Jokunen 25.08.2005 18:47:47 | |
---|
Jos Maiden olisi pistänyt pillit pussiin heti ekan munanheiton jälkeen olisivatko he saaneet samanlaista kunnioitusta kuin nyt? Molemmat ovat hyviä päätöksiä, jotka osoittavat munakkuutta, eli joko - tai. Eli kunnioitusta herättää se, että bändi itse päättää mitä tekee ja pysyy päätöksessään. "Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE) |
Molemmat ovat hyviä päätöksiä, jotka osoittavat munakkuutta, eli joko - tai. Eli kunnioitusta herättää se, että bändi itse päättää mitä tekee ja pysyy päätöksessään. JA Mokomaa sentään heitettiin pullolla, joka hajosi bändin päälle. Luulen, että jos Maidenia olisi nakeltu teräaseilla, pulloilla tai muilla vaarallisemmilla esineillä, olisi keikkakin jäänyt kesken. Nyt kyseessä taisi olla selkeästi vain bändin häiritseminen ja pilkkaaminen, joten Maidenit vain jatkoivat. En voi sietää Maidenin musiikkia, mutta kieltämättä sinnikäs ja kunnioitettava veto heidän osaltaan. The downward spiral never ends. |
MrHands 25.08.2005 19:47:38 | |
---|
|
sellisti 25.08.2005 23:34:44 | |
---|
Jos Maiden olisi pistänyt pillit pussiin heti ekan munanheiton jälkeen olisivatko he saaneet samanlaista kunnioitusta kuin nyt? En tiedä, mutta huonompi ratkaisu se olisi tässä tapauksessa sikäli ollut, että sitä Sharonkin varmaan halusi. Nythän antoivat muijan raivota ja tehdä itsestään vieläkin suuremman pellen antamatta sen vaikuttaa omaan esiintymiseensä, mikä varmasti ärsytti pikku-Sharonia munajengeineen vielä enemmän. Meneekö tässä jokin raja pienen ja ison bändin välillä? Tuskin se siitä on kiinni. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
lxi 26.08.2005 00:54:11 | |
---|
Oletteko panneet merkille, että kun Mokoman työrauhaa häirittiin kaljanpullon muodossa viime kuussa, keikka loppui heti siihen. Kaikki porukkaa täällä ja Mokoman sivulla nostivat hattua heidän päätökselleen. Nyt kun Iron Maiden suurista ongelmista huolimatta veti keikan raivoisasti loppuun, niin taas porukalta tulee hatunnostoja. Mietin samaa, mutta tulin siihen tulokseen että oikea ratkaisu on aina tilanteesta ja tapauksesta riippuva -- esimerkeistä toisessa oli kyse suunnitellusta häirinnästä ja sabotaasista, toisessa luultavasti vain hetken mielijohteesta. Tavoitteet ja tarkoitusperät olivat erilaiset, niin myös ratkaisut. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |
Exhausted 26.08.2005 06:08:54 | |
---|
kaljapullo sattuu enemmän kuin kananmuna |
Hirvi 26.08.2005 08:20:59 | |
---|
kaljapullo sattuu enemmän kuin kananmuna No näinhän se on. Vaaratilanne vs. vaaranton kiusanteko. Silti veikkaan, että jos kumpi tahansa bändeistä olisi tehnyt kumman tahansa päätöksen, sitä olisi kunnioitettu. Rokkaa kuin hirvi! |
StJerky 26.08.2005 08:46:00 | |
---|
|
Tympee Huttunen 26.08.2005 09:02:53 (muokattu 26.08.2005 09:09:29) | |
---|
When we come back to America, we'll be back with a proper sound system,' or "We won't be playing the same old songs every night (like SABBATH),' 'We don't need a teleprompter (like Ozzy)' and 'We don't need a reality show to be legit (again, like Ozzy). Eli noista Sharon suuttui. Vaikka Bruce ei edes maininnut Ozzya tai Sabbathia. Here's another fact for you. Bruce Dickinson's own band was embarrassed by him. IRON MAIDEN leader, Steve Harris, even came to Ozzy's dressing room to apologize to Ozzy for Bruce's behavior before MAIDEN took the stage in San Bernardino. Ja silti Sharon päätti mennä pilaamaan koko bändin ja fanien keikan. Ääliö mikä ääliö. |
J.Hollström 26.08.2005 09:59:59 | |
---|
Eli noista Sharon suuttui. Vaikka Bruce ei edes maininnut Ozzya tai Sabbathia. No, ton suorenpaan ei voi vittuilla ilman nimiä. Jos festarit kulkee Ozzyn nimellä, niin ei mikään ihme että rouva veti porot sieraimiin. Eli kyllä Brucen harkintakyky petti mennessään mölisemään noi ääneen, oli noista em. asoista sitten mitä mieltä hyvänsä. Kalumies #1 |
