Aihe: Wah + särö
1
vekku
23.05.2003 16:19:10
Tässä MIETISKELIN vain kun olen suunnitteilla vaihtamaan multiefektipedaalin tollasiin yksittäisiin laatikoihin, mitä ny ikinä ovatkaan. Eli mitä mietiskelin: Kun tahtoo säröä ja wah yhtäaikaa, niin onko se aivan sama kun on SÄRÖ pedaali päällä ja WAH pedaalia polkee siihen, vai pitääkö olla erikseen joku säröwah tjsp. . Eli siis kuulostaako toi wahilta vaikka siihen sotkis jonku sairaan särön?
Nii tajusitteko mitä haen takaa?
Ibanez RG550BK Epiphone Les Paul std Laney TF200
Sleezyjim
23.05.2003 16:49:34
Hyvin paljon riippuu myös, miten sijoittelet wah-pedaalin. Kun wah-pedaali sijoitetaan ennen säröpedaalia, saadaan aikaan lievempi wah-efekti. Taas luonnollisesti säröpedaalin jälkeen asennettuna se toimii voimakkaana efektinä.
Jim Bigsby
Shakermaker
29.05.2003 12:40:25
Taas luonnollisesti säröpedaalin jälkeen asennettuna se toimii voimakkaana efektinä.

minun makuuni särön jälkeen wah on liian voimakas, varsinkin jos sen painaa ihan alas!
mg
29.05.2003 22:10:04

Et kyllä kysynyt tätä mutta on pakko suositella Crybabya. Ainakin parempi kuin samanhintaiset Morleyt. IMO.
Slipknotisti
30.05.2003 11:08:43
Mä taas suosittelisin Morleytä. Itellä on Morley ja kuulostaa mielestäni paremmalta. Toki riippuu paljo mitä soittaa, mun mielestä ainaki sopii toi Morley paremmi tälläsee metallipuolee.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)