vekku 23.05.2003 16:19:10 | |
---|
Tässä MIETISKELIN vain kun olen suunnitteilla vaihtamaan multiefektipedaalin tollasiin yksittäisiin laatikoihin, mitä ny ikinä ovatkaan. Eli mitä mietiskelin: Kun tahtoo säröä ja wah yhtäaikaa, niin onko se aivan sama kun on SÄRÖ pedaali päällä ja WAH pedaalia polkee siihen, vai pitääkö olla erikseen joku säröwah tjsp. . Eli siis kuulostaako toi wahilta vaikka siihen sotkis jonku sairaan särön? Nii tajusitteko mitä haen takaa? Ibanez RG550BK
Epiphone Les Paul std
Laney TF200 |
Ossi 23.05.2003 16:23:24 | |
---|
Eli siis kuulostaako toi wahilta vaikka siihen sotkis jonku sairaan särön? Kyllä kuulostaa wahilta edelleen. Joskus vaikuttaa siltä, että joku säröboxi jopa korostaisi wah-efektiä. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Sleezyjim 23.05.2003 16:49:34 | |
---|
Hyvin paljon riippuu myös, miten sijoittelet wah-pedaalin. Kun wah-pedaali sijoitetaan ennen säröpedaalia, saadaan aikaan lievempi wah-efekti. Taas luonnollisesti säröpedaalin jälkeen asennettuna se toimii voimakkaana efektinä. Jim Bigsby |
Shakermaker 29.05.2003 12:40:25 | |
---|
Taas luonnollisesti säröpedaalin jälkeen asennettuna se toimii voimakkaana efektinä. minun makuuni särön jälkeen wah on liian voimakas, varsinkin jos sen painaa ihan alas! |
mg 29.05.2003 22:10:04 | |
---|
Et kyllä kysynyt tätä mutta on pakko suositella Crybabya. Ainakin parempi kuin samanhintaiset Morleyt. IMO. |
Mä taas suosittelisin Morleytä. Itellä on Morley ja kuulostaa mielestäni paremmalta. Toki riippuu paljo mitä soittaa, mun mielestä ainaki sopii toi Morley paremmi tälläsee metallipuolee. |