinkin jo noutamassa tuon. Tulee ihmeesti eloa vanhoihin, kuluneisiin kappaleisiin uuden liven myötä ;) NP: Paschendale |
thescientist 27.08.2005 19:55:00 | |
---|
Pikkubroidi on saanut viimeaikoina kuuntelemaan, tykkään. Ainoa hevibändi jota kuuntelen. |
FatSam 27.08.2005 21:32:33 | |
---|
Tuli tänään Subbarilta joku Maiden-"dokkari". Oli fanien haastatteluja, livepätkiä ja bändin ja crew'n haastiksiakin vähän. Se tulee käsittääkseni maikkarilta huomenna uudestaan. Vähän sekava ja pintapuolinen tuo oli. Oli siinä silti ihan mielenkiintoisiakin juttuja. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
tommiot 27.08.2005 21:59:36 | |
---|
Tuli tänään Subbarilta joku Maiden-"dokkari". Oli fanien haastatteluja, livepätkiä ja bändin ja crew'n haastiksiakin vähän. Se tulee käsittääkseni maikkarilta huomenna uudestaan. Vähän sekava ja pintapuolinen tuo oli. Oli siinä silti ihan mielenkiintoisiakin juttuja. Näyttiks ne sitä kun jonotettiin Areenalle sisään? Eikös jotkut (olin näkevinäni Jone Nikulan) kuvannu sitä jonotusta. Sit siellä oli se Welcome to Turku -lakana tjsp :D |
Jokunen 27.08.2005 22:24:47 | |
---|
Miun tyttöystävää haastateltiin. Se "tätä ne miehet saa aikaan" siinä keikan jälkeisissä haastiksissa. "Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE) |
MV 27.08.2005 22:51:39 | |
---|
Oli ihan hyvä dokkari kyllä...Ens kerralla kun Suomeen tulevat pitää yrittää tulla paikalle. "perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9 |
Spawn 27.08.2005 23:49:21 | |
---|
Näyttiks ne sitä kun jonotettiin Areenalle sisään? Eikös jotkut (olin näkevinäni Jone Nikulan) kuvannu sitä jonotusta. Sit siellä oli se Welcome to Turku -lakana tjsp :D Keskiviikon keikkapäivänä menin ulkona jonottaessani Jonen taakse ja osotin sitä suu auki. :( "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
ekikoo 27.08.2005 23:59:01 | |
---|
Millaisia ajatuksia on uusi livelevy tähän asti herättänyt? Kertokaa....... Itse olen toistaiseksi aikeissa ostaa vain sen dvd:n Iron Maidenin Stranger in a strange land+ Deja vu+ Dream Theater jolta loppuu ideat= Strange deja vu |
VeeKoo 28.08.2005 11:40:45 (muokattu 28.08.2005 11:41:00) | |
---|
Jos joku missas eilisen subtv:n dokkarin niin ei hätää; tänään tulee sama hoito mtv3:melta! 28.08.2005 klo 14:05-14:50 Videot raksuttamaan! hehe |
Skebaristi 28.08.2005 14:03:19 | |
---|
Miun tyttöystävää haastateltiin. Se "tätä ne miehet saa aikaan" siinä keikan jälkeisissä haastiksissa. Jumalauta! Jätkä on julkkis! :) THV-klubi #38 Pastilli?
Aivan |