Frequency 26.08.2005 11:00:21 | |
---|
Ja miksei tätä voitu hoitaa bäkkärilla? Miks piti pilata koko bändin ja yleisön ilta. Onneks koko homma kusi rouva ozzyn kintuille, ja pahasti. Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
superfly 26.08.2005 11:23:05 | |
---|
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
JAM 26.08.2005 11:35:08 | |
---|
Eipä kannattais ketään tuomita jos ei tiedä kaikkia faktoja asiasta. Tämänkin jutun juuret kantaa varmasti vuosien päähän. JA kuten nyt ilmeni, niin eipä se Dickinsonkaan mikään syytön asiaan ollut. Rispektit laski kyseistä herraa kohtaan... Jotkin päivät elämme... zombeina |
Gypsy 26.08.2005 12:13:45 (muokattu 26.08.2005 12:15:18) | |
---|
Eipä kannattais ketään tuomita jos ei tiedä kaikkia faktoja asiasta. Tämänkin jutun juuret kantaa varmasti vuosien päähän. Ei mun tarvi tietää mitään faktoja vuosien takaa. Se on ainakin fakta, että tossa oli hyvät eväät mellakkaan ja kuolemiin. Vielä paremmat olis ollu kun Maiden olis jättäny kesken. Ja minkä takia? No siihen taas saattaa liittyä niitä "kaikkia faktoja asiasta", mutta jokatapauksessa maholliset uhrit tuskin olis liittyny siihen millään lailla. |
JAM 26.08.2005 12:28:20 | |
---|
Ei mun tarvi tietää mitään faktoja vuosien takaa. Se on ainakin fakta, että tossa oli hyvät eväät mellakkaan ja kuolemiin. Vielä paremmat olis ollu kun Maiden olis jättäny kesken. Ja minkä takia? No siihen taas saattaa liittyä niitä "kaikkia faktoja asiasta", mutta jokatapauksessa maholliset uhrit tuskin olis liittyny siihen millään lailla. Sitähän minä yritin kertoa, etten tässä ainakaan itse olisi kummankaan puolella. Typerää sinänsä kananmunien heittely... ruualla ei saisi leikkiä. Mutta pointti oli siinä, ettei dickinson itsekään kovin järkevästi ole käyttäytynyt. Helvetinkö väliä. Jotkin päivät elämme... zombeina |
Explorer 26.08.2005 12:34:09 | |
---|
JA kuten nyt ilmeni, niin eipä se Dickinsonkaan mikään syytön asiaan ollut. Rispektit laski kyseistä herraa kohtaan... Mun rispektit kohosi Brucea (ja koko Maidenia) kohtaan moninkertaisesti (ennestäänkin isoista lukemista) tämän tapauksen jälkeen. Ja tämä Sharonin tiedote vain lisää häntä ja koko Ozzyn organisaatiota kohtaan tuntemastani inhosta. Bruce oli jokaisessa asiassa oikeassa. Sabbath on nykyään pelkkä rahastuskone. Ozzfest on organisaationa myös rahastuskone, jolle päästäkseen kaikki kakkoslavan bändit joutuvat maksamaan (tai levymerkki maksaa ja bändi jää velkaa). Ozzfestillä lippujen lisäksi kaikki muukin on järjettömän kalllista, pelkästään vesi maksaa suhteettoman paljon, etenkin ottaen huomioon kuumat ja pölyiset keikkapaikat ulkona. Bruce osui kommenteissaan ihan nappiin. Itselleni tosin yksikään niistä ei ollut uutinen, vaan aivan vastaavaa olen kuullut Ozzfestin järjestelyistä joka vuosi. Ja Brucella tasan varmasti on oikeus sanoa mielipiteensä missä hän onkaan, vaikka sitten Ozzfestin päälavalla omien faniensa edessä. Itse Ozzyä vastaan mulla ei ole mitään, syytön hän näihin juttuihin on. Silti, häneltäkin olisi mukava kuulla _oma_ kantansa asioihin, valitettavasti vaan taitaa olla niin ettei hän siihen enää pysty. Interstellar overdrive. |
Krice 26.08.2005 12:40:28 | |
---|
Bruce ja Sharon pitäisi sulkea yöksi hotellihuoneeseen. |
Teijo K. 26.08.2005 13:14:05 | |
---|
Bruce ja Sharon pitäisi sulkea yöksi hotellihuoneeseen. Ja Krice ja Tupuna viereiseen? Ahdistaako? Ei se mitään, niin ahdistaa minuakin. |
Järvihirviö 26.08.2005 13:23:16 | |
---|
Ja Krice ja Tupuna viereiseen? Sun pitää vissiin kysyä Tupunalta. |
Teijo K. 26.08.2005 13:25:12 | |
---|
Sun pitää vissiin kysyä Tupunalta. Meinaakko että Sharonilta olisi kysytty? Ahdistaako? Ei se mitään, niin ahdistaa minuakin. |